Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Jak rozliczać się z pozycjonowania?

Najskuteczniejsza metoda rozliczenia 

Najlepszym rozwiązaniem w zakresie czynności pozycjonerskich jest rozliczanie za efekt lub za wykonanie określonych wymiernych prac z zakresu pozycjonowania. Wiele firm oferuje płatność za efekt, jednak należy pamiętać, że wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania nie zawsze jest spowodowana ich działaniem, a wynika po prostu z naturalnych mechanizmów wyszukiwarki. Inaczej jest w przypadku Google AdWords, gdzie usługobiorca dysponuje stałym dostępem do miarodajnych danych, wie za co płaci, a jego wydatki na kampanie mogą być bezpośrednio adekwatne do osiąganych konwersji, najczęściej sprzedaży produktów. Pozycjonowanie nieorganiczne pozwala na pełną mierzalność opłacalność kampanii i planowanie budżetu. W większości branż jest to najskuteczniejsza reklama internetowa pozwalająca na dotarcie wyłącznie do Klientów zainteresowanych usługami Zleceniodawcy, dokonując i spośród nich selekcji polegającej na wyłączeniu z kręgu osób, do których ma trafić reklama osób którym reklama się wyświetliła, ale nie została kliknięta,  a tym samym nie doszło do wejścia na stronę i nie było szans na dokonanie konwersji.

Rozliczenie na podstawie faktury 

W przypadku pozycjonowania nieorganicznego popularne jest również rozliczanie się na podstawie faktury. Jest to wygodne i bezpieczne dla Zleceniodawców bowiem nie są oni związani umową i mogą w każdej chwili zrezygnować. Również dla uczciwym firm pozycjonerskich jest to dobre rozwiązanie nie muszą bowiem kontynuować współpracy z Klientami, których ich reklama nie pomaga w zdobyciu Klientów, a tym samym mogą się skupić na osobach dla których AdWords jest rzeczywiście skuteczny i generuje przychód. Satysfakcje daje oferowanie wartościowych usług i rozwijanie firmy Klienta, co powoduje wzrost wydatków na kampanie AdWords, a tym samym przychodów Agencji Internetowej czy Interaktywnej.

Reklama nowych firm

Przy starcie firmy trzeba minimalizować koszty, dlatego nie warto wiązać się długimi umowami, my oferujemy rozliczenie na podstawie faktury, możesz zrezygnować kiedy chcesz, jeżeli np. zakończysz działalność. Wiemy jednak, że reklama w Internecie jest skuteczna dlatego mało prawdopodobne, że to zrobisz z powodu braku wejść na Twoją stronę internetową.

Nasza oferta

Jeżeli nie masz jeszcze strony internetowej, a tym bardziej nie jest ona wypozycjonowana zgłoś się do nas. Nasze ceny  są bardzo niskie, gdyż liczymy na długofalową współpracę i rozwój Twojej firmy, który również dla nas jest korzystny. Zapraszamy do Jarosławia, Przeworska, Rzeszowa oraz Przemyśla.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas