Wirtualne biuro Kraków w centrum miasta za 38 zł

  1. adres: ul. Dajwór 14/19, 31-052 Kraków
  2. tel.:  + 48 661 745 418
  3. nazwa firmy: Wirtualne biuro Kraków sp. z o. o.
  4. godziny otwarcia: pn. - pt.: 8:00 - 17:00
  5. cena: od 39 zł netto miesięcznie
  6. podpisanie umowy: online w 5 minut lub stacjonarnie
  7. okres obowiązywania umowy: możliwość rezygnacji w każdym momencie   
  8. zakres usług: wirtualne biuro Kraków, księgowość, zakładanie spółek
  9. skanowanie korespondencji: natychmiast po odebraniu listu

Biuro wirtualne Kraków

Jeżeli potrzebne Ci wirtualne biuro Kraków to najlepsza lokalizacja. Nasze biura znajdują się w samym sercu Krakowa, w dawnej dzielnicy Śródmieście. Proces zawarcia umowy online trwa kilka minut i nie wymaga drukowania papierowych dokumentów. 
Oferujemy doskonale wyposażone biuro w samym centrum miasta już od 39 zł miesięcznie.  Oferujemy wirtualne biuro w Krakowie dla spółek, ale także jednoosobowych firm, fundacji oraz stowarzyszeń.  Możesz mieć adres wirtualny w Krakowie w ciągu kilku minut. 

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 13:00 – 16:00
  • wtorek: 09:00 – 15:00
  • środa: 09:00 – 15:00
  • czwartek: 09:00 – 15:00
  • piątek: 09:00 – 15:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne
Zapraszamy na naszą wizytówkę w Google.

Znajdź Nas na mapie

Adres do rejestracji Kraków dla firm i spółek

Oferujemy adres do rejestracji w Krakowie nowych podmiotów gospodarczych oraz tych, które mają zostać założone.  Wybór dobrego adresu siedziby spółki jest bardzo ważny, gdyż każda zmiana danych przedsiębiorcy wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego podlega opłacie. Posiadanie biura w centrum dawnej stolicy Polski niezwykle podnosi prestiż, dlatego też jest tak bardzo pożądane. Adres do rejestracji w Krakowie może być również potrzebny, w celu ubiegania się o środki z Unii Europejskiej. Dla wielu ludzi szukających wirtualnego biura w Krakowie  forum w Internecie jest miejscem, gdzie znajdują odpowiedzi na nurtujące ich pytania. 

Skontaktuj się z Nami już teraz

Skontaktuj się z nami

Potrzebny Ci wirtualny adres w Krakowie?

Nie ma sprawy. Napisz do nas maila i w ciągu maksymalnie godziny czasu otrzymasz draft umowy o wirtualne biuro w Krakowie. Jeżeli zależy Ci na czasie to zadzwoń i przeprowadzimy Cię przez procedurę natychmiast, bez kolejek i zbędnych formalności. Skoro zdecydowałeś się na skorzystanie z tego rodzaju usługi cenisz swój czas dlatego oczekujesz, że proces podpisania umowy będzie prosty jak zakup świeżych bułeczek codziennie rano w swojej ulubionej piekarni. 

Jak wygląda współpraca?

Jesteśmy młodym, dynamicznym zespołem, który zrobi wszystko, aby Klient był zadowolony z naszych usług i polecał je swoim znajomym. Zaufało nam już kilkuset małych i średnich firm oraz spółek. 

W jaki sposób mogę podpisać umowę online?

To bardzo proste. Jeżeli nie chcesz przyjeżdżać osobiście do naszego biura możesz załatwić sprawę przez Internet. Umowę możesz podpisać na stronie profilu zaufanego. W ten sposób możesz podpisać dowolny dokument, nie tylko umowę o wirtualne biuro. W takim przypadku nie musisz drukować umowy, a sam podpis możesz złożyć nawet korzystając ze swojego telefonu.  Taka forma zawarcia umowy jest zalecana przez GIIF, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyś podpisał umowę w wersji papierowej. Podpisanie umowy przez Internet jest więc wyłącznie ułatwieniem, a nie obowiązkiem.

Wirtualne biuro, a Urzędy skarbowe w Krakowie

Jesteśmy wpisani na listę wirtualnych biur prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numerem RDST-243. Korzystanie z usług podmiotu z uprawnieniami gwarantuje, że umowa o wirtualne biuro nie zostanie zakwestionowana przez Urząd skarbowy. Tylko podmioty spełniające wyśrubowane kryteria mogą zostać wpisane do rejestru. Wpisanie do rejestru prowadzonego przez Dyrektora Izby Skarbowej jest warunkiem niezbędnym do świadczenia  w sposób legalny tego rodzaju usług. Nie musisz płacić kilku tysięcy złotych, aby móc cieszyć się lokalem w doskonałej lokalizacji w centrum dużego miasta. Korzystając z wirtualnego biura zyskasz wyjątkową usługę za niewielką cenę.

Dane naszej firmy 

WIRTUALNE BIURO KRAKÓW SP. Z O. O.

ul. Dajwór 14/19,31-052 Kraków

NIP: 5170428314
KRS: 0000989914
REGON: 522960279

Organ rejestrowy:
Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie
XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
kapitał zakładowy: 5 000 zł w całości pokryty
tel. 
+ 48 661 745 418

Usługi wirtualnego biura w Krakowie świadczy Conventia sp. z o.o. Wirtualne biuro w Krakowie jest jednym z wirtualnych biur w prowadzonych przez Conventia sp. z o. o.

Wirtualne biuro Kraków cennik- pakiet podstawowy

  • 60 PLN: płatność za 24 miesiące
  • 80 PLN: miesięcznie: płatność za 12 miesięcy
  • 100 PLN: płatność za 1 miesiąc
  • pakiet mini: 39 zł miesięcznie przy płatności za 24 miesiące z góry (wyłącznie prywatny adres)

Podano ceny netto. 

Adres wirtualny Kraków

Bardzo często przy wyborze adresu wirtualnego Kraków to miasto, które jest brane pod uwagę w pierwszej kolejności. Dzieje się tak przede wszystkim z powodu faktu, że miasto to jest powszechnie rozpoznawalne nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Wiele osób ma również związane z tym miastem pozytywne wspomnienia, dlatego cieszy się ono taka popularnością. Kraków stanowi też doskonale otoczenie gospodarcze, dzięki czemu młodzi przedsiębiorcy korzystający z wirtualnego adresu w Krakowie mogą nawiązać nowe kontakty biznesowe, które pomogą im osiągnąć sukces. W Krakowie jest zarejestrowanych tysiące firm, od małym i średnich przedsiębiorców po duże, międzynarodowe korporacje. 

Procedura zawarcia umowy o wirtualne biuro w Krakowie 

Przesłanie danych

Przesyłasz nam dane firmy lub spółki, dla której potrzebujesz wirtualnego biura, wystarczy numer NIP, a jeżeli jeszcze go nie posiadasz koniecznie podaj  imiona nazwiska wspólników oraz  nazwę spółki lub JDG. Możesz też,  nie czekać i  samodzielnie wpisać dane do otrzymanego draftu umowy.

Podpisanie umowy

Przesyłamy Ci uzupełnioną umowę i oświadczenia, które możesz podpisać przez Internet profilem zaufanym lub podpisem elektronicznych albo osobiście w biurze. Nie musisz tracić czasu na drukowanie dokumentów  Sam podpis zajmie Ci najwyżej kilka minut, a jego złożenie jest  bardzo proste. 

Zakończenie procedury

Po podpisaniu umowy otrzymasz jej elektroniczny egzemplarz podpisany przez władze naszej spółki, od tej pory bez przeszkód możesz używać wybranego adresu. Jeżeli sobie tego życzysz  możemy Ci też bezpłatnie przesłać papierową wersję umowy na wskazany przez Ciebie adres, dla nas to żaden problem.

Pakiet Podstawowy 

cena: zgodnie wybranym okresem rozliczeniowym

  • adres rejestracyjny
  • odbiór korespondencji 
  • skanowanie korespondencji (dodatkowo płatne)
  • sala konferencyjna
  • bezpłatna archiwizacja i odbiór korespondencji
  • wysyłka korespondencji na podany przez Klienta adres
  • powiadomienia o otrzymanej poczcie w cenie
  • adres prowadzenia działalności gospodarczej

Pakiet rozszerzony

cena: zgodnie wybranym okresem rozliczeniowym

  • adres rejestracyjny
  • odbiór korespondencji
  • skanowanie korespondencji 
  • sala konferencyjna
  • bezpłatna archiwizacja i odbiór korespondencji
  • wysyłka korespondencji na podany przez Klienta adres
  • powiadomienia o otrzymanej poczcie w cenie
  • proste czynności administracyjne w cenie,
  • adres prowadzenia działalności gospodarczej
  • brak dodatkowych opłat za skanowanie korespondencji
  • podstawowa obsługa spotkań w sali konferencyjnej
  • priorytet przy rezerwacji sali konferencyjnej
  • możliwość wyboru innego  adresu w ramach tej samej umowy

Cennik pakietu Podstawowego 

Płatność za

1 miesiąc

60 zł  netto/ msc

Płatność za

12 miesiąc

80 zł netto/ msc

Płatność za

24 miesiące

100 zł/ netto msc

Cennik pakietu Premium

Płatność za

1 miesiąc

150 zł netto/ msc

Płatność za

12 miesiąc

125  zł netto/ msc

Płatność za

24 miesiące

100 zł netto/ msc

Dopuszczalne formy płatności za wirtualne biuro w Krakowie:

  • przelew tradycyjny,
  • płatność online blikiem lub przez Paypal,
  • płatność kartą lub blikiem w modelu  subskrypcyjnym tak jak np. w przypadku netflixa,
  • płatność gotówkowa w naszym biurze,
  • przekaz pocztowy,
  • polecenie zapłaty.

Standardowy zakres usług wirtualnego biura w Krakowie

 

Adres rejestracyjny w Krakowie

W naszym wirtualnym biurze w Krakowie zarejestrujesz dowolny podmiot gospodarczy, nie ważne czy jest to spółka, czy jednoosobowa działalność gospodarcza. Jako podmiot wpisany na listę prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej mamy prawo świadczyć usługi wirtualnego biura na terenie całej Polski, w związku z czym rejestracja do KRS oraz VAT nie jest żadnym problemem, w przypadku wyboru naszej fimy.

Adres korespondencyjny w Krakowie

Pod naszych adresem będzie odbierana korespondencja do Ciebie i Twojej firmy. Jeszcze tego samego dnia, najczęściej do godziny czasu od momentu otrzymania wszystkie adresowane do Ciebie listy zostaną zeskanowane i w uporządkowany sposób przesłane na Twojego maila i do sytemu CRM. Wdrożyliśmy procedury RODO oraz AML dlatego gwarantujemy, że Twoja korespondencja zawsze będzie miała charakter poufny i nigdy nie trafi w ręce osoby nieupoważnionej. Chronimy Twoje dane osobowe oraz wszystkie inne dotyczące naszych Klientów informacja.  O każdej otrzymanej korespondencji otrzymasz powiadomienie, którego forma zależy od Ciebie, możesz wybrać sms lub e-mail bez dodatkowych kosztów.

Adres do użycia w celach promocyjnych

Jeżeli chciałbyś zaistnieć na rynku lokalnym w Krakowie, a nie posiadasz w tym miejscu siedziby, oddziału, ani placówki możesz umieszczać na materiałach reklamowych adres wirtualnego biura. Klienci w takim przypadku będą identyfikować się ze stolicą województwa małopolskiego, dzięki czemu Klienci łatwiej znajdą oferowane przez Ciebie produktu lub usługi. Adres możesz zamieścić na ulotkach, stronach internetowych oraz w komercyjnych bazach firm.

Skanowanie poczty

Jedną z podstawowych funkcji wirtualnego biura jest skanowanie dokumentów, przede wszystkim listów adresowanych do naszych Klientów. Szczególnie ważne są te, których nadawcami są Sądy i Urzędu. Możesz spokojnie wyjechać na urlop, a my zajmiemy się Twoją korespondencją tak, aby została ona odebrana, zeskanowana, wprowadzona do systemu i zarchiwizowana. Natychmiast po jej zeskanowaniu będziesz mógł zapoznać się z listem z Sądu lub Urzędu oraz każdą inną korespondencją.

Dostęp do urządzenia wielofunkcyjnego

Takie urządzenie jest niezbędne w każdej pracy biurowej. Jeżeli będziesz potrzebował wydrukować lub zeskanować jakiś dokument będąc naszym Klientem nie musisz kupować drogiego urządzenia lub szukać punktu ksero. Możesz do woli korzystać z urządzenia wielofunkcyjnego oczywiście w rozsądnych granicach  i nie mulisz płacić za materiały eksploatacyjne. Posiadamy nowoczesne urządzenie wielofunkcyjne, które umożliwia szybki laserowy druk, automatyczne dwustronne skanowanie dokumentów i co ważne można się do niego podłączyć przez sieć WIFI.

Dostęp do sali konferencyjnej

Jeżeli prowadzisz spółkę i chcesz zorganizować posiedzenie jej zarządu lub zgromadzenia wspólników może się ono odbyć w siedzibie spółki, czyli pod naszym adresem. Nie tylko udostępnimy Ci w pełni wyposażoną salę konferencyjną, ale także zorganizujemy spotkanie władz Twojej firmy z pracownikami, Klientami lub kontrahentami. Od drobnych czynności administracyjnych nie pobieramy dodatkowych opłat. Oczywiście przed zamiarem skorzystania z sali konferencyjnej musisz ją zarezerwować, gdyż jest ona dostępna także dla innych przedsiębiorców zarejestrowanych w wirtualnym biurze.

Udostępnienie lokalu na potrzeby kontroli 

Jeżeli chodzi o Urząd skarbowy to obecnie takie kontrole są rzadkością, jednak przedsiębiorcy ubiegający się o dofinansowania  z różnych programów pomocowych bardzo często są poddawani kontroli przez organy dysponującymi środkami unijnymi lub krajowymi. Udostępnienie lokalu na potrzeby takiej kontroli jest całkowicie bezpłatne, niezależnie od tego jak długo będzie ona trwać i w jakim zakresie angażować czas pracowników wirtualnego biura. Pracujemy dla Ciebie, dlatego też w każdej sprawie staramy się Ci pomóc.  

Dostęp do panelu Klienta

Prowadzenie biura w sposób uporządkowany jest bardzo ważne. Przedsiębiorca  powinien mieć porządek w dokumentach, tak aby chociażby w razie kontroli móc je szybko odnaleźć. Panel Klienta daje dostęp do systemu CRM, w którym znajduje się cała poczta doręczona do Klienta. Oczywiście będzie się ona znajdować także na skrzynce e-mail, jednak w systemie CRM jest ona znacznie lepiej uporządkowane dlatego łatwiej nią zarządzać. Ponadto skrzynka e-mail, zwłaszcza jeżeli jest bezpłatna może mieć ograniczenia, w zakresie wielkości załączników, które nie istnieją w systemie CRM.

Usługi dodatkowe w ramach wirtualnego biura w Krakowie 

Wirtualna asystentka administracyjna 

Czynności administracyjne i biurowe związane z prowadzeniem własnej firmy są nie tylko uciążliwe, ale i czasochłonne. Za niewielką opłatą można jednak delegować najprostsze czynności i zająć się  kwestiami technicznymi oraz branżowymi. Wirtualna sekretarka obierze za przedsiębiorcę ważne telefony, umówi spotkania oraz będzie stanowić bufor uniemożliwiający kontakt z przedsiębiorcą osób, z którymi nie chce on rozmawiać, np. telemarketerami. Wirtualna asystenta to pomoc bez której wielu przedsiębiorców i managerów nie wyobraża sobie pracy. Dołącz do grona zadowolonych Klientów, którzy rozwiązali swój problem z chronicznym brakiem czasu dzięki skorzystania z tej usługi. Koszt wirtualnej sekretarki zaczyna się od 300 zł netto miesięcznie, nie jest to wydatek, który wstrząśnie firmowym portfelem, a może bardzo pomóc.

Księgowość

Prowadzimy biuro rachunkowe i możemy zaoferować bardzo korzystne ceny zarówno dla Jednoosobowych  Działalności Gospodarczych, jak i spółek, fundacji oraz stowarzyszeń. Wielu  z naszych Klientów korzysta z tych dwóch rodzajów usług, czyli księgowości oraz wirtualnego biura. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że każda faktura zakupowa otrzymana pocztą zostanie od razu zaksięgowana. Przedsiębiorcy przeważnie na starcie swojej kariery szukają partnera biznesowego, który pomoże im załatwić wszystkie sprawy, tak aby nie musieli oni tracić cennego czasu na szukanie innych usługodawców i porównywanie ich ofert.

Zakładanie firm i spółek

Pomagamy również  w procesie zakładania  i rejestracji spółek w Krakowie. Jeżeli dopiero planujesz założenie firmy lub spółki musisz w pierwszej kolejności znaleźć biuro rachunkowe, firmę która pomoże Ci założyć nowy podmiot oraz wirtualnego biura. My załatwimy wszystkie te formalności, dlatego jesteśmy centrum biznesowym, którego ofertą są zainteresowane przede wszystkim start-upy i osoby, które dopiero zaczynają realizować swoje biznesowe marzenia. Bezpłatnie udostępniamy także swoją wiedzę na temat gospodarki i rynku, dzięki czemu korzystając z naszych usług otrzymujesz zupełnie za darmo profesjonalne doradztwo.

Wynajem pracownika na godziny

Jeżeli potrzebujesz załatwić jakąś spraw, np. odebrać jakiś dokument, czy zawieść zepsuty przedmiot do naprawy może zlecić taką czynność pracownikowi wirtualnego biura. Dzięki temu nie będziesz musiał stać w kolejkach i tracić czasu na rzeczy, które może załatwić osoba o znacznie niższych kwalifikacjach. Sprawa taka nie musi być związana z Twoją firmą, możesz zlecać również pomoc w codziennych, osobistych sprawach.  Usługi tego rodzaju stają się coraz bardziej popularne i oferowane zarówno pracownikom, jak i  pracodawcom, aby nie odrywać ich od pracy.

Zalety wirtualnego biura w Krakowie - dlaczego ta usługa tak bardzo się opłaca?

 

Niska cena

Korzystając z usług wirtualnego biura zyskasz dostęp do lokalu w centrum Krakowa już od 39 zł netto miesięcznie. Gdybyś chciał wynająć taki lokal na zasadach ogólnych musiałbyś zapłacić kilkadziesiąt tysięcy złotych rocznie. Różnica jest zatem kolosalna. Nasza firma obsługuje przede wszystkim przedsiębiorców, dlatego masz pewność, że nawet w najtańszym pakiecie będziesz miał prawo zarejestrować firmę pod naszym adresem, a nie tylko udostępnić nasz adres do korespondencji. 

Siedziba firmy
w prestiżowej w lokalizacji

Kraków to jedno z najważniejszych miast w Polsce. Kraków jako miasto to marka rozpoznawalna, nie tylko w Polskę. Posiadanie siedziby w tym mieście podniesie jej renomę i uwiarygodni w oczach innych przedsiębiorców. Dobra lokalizacja pozwoli Ci nie tylko budować zaufanie Klientów do Twojej firmy, ale zwiększy  rozpoznawalność Twojego biznesu na rynku lokalnych oraz ogólnopolskim. Mało kto może pochwalić się tak prestiżową lokalizacją, którą my udostępniamy. 


Ochrona prywatności 

Nie musisz podawać swojego adresy miejsca zamieszkania. Adres Twojego domu lub mieszkania będzie poufny. Twój prywatny adres nie będzie krążył Internecie i nie znajdzie się w publicznie dostępnych komercyjnych, rządowych i sądowych bazach firm. Twój adres zamieszkania to nie powinna być informacja, którą każdy bez trudu może znaleźć w Internecie, gdyż jest to dla Ciebie niekorzystne rozwiązanie, a w niektórych sytuacjach może okazać się nawet niebezpieczne, dlatego najlepiej skorzystać z adresu do rejestracji firmy w Krakowie udostępnionego przez wirtualne biuro. Nie chcesz podawać prywatnego adresu? Kup wirtualne biuro w Krakowie. 

Brak niechcianej poczty

Nigdy więcej nie będziesz musiał zmagać się z plikiem niechcianych listów zawierających wyłącznie reklamy oraz oferty, które kompletnie Cię nie interesują. Nie będziesz musiał martwić się o opróżnianie skrzynki na listy, która jest wiecznie zapchana korespondencją, której nie zamawiałeś. Pamiętaj, że jeżeli założysz firmę będzie jej jeszcze więcej. jeżeli Twoja firma otrzymuje duże ilości korespondencji to wielce nieodpowiedzialnie byłoby nie wykonanie kopii elektronicznych najważniejszych dokumentów. 

Dostęp do korespondencji firmowej online

Zdarzyło Ci się kiedyś, że nie mogłeś znaleźć ważnego dokumentu? Pewnie tak. Z wirtualnym biurem w Krakowie to nie problem. Każdy otrzymany list może zostać zeskanowany, a Ty będziesz miał do niego dostęp zawsze i wszędzie, a w razie potrzeby odnajdziesz szukamy dokument nawet po kilku latach od jego otrzymania. Dzisiaj każdy prowadzi biznes całkowicie lub częściowo online, dlaczego w Twoim przypadku miałoby inaczej. 

Brak opłat za media

Ceny opłat eksploatacyjnych, z tytułu najmu lokalu ciągle rosną. Nie chcesz być zaskakiwany coraz to wyższą fakturą za używanie lokalu to przenieś siedzibę swojego biznesy do wirtualnego biura w Krakowie. Wszystkie opłaty media znajdujące się w lokalu pokrywa wirtualne biuro, a Ty nie musisz przejmować się wzrostem cen. Czasem opłaty, z tytułu eksploatacji lokalu mogą nawet przekroczyć wysokość czynszu. Przed wynajmem lokalu warto dowiedzieć się w jaki sposób jest on ogrzewany, jaka jest jego wydajność energetyczna oraz w jaki sposób dzielone są pomiędzy najemców koszty z tytułu ogrzewania biura i innych opłat. Możesz też skorzystać z oferty wirtualnego biura i za te rzeczy po prostu nie płacić. 

Brak obowiązku wniesienia kaucji

Boisz się, że wynajmujący zatrzyma kaucje, nawet jeżeli nie naruszysz umowy? Jeżeli skorzystać z usług wirtualnego biura nie będziesz musiał wnosić kaucji. Zapłacisz czynsz tylko za tylko za okres, przez który zdecydujesz się używać adresu. Prosta procedura zawarcia umowy nie wymaga wpłacenia kaucji. Kaucja ma teoretycznie  służyć zabezpieczeniu roszczeń wynajmującego. Jeżeli jednak będziesz wynajmował lokal bardzo długo to wówczas kaucja będzie w praktyce stracona. Niektóre wirtualne biura pobierają od Klientów kaucje na starcie współpracy, jednak w naszym przypadku  tak nie jest. Dla nas wirtualne biuro powinno być maksymalnie elastyczne, a kaucja to utrudnia. 

Prosta procedura zawarcia umowy

Chcesz podpisać umowę w ciągu 15 minut, najpierw przez Internet. Z Nami to możliwe, gdyż wszystkie procedury, nawet te wynikające z ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu możesz załatwiać zdalnie, tak abyś nie musiał czekać na możliwość korzystania z adresy do rejestracji firmy. Umowę możesz podpisać tak jak Ci wygodnie, zrobimy wszystko abyś był zadowolony i nie musiał tracić czasu na proste formalności, które mogą wykonać z Ciebie nasi pracownicy. Umowę otrzymasz w dowolnie wybranej przez Ciebie formie. Standardowo przesyłamy do Klientów umowę w formie elektronicznej, ale możemy Ci też przesłać jej papierowy egzemplarz. 

Brak konieczności zatrudnienia pracownika

Koszty zatrudnienia z roku na rok rosną. Jeżeli wynajmiesz tradycyjny lokal nie tylko musisz się liczyć z wyższym czynszem, ale koniecznością zatrudnienia pracownika, który będzie odbierała pocztę i przyjmował Klientów. Może więc lepiej, aby siedziba Twojej firmy znajdowała się w wirtualnym biurze, którego pracownicy są do Twojej dyspozycji, a koszty ich wynagrodzenia musi pokryć wynajmujący, a nie Twoja firma. Dysponujemy zespołem pracowników, którzy są gotowi pomóc Ci w formalnościach na każdym etapie prowadzenia firmy. Czasochłonne czynności nie będą musiały być już  wykonywane przez Ciebie samodzielnie. 

Krótki okres wypowiedzenia

Przy umowach tradycyjnego najmu zazwyczaj okres wypowiedzenia wynosi aż 3 miesiące. W związku z czym nie możesz szybko zrezygnować z najmu, w przypadku zakończenia działalności lub zamiaru przeniesienia biura do innego lokalu. W przypadku wirtualnego biura jest inaczej. Okres wypowiedzenia umowy wynosi zaledwie miesiąc, dlatego w praktyce możesz zrezygnować z umowy, kiedy tylko chcesz. Ponadto nie musisz tracić czasu i pieniędzy na wysłanie pisemnego wypowiedzenia pocztą i martwić się o to, czy zostanie ono odebrane, gdy wszelkie oświadczenia dotyczące umowy może składać mailowo, bez zbędnych kosztów i z gwarancją, że dotrą one do drugiej strony niemal natychmiast. Po co wiązać się na lata, jeżeli masz możliwość zawarcia elastycznej umowy o wirtualne biuro w Krakowie. 

Dostęp do intuicyjnej aplikacji 

Korzystanie z systemów informatycznych w celu optymalizacji pracy jest dzisiaj standardem. System CRM ułatwia porządkowanie i kontrola najważniejszych procesowych w firmie, a także zarządzanie korespondencją. Klienci wirtualnego biura mają dostęp do nowoczesnego panelu Klienta, dzięki czemu korzystanie z wirtualnego adresu jest jeszcze prostsze. W dzisiejszych czasach korzystanie z elektronicznych narzędzi wspomagających prace jest standardem. Czynności takie jak zarządzanie pocztą mogą być z powodzeniem wykonywane w sposób automatyczny przez system informatyczny. Nie trać czasu na żmudne porządkowanie dokumentów, w tym listów.

Możliwość nawiązania nowych kontaktów

Współpracy z odpowiednimi ludźmi to podstawa sukcesu. W wirtualnym biurze zarejestrowanych jest kilkaset firm, które wymieniają się pomiędzy sobą nie tylko doświadczeniami, ale bardzo często nawiązują współpracę. Jeżeli potrzebujesz usługi, której nie świadczy wirtualne biuro to możesz wybrać innego przedsiębiorcę, który wspólnie z Tobą korzysta z lokalu. Przedsiębiorca z czasem nawiązuje biznesowe znajomości, a nawet przyjaźnie. Można jednak ten proces przyspieszyć, a najlepszym sposobem jest korzystanie z usługi wspólnie z innymi przedsiębiorcami taką jaką jest między innymi wirtualne biuro w Krakowie. 

Dane potrzebne do zawarcia umowy wynajmu wirtualnego biura w Krakowie

W przypadku  osób fizycznych procedury AML  nakładają na Nas ustalenie następujących danych:

  1. Imię i Nazwisko,
  2. Adres zamieszkania,
  3. numeru PESEL.
  4. Seria i numer dowodu osobistego, a w przypadku obcokrajowców  numer i serię paszportu, kraj wydania, nazwę organu który wydał paszport i datę ważności,

Jeżeli  chodzi o osoby prawne, spółki osobowe, a także stowarzyszenia zwykłe potrzebne są następujące dane:

  1. Dane osób fizycznych reprezentujących   podmiot przy zawieraniu umowy, takie same jak w przypadku osób prowadzących indywidualną działalność gospodarczą,
  2. Imiona  i nazwiska oraz adresy zamieszkania oraz daty urodzenia beneficjentów  rzeczywistych, którymi są co do zasady wspólnicy posiadający co najmniej 25 % udziałów w spółce. 

Spółka cywilna jest traktowana jako umowa, dlatego też jej wspólnicy musza podać takie same dane jak w przypadku osób fizycznych prowadzących jednoosobowe firmy.

Posiadając te dane możemy sporządzić umowę. Większość danych możemy ustalić również na podstawie publicznych baz, np. CEIDG oraz z KRS. 

W przypadku spółek zagranicznych konieczne jest przedłożenie odpisu lub zaświadczenia z zagranicznego rejestru z tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Jest to wymagane, gdyż nie mamy możliwości weryfikacji przez Internet  czy osoba działająca w imieniu zagranicznej spółki jest uprawniona do jej reprezentowania. Najczęściej  jednak spółki zagraniczne tworzą oddziały w Polsce, co ułatwia sprawę, gdyż dane osób uprawnionych do reprezentowania spółki w ramach polskiego oddziału lub przedstawicielstwa są zamieszczone w KRS. 

Procedury  są stworzone między innym z myślą o Tobie, tak abyś my mieli pewność. Że to Ty zawierasz z Nami umowę, a nie osoba która się pod Ciebie podszywa. Warto chyba spełnić kilka formalności, aby zagwarantować, ze Twoje dane będą w pełni bezpośrednio. Jednocześnie kształtujemy je w taki sposób, aby proces zawarcia umowy nie trwał dłużej niż 5, maksymalnie 15 minut.  

Najczęściej zadawane pytania

Czy rejestrując firmę w wirtualnym biurze powinien spodziewać się kontroli US?

Niekoniecznie. Na pewno sam fakt korzystania z wirtualnego biura nie uzasadnia przeprowadzenia kontroli. Kontrolę takie najczęściej są przeprowadzone, w przypadku, gdy przedsiębiorca wnosi o zwrot dużej kwoty podatku VAT.

Czy wirtualne biuro w Krakowie jest legalne?

Tak jeżeli znajduje się w rejestrze Dyrektora Izby Skarbowej. Nasze biuro taki wpis w rejestrze posiada.

Czy będę musiał przedłożyć umowę i wirtualne biuro w KRS?

Nie, do formularzu i wpis spółki w KRS nie musisz dołączać umowy najmu wirtualnego biura w Krakowie. Nie oznacza to, że umowa ta nie zostanie zweryfikowana, gdyż zadanie to należy do pracowników urzędu skarbowego.

Jaka jest najlepsza dzielnica na rejestrację firmy w Krakowie?

Najlepiej wybrać dzielnice w centrum Krakowa, na obszarze Śródmieścia, np. ulicy Rynek lub innej arterii Starego Miasta.

Czy muszę przyjeżdżać do biura osobiście, aby podpisać umowę?

Nie ma takiej potrzeby z gdyż wszystkie formalności możesz załatwić na odległość. Opracowaliśmy procedurę, która umożliwia zawarcie umowy online w 5 minut i jednocześnie uczynienie zadość wszelkim wymogom wynikającym z przepisów AML. 

Czy w trakcie trwania umowy cena najmu może ulec zmianie?

Nie, nasza firma jeszcze nigdy nie podwyższyła cen za usługę wirtualnego biura w Krakowie. Nie wypowiadamy też umów, w przypadku gdy Klient nie wyrazi zgody na podwyżkę czynszu. 

Jak podpisać umowę o wirtualne biuro w Krakowie krok po kroku?

Proces ten składa się z następujących etapów:

1.   Wybór naszego biura w centrum miasta.

2.   Zaakceptowanie draftu umowy i wybór pakietu usług.

3.   Wypełnienie przez pracownika wirtualnego biura danych Klienta w umowie.

4.   Podpisanie umowy przez wirtualne biuro i Klienta i przesłanie jej na maila.

5.   Przyznanie dostępu do panelu Klienta.

Dlaczego wirtualne biuro w Krakowie jest takie tanie?

Odpowiedź jest prosta. Wynajem lokalu kosztuje kilka tysięcy złotych, ale dzięki temu, że w ramach wirtualnego biura może z niego korzystać wiele przedsiębiorców można zaproponować bardzo atrakcyjny cennik.

Czy pomagamy w przeniesieniu adresu do lokalu wirtualnego biura?

Tak. Załatwimy wszystkie formalności związane ze zgłoszeniem, zmiany adresu do KRS i CEIDG. Wypełnimy dla także Ciebie formularze sądowe urzędowe.

Ile kosztuje wirtualny adres w Krakowie?

Wirtualny adres w firmie Wirtualne biuro Kraków sp. z o. o. kosztuje 39 zł miesięcznie. Inne podmioty oferujące tego rodzaju usługi mogą oferować wyższą cenę. Jest to koszt najtańszego pakietu, który obejmuje:

  • adres do rejestracji firmy lub spółki,
  • odbiór poczty,
  • powiadomienia o otrzymanej korespondencji,
  • skanowanie listów i rezerwacja Sali konferencyjnej za dodatkową opłatą.

Jak działa wirtualne biuro?

Wirtualne biuro w Krakowie działa w ten sposób, że udostępnia adres do rejestracji w CEIDG lub KRS oraz przestrzeń biurową wielu podmiotom, dzięki czemu koszty prowadzenia działalności są znacznie niższe.

Wirtualne biuro obsługuje:

  • osoby fizyczne,
  • spółki,
  • fundacje,
  • stowarzyszenia,
  • inne osoby prawne.

Jak założyć wirtualne biuro?

W celu założenia wirtualnego biura należy:

  • uzyskać wpis w CEIDG lub KRS,
  • wynająć lub kupić lokal biurowy,
  • uzyskać zgodę na podnajem, w przypadku gdy nieruchomość  nie jest naszą własnością,
  • ukończyć specjalistyczne szkolenie na temat zasad prowadzenia wirtualnego biura i przepisów AML,
  • uzyskać wpis na liście przedsiębiorców uprawnionych do świadczenia usług na rzecz spółek i trustów Dyrektora Izby Skarbowej.

Co to jest adres wirtualny?

Adres wirtualny to taki, w którym przedsiębiorca nie przebywa cały czas, a jedynie w razie potrzeby. Adres taki jest doskonałym rozwiązaniem dla osób pracujących w domu lub dojeżdżających do Klientów. Adres wirtualny ma więc charakter fizyczny, jednak przedsiębiorca nie dysponuje nim na wyłączność. Cechy adresu wirtualnego:

  • znacznie niższa cena wynajmu,
  • mogą z niego korzystać także inni przedsiębiorcy,
  • można w nim pracować tylko pod nadzorem pracownika wirtualnego  biura,
  • najemca adresu nie dysponuje kluczami do lokalu.

Jak wybrać wirtualne biuro?

Przy wyborze wirtualnego biura Klienci najczęściej biorą pod uwagę:

  • cenę,
  • lokalizację,
  • zakres usług,
  • posiadanie uprawnień do prowadzenia wirtualnego biura zgodnie z prawem.

Najlepiej porównać kilka ofert, aby znaleźć tę, która  spełni nasze oczekiwania.

Wirtualne biuro, a rejestracja VAT?

Pracownik urzędu skarbowego niema prawa odmówić rejestracji wirtualnego biura do VAT, gdyż:

  • utrudnia to prowadzenie działalności gospodarczej,
  • przedsiębiorca podaje we wniosku  prawdziwe dane,
  • pracownicy urzędu skarbowego  nie posiadają wiedzy, która umożliwia zrozumienie specyfiki danej działalności gospodarczej.

Wirtualne biuro, a adres prowadzenia działalności?

Jeżeli pracujesz w terenie lub dojeżdżasz do Klientów to musi gdzieś  znajdować się miejsce prowadzenia działalności. Możesz podać adres wirtualnego biura jako miejsce prowadzenia działalności jeżeli:

  • pracujesz w domu,
  • wykonujesz czynności w terenie, np. kierowca zawodowy,
  • dojeżdżasz do Klientów i świadczysz usługi na miejscu.

Wirtualne biuro, a rejestracja w CEIDG?

Możesz bez obaw podać adres wirtualnego biura w CEIDG.  Przed rejestracją wirtualnego  adresu w CEIDG należy jednak:

  • uzyskać promesę lub umowę o wirtualne biuro,
  • dokładnie sprawdzić  adres lokalu,
  • zapłacić za fakturę,  z tytułu wynajmu wirtualnego biura za pierwszy okres rozliczeniowy.

Wirtualne biuro, a rejestracja w KRS?

W KRS adres prowadzenia działalności gospodarczej i siedziby nie jest weryfikowany.

Przed podaniem jednak we wniosku o wpis lub zmianę danych w KRS, w zakresie adresu należy:

  • zawrzeć umowę najmu wirtualnego biura,
  • przygotować uchwałę zarządu o zmianie adresu siedziby,
  • upewnić się czy zmiana adresu nie wymaga zmiany umowy spółki.

Wirtualne biuro, a  VAT-R?

Po rejestracji spółki, w celu nadania numeru VAT należy złożyć stosowny wniosek  do Urzędu Skarbowego jeżeli:

  • jesteśmy zobowiązani do posiadania statusu podatnika  VAT,
  • chcemy uzyskać taki numer, gdyż np. zależy nam uzyskaniu zwrotu podatku,
  • nasz kontrahent wymaga posiadania statusu podatnika  VAT.

Wirtualne biuro, a rejestracja firmy?

Wirtualne  biuro w Krakowie pomaga też w rejestracji firmy i spółki. Pomagamy rejestrować podmioty gospodarcze w:

  • systemie s24,
  • Portalu Rejestrów Sądowych,
  • Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej.

Działalność gospodarcza, a wirtualne biuro?

Działalność gospodarczą można jak najbardziej zarejestrować  w wirtualnym biurze i dotyczy to zarówno:

  • działalności nierejestrowej,
  • jednoosobowej działalności gospodarczej,
  • firmy prowadzonej w ramach spółki cywilnej.

Czy wirtualne biuro jest legalne?

Od 1 października 2021 r. wirtualne biuro muszą być wpisane do rejestru Dyrektora Izby Skarbowej dlatego są w pełni legalne. Prowadzenie tego rodzaju działalności ma charakter regulowany gdyż wymaga:

  • niekaralności,
  • ukończenia specjalistycznego szkolenia,
  • uzyskania wpisu na listę działalności i regulowanej,
  • posiadanie doświadczenia, w zakresie działalności objętej wpisem.

Wirtualne biuro, a Urząd Skarbowy?

Wirtualne biuro nie są wcale częściej kontrolowane niż inni przedsiębiorcy. Kontrola może mieć miejsce tylko wówczas gdy:

  • podatnik ubiega się o zwrot podatku VAT o dużej wysokości
  • we wniosku rejestracyjnym zostały podane fałszywe dane,
  • ze względu na specyfikę działalności gospodarczej podane przez przedsiębiorcę  dane nie są zrozumiałe.

Wirtualne biuro w Krakowie przygotowało adresy urzędów poszczególnych dzielnic:

Stare Miasto

Stare miasto w Krakowie to najstarsza dzielnica Krakowa. To tutaj znajduje się największa liczba zabytków. Rynek w Krakowie oferuje bardzo ciekawe atrakcje dla turystów. To miejsce jest także doskonałym miejscem do prowadzenia biznesu, dlatego też wiele firm szukając adresu wirtualnego w Krakowie decyduje się właśnie na lokal położony w tej dzielnicy Krakowa. Bez wątpienia to jedna z najbardziej prestiżowych lokalizacji, na którą zdecydowało się tysiące przedsiębiorców z całej Polski. Dołącz do nich i ciesz się z jednej z najlepszych lokalizacji  w Polsce. 

Dane urzędu dzielnicy Stare Miasto w Krakowie

adres: Rynek Kleparski 4, 31-150 Kraków

tel. 12 421 41 66

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto
  2. ZUS Oddział w Krakowie  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 11:00 – 13:30

  • wtorek: 11:00 – 13:30

  • środa: 11:00 – 13:30

  • czwartek: 10:00 – 13:30

  • piątek: 10:00 – 13:30

  • sobota: nieczynne

  • niedziela: nieczynne

Grzegórzki

Jeżeli chciałbyś mieć biuro w ścisłym centrum Krakowa to dzielnica ta spełni Twoje oczekiwania. Dzielnica Grzegórzki w Krakowie znajduje się w samym centrum Krakowa. Jest to obszar, na którym działają duże korporację, a także małe i średnie firmy. Jest to dzielnica z doskonałym otoczeniem gospodarczym i komunikacją publiczną. Wybór adresu wirtualnego właśnie w dzielnicy Grzegórzki stanowiącej cześć miasta Krakowa może okazać się strzałem w dziesiątkę. Biura w tej dzielnicy mają nie tylko przedsiębiorcy zamieszkując w Krakowie, ale także w innych częściach naszego kraju. W ramach dzielnicy Grzegórzki zlokalizowane są główne altarie miasta

Dane urzędu dzielnicy Grzegórzki w Krakowie

adres: al. Daszyńskiego 22,31-537 Kraków

tel. 12 431 25 00

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto
  2. Oddział ZUS w Krakowie  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 12:00 – 15:30
  • wtorek: 12:00 – 15:00
  • środa: 12:00 – 15:00
  • czwartek: nieczynne
  • piątek: 12:00 – 15:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Prądnik Czerwony

Adresy wirtualne położone one na terenie Prądnik-Czerwony w Krakowie można uznać za prestiżowe. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się zarejestrować firmę lub spółkę własnie na terenie tej dzielnicy mogą cieszyć się z doskonałego widoku, gdyż w dzielnicy tej znajduje się dużo, nowoczesnych biurowców. Dzielnica ta jest bardzo gęsto zaludniona, dlatego też ten obszar to doskonałe miejsce na zakładania przedsiębiorstw usługowych, które zajmują się obsługą konsumentów. W dzielnicy tej ma siedzibę wiele firm, ale znajduje się także zabudowa mieszkalna, w tym o typowo turystycznym przeznaczeniu, np. hotele. 

Dane urzędu dzielnicy Prądnik Czerwony w Krakowie

adres: ul. Naczelna 12, 31-416 Kraków

tel. 12 412 49 13

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Prądnik  
  2. Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Krakowie

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 10:00 – 13:00
  • wtorek: 10:00 – 13:00
  • środa: 10:00 – 13:00
  • czwartek: nieczynne
  • piątek: 10:00 – 13:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne  

Prądnik Biały

Prądnik Biały podobnie jak Stare Miasto może się pochwalić ciekawą, zabytkową architekturą. W dzielnicy tej znajduje się wiele obiektów kulturalnych. Z uwagi na te fakty wirtualne biuro w Krakowie na terenie tej części miasta jest doskonałym rozwiązaniem dla firm, które zajmują się obsługą instytucji kultury, albo branżą turystyczną. Liczba firm zarejestrowanych w tej dzielnicy z roku na rok wzrasta. Ceny wynajmu biur są tutaj znacznie niższe niż w centrum Krakowa, a jednocześnie lokalizacja jest równie optymalna. Jeżeli szukasz ekonomicznego rozwiązania w zakresie wynajmu biura dla firmy lokalizacje te spełnią Twoje wymagania. 

Dane urzędu dzielnicy Prądnik Biały w Krakowie

adres: ul. Białoprądnicka 3, 31-221 Kraków

tel. 12 638 10 12

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Prądnik
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Krowodrza

Godziny pracy: 

  • poniedziałek: 11:00 - 16:00
  • wtorek: 11:00 - 16:00
  • środa: 11:00 - 16:00
  • czwartek: 13:00 - 18:00
  • piątek: 11:00 - 16:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela:  nieczynne

Krowodrza

Krowodrza to dzielnica Krakowa, w której znajduje się wiele ważnych  instytucji publicznych, w tym Sąd Rejonowy. Wybór wirtualnego biura udostępniającego adresy w tej części miasta jest dobrym rozwiązaniem między innymi dla prawników oraz biur rachunkowych. Kancelarie adwokackie i radcowskie zlokalizowane w tym miejscu mają blisko do najważniejszych Sądów i urzędów. Praca prawnika polega między innymi na uczestnictwie w rozprawach, dlatego wirtualne biuro w Krakowie niedaleko Sądu jest optymalnym rozwiązaniem dla zawodowych pełnomocników procesowych.

Dane urzędu dzielnicy Krowodrza w Krakowie

adres: ul. Kazimierza Wielkiego 112/2, 30-074 Kraków

tel. 12 636 95 95

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Krowodrza
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Krowodrza

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 10:00 – 14:00

  • wtorek: 10:00 – 14:00

  • środa: 10:00 – 14:00

  • czwartek: 10:00 – 14:00

  • piątek: 10:00 – 14:00

  • sobota: nieczynne

  • niedziela: nieczynne

Bronowice

Wirtualne biuro w Krakowie na terenie dzielnicy Bronowice sprawdzi się jako siedziba firmy albo innego podmiotu gospodarczego, których właściciele, pracownicy oraz menadżerowie cenią sobie spokój, a jednocześnie nie chcą, aby ich firma miała biura na zupełnych obrzeżach miasta. Bronowice mają urok małego miasta, a jednocześnie dojazd do Centrum Krakowa nie stanowi żadnego problemu i możliwy jest w bardzo krótkim czasie. W dzielnicy tej przedsiębiorcy i ich pracownicy mogą znacznie łatwiej znaleźć miejsce do parkowania niż w centrum Krakowa.

Dane urzędu dzielnicy Bronowice w Krakowie

adres: Zarzecze 124a, 30-134 Kraków

tel. 12 636 15 75

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Krowodrza
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Krowodrza  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 10:00 – 13:00
  • wtorek: 10:00 – 13:00
  • środa: 10:00 – 13:00
  • czwartek: 10:00 – 13:00
  • piątek: 10:00 – 13:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Zwierzyniec

Nieco zabawna nazwa tej dzielnicy ma związek z historią. Aktualnie w tej dzielnicy Krakowa działa wiele firm z branży edukacyjnej, medycznej oraz szkoleniowej. Wielu lekarzy własnie tutaj ma swoją siedzibę. Jeżeli obsługujesz tego rodzaju działalności gospodarcze to adresy wirtualne w tej dzielnicy Krakowa powinny być Twoim pierwszym wyborem jeżeli chodzi o adres firmy lub spółki oraz miejsce prowadzenia działalności gospodarczej. Zwierzyniec to miejsce, które przyciąga specjalistów posiadających wiedzę w niszowych gałęziach gospodarki. 

Dane urzędu dzielnicy Zwierzyniec w Krakowie

adres: ul. Prusa 18, 30-117 Kraków

tel. 12 421 56 66

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Krowodrza
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Krowodrza

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 10:00 – 14:00
  • wtorek: 10:00 – 14:00
  • środa: 10:00 – 14:00
  • czwartek: 10:00 – 14:00
  • piątek: 10:00 – 14:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Dębniki

Dębniki to dzielnica Krakowa, która dynamicznie się rozwija. Z uwagi na fakt, że na obszarze tej dzielnicy nadal znajdują się niezagospodarowane przestrzenie, co w Krakowi jest rzadkością budzi ona zainteresowanie ze strony deweloperów. Powstaje tutaj dużo inwestycji mieszkalnych i komercyjnych, dlatego jest to doskonałe miejsce na siedzibę dla firm budowlanych i projektowych. Jeżeli prowadzisz przedsiębiorstwo, które działa w tych branżach wybierz wirtualne biuro w Krakowie, które jest zlokalizowane na terenie tej dzielnicy.  Na pewno Ci się to opłaci. 

Dane urzędu dzielnicy Dębniki w Krakowie

adres: Praska 52, 30-322 Kraków

tel. 12 267 03 03

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków Stare Miasto
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 13:00 – 16:00
  • wtorek: 09:00 – 15:00
  • środa: 09:00 – 15:00
  • czwartek: 09:00 – 15:00
  • piątek: 09:00 – 15:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Łagiewniki-Borek Fałęcki

Łagiewniki w Krakowie to obszar szczególnie ważny dla osób wierzących. To tutaj znajduje się wiele zabytkowych kościołów. Jeżeli chodzi o przedsiębiorców to to na terenie tej dzielnicy działa duża ilość zakładów produkcyjnych. Jeżeli zatem Twoja firma zajmuje się produkcją wyrobów lub też obsługuje zakłady o typowo produkcyjnym profilu to wówczas adres wirtualnego biura na obszarze dzielnicy Łagiewniki w Krakowie może się sprawdzić. Ponadto jest to dzielnica, na której w ciąż wiele terenów nie zostało w pełni zagospodarowanych co stwarza możliwości  dla firm budowlanych oraz inwestycyjnych

Dane urzędu dzielnicy Łagiewniki- Borek Fałęcki w Krakowie

adres: ul. Żywiecka 13, 30-427 Kraków

tel. 12 268 16 14

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Podgórze
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 09:00 – 12:00
  • wtorek: 09:00 – 12:00
  • środa: 09:00 – 12:00
  • czwartek: 09:00 – 12:00
  • piątek: 09:00 – 15:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Swoszowice

Swoszojowice to dzielnica Krakowa, która swoim charakterem nieco przypomina miejscowość uzdrowiskową. W dzielnicy tej swoją działalność prowadzą między innymi przedsiębiorcy prowadzący uzdrowiska, sanatoria oraz inne przedsiębiorstwa działające w branży, w zakresie turystyki oraz zdrowia. Jeżeli zatem chciałbyś rozpocząć taką działalność lub też wykonywać czynności pomocnicze dla takich przedsiębiorców to wirtualny adres w Krakowie w obrębie dzielnicy Swoszowice będzie najodpowiedniejszy, na potrzeby rejestracji siedziby Twojego przedsiębiorstwa lub innej organizacji.

Dane urzędu dzielnicy Swoszowice w Krakowie

adres: ul. Inicjatywy Lokalnej 5, 30-499 Kraków

tel. 12 264 92 01 oraz 12 264 90 75

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Podgórze
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 09:00 – 16:00
  • wtorek: 11:00 – 15:00
  • środa: 08:00 – 15:00
  • czwartek: 08:00 – 15:00
  • piątek: 08:00 – 15:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Podgórze Duchackie

Podgórze Duchackie to dzielnica Krakowa, która łączy tradycje i nowoczesność. Na terenie Podgórza można znaleźć zarówno duże  biurowce, jak i obszary zieleni. Na terenie tej dzielnicy działają przedsiębiorcy z różnych branż, w tym branży IT.  Wirtualne biuro na obszarze tej dzielnicy Krakowa  jest najczęściej wybierane przez małe i średnie firmy, w szczególności te zajmujące się programowaniem.  Jest to jednak również obszar, który ma spory potencjał. Bardzo możliwe, że w przyszłości powstanie tutaj jeszcze więcej inwestycji, dlatego jest to idealne środowisko dla start-upów.

Dane urzędu dzielnicy Podgórze Duchackie w Krakowie

ul. Wysłouchów 34, 31-611 Kraków

tel. 12 654 57 74

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Podgórze
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 12:00 – 15:00
  • wtorek: 14:00 – 17:00
  • środa: 12:00 – 15:00
  • czwartek: 12:00 – 15:00
  • piątek: 11:00 – 14:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Bieżanów-Prokocim

Bieżanów to dzielnica Krakowa, w obrębie której dominuje zabudowa mieszkalna. To dobra wiadomość dla przedsiębiorców świadczonych usługi dla ludności. Jeżeli obsługujesz konsumentów to własnie w tej dzielnicy Krakowa powinieneś szukać wirtualnego adresu dla siedziby swojej firmy. Zapotrzebowanie na usługi konsumenckie z roku na rok rośnie, gdyż powstają tutaj nowe budynku, a nawet całe osiedla. Wielu mieszkańców i firm z Krakowa migruje z centralnych lokalizacji właśnie do dzielnicy Bieżanów-Prokocim, gdyż dopiero tutaj mogą zaznać ciszy i spokoju, którego potrzebują przy pracy. 

Dane urzędu dzielnicy Bieżanów-Prokocim w Krakowie

adres: ul. Kurczaba 3, 30-868 Kraków

tel. 12 658 26 11

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Podgórze
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 12:00 – 15:00
  • wtorek: 14:00 – 17:00
  • środa: 12:00 – 15:00
  • czwartek: 12:00 – 15:00
  • piątek: 11:00 – 14:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Podgórze

Jeżeli potrzebujesz biura wirtualnego w Krakowie, które zlokalizowane jest w dzielnicy Podgórze wybierz mądrze. Na rynku jest wiele firm, których oferty różnią się nie tylko ceną, ale standardem i wykończenia biura. Podgórze to nowoczesna dzielnica Krakowa, dlatego warto zadbać, aby nasze biuro również spełniało współczesne standardy, zwłaszcza jeżeli od czasu do pracy chciałbyś w tym biurze popracować lub spotkać się ze współpracownikami. Wirtualne biuro na Podgórzu w Krakowie  to rozwiązanie, które wybierają także duże, zagraniczne firmy, które zamierzają delegować czynności administracyjne. 

Dane urzędu dzielnicy Podgórze w Krakowie

adres: ul. Rynek Podgórski 1/12, 30-518 Kraków

tel. 12 656 62 25

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Podgórze
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Łagiewniki

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 08:00 – 16:00
  • wtorek: 08:00 – 16:00
  • środa: 08:00 – 16:00
  • czwartek: 08:00 – 16:00
  • piątek: 08:00 – 16:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Czyżyny

Wirtualne biuro w Czyżynach to opcja dla przedsiębiorców, dla których ważny jest dostęp do zamożniejszych Klientów. Można powiedzieć, że jest to jedna z bardziej luksusowych dzielnic Krakowa, dlatego przedsiębiorcy, którzy oferują usługi klasy premium powinni rozważyć zlokalizowanie siedziby własnie w tej dzielnicy. Na terenie Czyżyn działa wiele firm z branży IT oraz nowych technologii, dzięki temu stanowią one doskonałe otoczenie dla freelancerów działających w takich branżach jak programowanie, prawo, czy publicystyka.  Wielu z nich jest Klientami wirtualnego biura w Krakowie. 

Dane urzędu dzielnicy Czyżyny w Krakowie

adres: os. Dywizjonu 303 nr 34, 31-874 Kraków

tel. 12 647 61 64

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Śródmieście
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Nowa Huta

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 09:00 – 17:00
  • wtorek: 09:00 – 17:00
  • środa: 11:00 – 16:00
  • czwartek: 08:00 – 16:00
  • piątek: 08:00 – 16:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Mistrzejowice

Mistrzejowice to dzielnica typowo mieszkalna co nie oznacza, że nie działają tutaj również przedsiębiorcy. W tej części Krakowa przeważają firmy zajmujące się handlem oraz usługami dla ludności. W związku z tym faktem z usług wirtualnego biura w tej dzielnicy korzystają miedzy innymi przedstawiciele handlowi, czy przedsiębiorcy zajmujący się świadczeniem usług z dojazdem do Klienta. Wirtualne biuro w Mistrzejowicach wybierają prawnicy, którzy zajmują się obsługą Klientów indywidualnych. Kancelaria w tym miejscu, chociażby w biurze wirtualnym to dobry sposób na pozyskanie dużej liczby Klientów. 

Dane urzędu dzielnicy Mistrzejowice w Krakowie

adres: ul. Miśnieńska 58 / os. Tysiąclecia, 31-612 Kraków

tel. 12 648 96 18 

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Nowa Huta
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Nowa Huta  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 11:00 – 15:30
  • wtorek: 11:00 – 15:30
  • środa: 11:00 – 15:30
  • czwartek: 11:00 – 15:30
  • piątek: 11:00 – 15:30
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne 

Bieńczyce

Bieńczyce to dzielnica Krakowa, którą najchętniej wybierają rodziny z dziećmi. Jako przedsiębiorca musisz dopasować ofertę do rodzaju Klientów. Wirtualne biuro w Bieńczycach jest zatem doskonałym miejscem na założenie firmy zajmującej się dostarczaniem usług edukacyjnych. Działa tutaj wiele szkół, przedszkoli, a także pozaszkolnych form edukacji. Często takie placówki edukacyjne są prowadzone w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, która swoją siedzibę ma własnie w wirtualnym biurze w Krakowie-Bieńczycach. Dzielnica tę na wirtualne biuro wybierają także przedsiębiorcy, którzy kochają zieleń. 

Dane urzędu dzielnicy Bieńczyce w Krakowie

adres:  os. Kalinowe 4, 31-812 Kraków

tel. 12 641 4567 

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Nowa Huta
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Nowa Huta

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 10:00 – 14:00
  • wtorek: 10:00 – 14:00
  • środa: nieczynne
  • czwartek: 10:00 – 14:00
  • piątek: 10:00 – 12:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Wzgórza Krzesławickie

Wirtualne biuro w tej części Krakowa zapewnia cisze i czyste powietrze. Dzielnica ta doskonale sprawdza się jeżeli chodzi o siedzibę dla firm, które niekoniecznie muszą przyjmować Klientów w biurze, a działają przede wszystkim online. W tej zabytkowej dzielnicy swoją siedzibę często rejestrują spółki technologiczne, których pracownicy cenią otoczenie pozwalające na skupieniu. Na tym terenie działa kilka biur coworkingowych, które obsługuje nie tylko freelancerów, ale również spore, zagraniczne korporacje, w ściślej ich oddziału i przedstawicielstwaDojazd do centrum miasta nie jest również tutaj problematyczny. 

Dane urzędu dzielnicy Wzgórza Krzesławickie w Krakowie

adres: os. Na Stoku 15, 31-703 Kraków

tel. 12 645 30 09

Właściwe Urzędy:

  1. Urząd Skarbowy Kraków- Nowa Huta
  2. Inspektorat ZUS w Kraków-Nowa Huta  

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 08:00 – 16:00
  • wtorek: 08:00 – 16:00
  • środa: 08:00 – 16:00
  • czwartek: 08:00 – 16:00
  • piątek: 08:00 – 16:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne

Nowa Huta

Nowa Huta to chyba zaraz po Starym Mieście  najlepsza lokalizacja dla wirtualnego biura w Krakowie. Dzielnica ta jest mocno uprzemysłowiona, dlatego na jej terenie działa wielu przedsiębiorców, którzy są potencjalnymi odbiorcami Twoich usług. Jeżeli Twoja firma ma zajmować się obsługą innych podmiotów gospodarczych to najlepiej jak zarejestrujesz adres swojej siedziby właśnie w wirtualnym biurze w Nowej Hucie. Jest to dzielnica Krakowa, w której najwięcej przedsiębiorców korzysta z wirtualnego biura w Krakowie oraz coworkingu. Dołącz do ich elitarnego grona. 

Dane urzędu dzielnicy Nowa Huta w Krakowie

adres: os. Centrum 6, 31-927 Kraków

tel. 12 644 7840 

Właściwe Urzędy:

Urząd Skarbowy Kraków- Nowa Huta

Inspektorat ZUS w Kraków-Nowa Huta 

Godziny pracy:

  • poniedziałek: 08:00 – 14:00
  • wtorek: 08:00 – 14:00
  • środa: 08:00 – 14:00
  • czwartek: 08:00 – 14:00
  • piątek: 08:00 – 14:00
  • sobota: nieczynne
  • niedziela: nieczynne