Wirtualne Biuro w Warszawie

Jeżeli szukasz wirtualnego biura w samym centrum Warszawy, to dobrze trafiłeś. Oferujemy wirtualne biuro w Warszawie już od 39 zł netto miesięcznie w pakiecie mini. Jeżeli chcesz korzystać z najbardziej prestiżowego adresu w Polsce, zapraszamy do kontaktu. Umowę możesz podpisać online, bez drukowania i korzystania z opłatnych kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Cała procedura nie zajmie Ci więcej niż 5-10 minut. Jeżeli zależy Ci na czasie, zadzwoń. Będziesz mógł korzystać z adresu w ciągu kilkunastu minut. Oferujemy zarówno wsparcie telefoniczne, jak i mailowe. Udostępniamy adres do rejestracji, korespondencji, a także zapewniamy kompleksową usługę odbioru listów i paczek. Dysponujemy także salą konferencyjną, gdzie będziesz mógł zorganizować spotkanie z klientem lub kontrahentem w razie potrzeby, ewentualnie zwołać posiedzenie zarządu lub zgromadzenie wspólników swojej spółki.

Adres do rejestracji firmy lub spółki w Warszawie

Stolica Polski to wielki potencjał. W tym mieście rynek jest ogromny, a potrzeby jego uczestników wciąż nienasycone pomimo ogromnej konkurencji. Jeżeli chcesz założyć lub skalować biznes w Warszawie, możemy Ci pomóc. Nasze wirtualne biuro w Warszawie nie ogranicza się tylko do udostępniania adresu do rejestracji, prowadzimy kompleksową obsługę administracyjną przedsiębiorcy. Nie warto wydawać kilku tysięcy na wynajem biura, które będzie stało puste, bo Ty i Twoi pracownicy pracujecie zdalnie, dojeżdżacie do klientów lub chcesz przetestować swój pomysł na biznes.

Wirtualne biuro Warszawa - kontakt

Możesz się z nami skontaktować jak tylko chcesz. Istnieje możliwość napisania maila, skorzystania z formularza kontaktowego. Możesz do nas także zadzwonić. Komunikacja jest dla nas bardzo ważna, dlatego też dbamy o dostępność naszych doradców. Nic nie zastąpi rozmowy telefonicznej. W czasach, gdy dominuje komunikacja mailowa, jest to atutem. Odpowiadamy na każdą wiadomość i formularz kontaktowy aktywny i żadne połączenie telefoniczne nie zostaje bez odpowiedzi. Jesteśmy dostępni dla przedsiębiorców, którzy korzystają lub chcą skorzystać z naszych usług. 

CENNIK WIRTUALNEGO  BIURA W WARSZAWIE

 

CENNIK PAKIETU STANDARD - najbardziej popularny pakiet

Płatność za 24 miesiące 

60 zł miesięcznie

  • 60 zł za miesiąc 
  • 720 zł za rok
  • 1 440 zł za 2 lata

Płatność za 12 miesięcy

80 zł miesięcznie

  • 80 zł za miesiąc
  • 960 zł za rok

Płatność za miesiąc

100 zł za miesięcznie

  • 100 zł za miesiąc

*podano ceny netto

CENNIK PAKIETU PREMIUM - dla wymagajacych

Płatność za 24 miesiące

100 zł miesięcznie

  • 100 zł miesiąc
  • 1200 zł za rok
  • 2 400 zł za dwa lata

Płatność za 12 miesięcy

125 zł miesięcznie 

  • 125 zł za miesiąc 
  • 1 500 zł za rok

Płatność za miesiąc

150 zł miesięcznie

  • 150 zł za miesiąć

*podano ceny netto

CENNIK PAKIETU MINI - dla członków zarządu, wspólników, studentów i osób prywatnych

Płatność za 24 miesiące

39 zł miesięcznie 

  • 39 zł za miesiąc
  • 468 zł za rok
  • 936 zł za dwa lata

Płatność za 12 miesięcy

49 zł miesięcznie

  • 49 zł miesięcznie 
  • 588 zł za rok

Płatność za miesiąc

59 zł miesięcznie 

  • 59 zł miesiecznie

*podano ceny netto

Zakres pakietów wirtualnego biura w Warszawie - porównanie

*tabele można przesuwać

ZAKRES USŁUG   PAKIET STANDARD   PAKIET PREMIUM   PAKIET MINI
adres do rejestracji TAK TAKNIE
umowa na ile chcesz TAK TAK TAK
okres wypowiedzenia 1 miesiąc 1 miesiąc 1 miesiąc
adres do korespondencji TAK TAKTAK
odbiór korespondencji i paczek TAK TAK TAK
przechowywanie korespondencji i paczek TAK TAK TAK
skanowanie korespondencji 2 ZŁ OD STRONY PAKIET 100 SKANÓW 2 ZŁ OD STRONY
powiadomienia o otrzymanej korespondencji TAK TAK TAK
wysyłka korespondencji na wskazany adres TAK TAK TAK
adres prowadzenia działalności TAK TAK TAK
możliwość wyboru innego adresu NIE TAK NIE
priorytet przy rezerwacji sali NIE TAK NIE
CENAPAKIET STANDARD PAKIET PREMIUM PAKIET MINI
PŁATNOŚĆ ZA 24 MIESIĄCE60 zł miesięcznie 80 zł miesięcznie 100 zł miesięcznie
PŁATNOŚĆ ZA 24 MIESIĄCE 100 zł miesięcznie 125 zł miesięcznie 150 zł miesięcznie
PŁATNOŚĆ ZA MIESIĄC39 zł miesięcznie 49 zł miesięcznie 59 zł miesięcznie
*podano ceny netto

Cennik wirtualnego  biura w Warszawie - prosta wersja

Jeżeli nie lubisz porównywać pakietów w tabelach i dodatkowo przygotowaliśmy cennik wirtualnego biura w Warszawie  w jeszcze prostrzej formie 

Wirtualne biuro Warszawa cennik- pakiet standard

  • 60 PLN: płatność za 24 miesiące
  • 80 PLN: miesięcznie: płatność za 12 miesięcy
  • 100 PLN: płatność za 1 miesiąc

Wirtualne biuro Warszawa cennik- pakiet premium

  • 100 PLN: płatność za 24 miesiące
  • 125 PLN: miesięcznie: płatność za 12 miesięcy
  • 150 PLN: płatność za 1 miesiąc

Wirtualne biuro Warszawa cennik- pakiet mini 

  • 39 PLN
  • : płatność za 24 miesiące
  • 49 PLN: miesięcznie: płatność za 12 miesięcy
  • 59  PLN: płatność za 1 miesiąc

*podano ceny netto

Zakres usługi wirtualnego biura w Warszawie - wersja uproszczona

Jesteśmy firmą, której zależy na przejrzystości dlatego też pokazujemy nasz cennik w różnych formatach, abyś miał pewność ile dokładnie zapłacisz. 

PAKIET 

STANDARD

od 60 zł miesięcznie

  • adres do rejestracji,
  • umowa na ile chcesz,
  • okres wypowiedzenia 1 miesiąc,
  • adres do korespodencji,
  • odbiór korespodencji i paczek,
  • przechowywanie korespodencji i paczek,
  • 2 zł za skan korepodencji,
  • powiadomienia o otrzymanej korespodencji,
  • wysyłka korespodencji na wskazany adres.

PAKIET

PREMIUM

od 100 zł miesięcznie

  • adres do rejestracji,
  • umowa na ile chcesz,
  • okres wypowiedzenia 1 miesiąc
  • adres do korespodencji,
  • odbiór korespodencji i paczek
  • przechowywanie korespodencji i paczek,
  • pakiet 100 skanów miesięcznie,
  • powiadomienia o otrzymanej korespodencji,
  • wysyłka korespodencji na wskazany,
  • adres prowadzenia działalności,
  • możliwosć wyboru innego adresu,
  • priorytet przy rezerwacji sali.

PAKIET

MINI

od 39 zł miesięcznie

  • umowa na ile chcesz,
  • okres wypowiedzenia 1 miesiąc
  • adres do korespodencji,
  • odbiór korespodencji i paczek,
  • przechowywanie korespodencji i paczek,
  • skanowanie korespodencji,
  • powiadomienia o otrzymanej korespodencji,
  • wysyłka korespodencji na wskazany adres.

*podano ceny netto

Wirtualne biuro Warszawa - cennik

Cennik naszego wirtualnego biura w Warszawie jest prosty i przejrzysty. Zauważyliśmy, że wiele firm oferujących wirtualne biuro zbytnio rozbudowuje swój cennik. W takim przypadku klient nie wie, jaki pakiet wybrać i ile dokładnie zapłaci. Nie jest to zamierzone działanie, ale może znacznie wydłużyć i utrudnić proces decyzyjny. U nas sytuacja jest prosta. Są trzy pakiety. Dwa skierowane do przedsiębiorców, w tym spółek i jednoosobowych działalności gospodarczych oraz fundacji i stowarzyszeń. Tymi pakietami są: pakiet standard i pakiet premium. Oba zapewniają adres do rejestracji i korespondencji. W pakiecie premium dodatkowo otrzymujesz bardzo duży pakiet skanów oraz kilka innych przywilejów, takich jak możliwość przeniesienia biura do innego miasta, które mamy w ofercie oraz priorytet przy rezerwacji sali konferencyjnej. Trzecim pakietem jest pakiet mini. Jest on adresowany do innych niż podmioty gospodarcze osób, np. członków zarządu, pracowników oraz studentów. Pakiet ten nie nadaje się do rejestracji firmy lub spółki, ale doskonale sprawdzi się jako adres korespondencyjny dla osoby prywatnej.



Formularz kontaktowy

Skorzystaj z formularza kontaktowego, napisz do na adres e-mail: kontakt@24wirtualne-biuro.pl lub zadzwoń na numer +48 724 046 783 lub+ 48 726 066 462. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania. 

Skontaktuj się z nami

Wirtualne biuro dla jednoosobowych działalności, spółek, fundacji i stowarzyszeń

Oferujemy wirtualne biuro w Warszawie zarówno dla jednoosobowych działalności gospodarczych, jak i spółek, fundacji i stowarzyszeń. Najwięcej klientów, którzy nam zaufali, zdecydowało się na wirtualne biuro w Warszawie dla spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, ale współpracujemy z każdą formą prawną. Niezależnie od tego potrzebujesz wirtualnego biura dla JDG, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, prostej spółki akcyjnej, czy może spółki jawnej albo partnerskiej warunki współpracy z wirtualnym biurem są takie same - proste i przejrzyste, a każdego traktujemy tak samo, sprawiedliwie. Dla nas nie ma ważnych i mniej ważnych Klientów. Każdego traktujemy z największym zaangażowaniem, niezależnie czy reprezentuję małą firmę czy międzynarodową korporację, które chce skalować biznes w Warszawie. 

Wirtualne biuro w Warszawie dla start-upów

Jeżeli założyłeś swój własny start-up, to ogromny sukces. Gratulujemy. Nie każdy jednak pomysł biznesowy odniesie sukces, dlatego warto na początku przetestować go dzięki współpracy z wirtualnym biurem w Warszawie. Takie rozwiązanie zminimalizuje ryzyko finansowe, w przypadku niepowodzenia.

Wirtualne biuro Warszawa - tanio czy drogo?

Zdecydowanie lepiej tanio, dlatego też zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Nie warto przepłacać za wirtualne biuro w Warszawie w wielkich międzynarodowych korporacjach. Jakość usługi może być taka sama, a nawet niższa w rodzimych, polskich firmach, z wyłącznie krajowym kapitałem. Nasze wirtualne biuro w Warszawie oferuje wirtualny adres do korespondencji w cenie od 39 zł netto miesięcznie dla osób prywatnych i wirtualne biuro w Warszawie dla firm, spółek, fundacji i stowarzyszeń już od 60 zł netto miesięcznie. To niewielki koszt, którego wielu przedsiębiorców nawet nie zauważy w swoim budżecie.

Wirtualne biuro w Centrum

Jeżeli zastanawiasz się nad wirtualnym biurem w Warszawie, to warto zwrócić uwagę także na lokalizację. Nasze wirtualne biuro w Warszawie znajduje się w centrum Warszawy, w samym jej sercu. Nasz adres znajduje się w bliskiej odległości do dworca głównego oraz najważniejszych instytucji państwowych. Takie otoczenie na pewno zwiększy Twoje szanse na osiągnięcie sukcesu w biznesie.

Rankingi Wirtualnych Biur w Warszawie

Niestety, takie rankingi bywają stronnicze. Bardzo często znajdujemy się na bardzo wysokich pozycjach w takich rankingach, ale mimo to, obiektywnie odradzamy z nich korzystanie. Jeżeli szukasz najlepszej oferty, to po prostu warto złożyć zapytania do kilku firm.

Wirtualne Biuro w Warszawie – fora Internetowe jako źródło informacji

Fora internetowe są cennym źródłem informacji. Na takich forach użytkownicy wymieniają się doświadczeniami w zakresie współpracy z poszczególnymi firmami i spółkami, które dostarczają wirtualne biuro w Warszawie. Warto poznać opinie innych użytkowników. Na takich forach udzielają się także właściciele wirtualnych biur, którzy przedstawiają ofertę lub reklamują swoje usługi.

Wirtualne Biuro a Urząd Skarbowy

Aktualnie Urząd Skarbowy akceptuje to, że siedziba podatnika znajduje się w tak zwanym biurze wirtualnym. Warto jednak znać, że sama nazwa wprowadza niejako w błąd; wirtualne biuro w Warszawie nie jest do końca wirtualne, gdyż fizycznie istnieje i przedsiębiorcy mogą z niego korzystać, a także fizycznie, a nie tylko w zakresie wynajmu adresu. Urzędy Skarbowe w Warszawie, jak i inne organy podatkowe w Polsce, wymagają, aby umowa o wirtualne biuro gwarantowała oprócz udostępniania adresu do rejestracji i korespondencji także:

  • odbiór korespondencji i przekazywanie jej właściwym pracownikom w firmie,
  • umożliwienie, w razie zaistnienia takiej potrzeby, fizycznego korzystania z lokalu, np. na potrzeby spotkania z klientem, przeprowadzenia kontroli, czy zorganizowania zgromadzenia wspólników lub posiedzenia zarządu,
  • dokładnego opisu lokalu oraz jego wyposażenia.

Jeżeli te przesłanki są spełnione, nie ma problemu z rejestracją do VAT przedsiębiorcy, którego siedziba znajduje się w wirtualnym biurze w Warszawie, a także nie ma ryzyka, że numer NIP zostanie uchylony. Możliwość zarejestrowania do VAT przedsiębiorcy korzystającego z wirtualnego biura potwierdził Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w wyroku z dnia 14 marca 2013 r., wydanym w sprawie o sygn. akt C-527/11. Jeżeli chodzi natomiast o brak możliwości uchylenia numeru NIP wyłącznie z powodu posługiwania się przez przedsiębiorcę wirtualnym adresem, potwierdził Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 5 sierpnia 2014 r., o sygn. akt II FSK 3549/13.

Stanowisko organów podatkowych jest takie, że w istocie przepisy prawne nie definiują usługi wirtualnego biura. Jeżeli przedsiębiorca faktycznie nie będzie miał nawet potencjalnej możliwości korzystania z lokalu swojej siedziby, to w istocie może mieć problem z rejestracją do VAT. Aktualnie jednak, w zasadzie, żadna firma oferująca wirtualne biuro w Warszawie nie zapewnia tak wąskiego zakresu usług.

Wirtualne biuro w Warszawie - jak podpisać umowę

Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest dla Ciebie szybka procedura zawarcia umowy wynajmu wirtualnego biura. W związku z tym możemy zaproponować Ci podpisanie umowy o wirtualne biuro w Warszawie w 5 minut, bez zbędnych formalności i gwarantując spełnienie wszystkich wymogów prawnych. Nie musisz drukować umowy, ani też przyjeżdżać do naszego biura w Warszawie. Możesz załatwić sprawę w 100% online, bez wychodzenia z domu i bez posiadania drukarki. Całą procedurę zrealizujesz z poziomu ekranu swojego komputera, tableta lub telefonu. Nie musisz, w tym celu, kupować kwalifikowanego podpisu elektronicznego, co jest dużym wydatkiem. Oferujemy możliwość podpisania umowy bezpłatnym narzędziem, jakim jest Profil Zaufany. Posiada go praktycznie każdy, a jego założenie jest całkowicie darmowe i trwa nie więcej niż kilka minut. Profil Zaufany jest znacznie lepszym narzędziem niż inne niekwalifikowane podpisy elektroniczne, gdyż zapewnia również w pełni wiarygodną weryfikację tożsamości Klienta. Podpisanie umowy nigdy nie było takie proste.

Etapy zawarcia umowy o wirtualne biuro w Warszawie 

Zadzwoń do wirtualnego biura w Warszawie Nasi konsultanci są dostępni do Twojej dyspozycji.

Kontakt z Nami

Możesz się z nami skontaktować telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. W wiadomości mailowej lub formularzu kontaktowym możesz podać od razu numer NIP podmiotu, który reprezentujesz, dzięki czemu od razu będziemy mogli przygotować umowę. Pracownik wirtualnego biura odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości, tak abyś był pewien swojej decyzji, a także prześle na Twojego maila draft umowy, którym sie posługujemy, jeżeli chodzi o wirtualne biuro w Warszawie. Jeżeli nie wybrałeś jeszcze pakietu wirtualnego biura w Warszawie, nasz pracownik może Ci doradzić, który najlepiej sprawdzi się w Twoim przypadku. Nie prowadzimy aktywnej sprzedaży, nie będziemy Cię zachęcać do zakupu usługi, której nie potrzebujesz. Stawiamy Klienta na pierwszym miejscu, gdyż zależy nam bardziej na długotrwałej współpracy i zaufaniu niż sprzedaży jednorazowej usługi lub produktu. Nasz zespół ciągle udoskonala jakość obsługi Klienta. Suport telefoniczny chętnie rozwiąże Twoje problemy i doradzi, nie będzie nakłaniał do zakupu. 

Umowa o wirtualne biuro Nie będziesz musiał długo czekać na przygotowanie umowy.

Przygotowanie  umowy 

Przygotowanie umowy zajmuje nie dłużej niż 5-10 minut. Pracownik wirtualnego biura może uzupełnić dane potrzebne do stworzenia umowy o wirtualne biuro podczas rozmowy telefonicznej. Możesz też przesłać potrzebne informacje drogą mailową lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej. Wielu klientów decyduje się także na samodzielne wypełnienie danych w umowie, gdyż przesyłamy draft dokumentu w formie edytowalnej. Umowa o wirtualne biuro spełnia wszystkie wymogi prawne, w tym wymagane w kontekście rejestracji przedsiębiorcy do VAT. Umowa jest prosta i przejrzysta. Nie wymagamy zawierania umów na czas oznaczony, których nie będziesz mógł wypowiedzieć. Wirtualne biuro to dla nas usługa w maksymalnym stopniu elastyczna, dlatego możesz z niego korzystać wtedy, gdy tego potrzebujesz. Lojalką mówimy stanowcze nie.Umowę możesz wypowiedzieć w każdym momencie, podobnie zmienić pakiet lub okres rozliczeniowy. Okres wypowiedzenia wynosi tylko miesiąc.

Pidpisanie umowy o wirtaulne biuro Podpisanie umowy o wirtualne biuro w Warszawie jest proste i szybkie.

Podpisanie umowy 

Tutaj możemy pochwalić się korzystaniem z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań. Wielu klientów oczekuje umożliwienia podpisania umowy online, my jak najbardziej zapewniamy taką możliwość. Jednocześnie wypełniamy wszystkie wymogi prawne nałożone przez przepisy AML. Umowę można podpisać bezpłatnym i bezpiecznym narzędziem, jakim jest Profil Zaufany. Jest to bezpłatny podpis elektroniczny, który tym różni się od podobnych podpisów komercyjnych, że gwarantuje nie tylko bezpieczeństwo, ale również pełną weryfikację tożsamości klienta. Jeżeli nie chcesz przyjeżdżać do biura, w porządku. Możesz załatwić wszystkie formalności online, bez konieczności drukowania. Umowę otrzymasz na maila. Jeżeli jednak chcesz podpisać umowę własnoręcznie, to oczywiście jest taka możliwość. Możesz to zrobić w jednym z naszych biur, ewentualnie korespondencyjnie, jednak w tym drugim przypadku konieczna będzie dodatkowa weryfikacja Twojej tożsamości, w celu zapewnienia bezpieczeństwa i realizacji procedur AML.


Wirtualne biuro przed rejestracją w KRS

W przypadku gdy spółka lub inny podmiot, który nabywa osobowość prawną dopiero po wpisaniu do rejestru chce zawrzeć umowę o wirtualne biuro to oczywiście jest taka możliwość. Istnieje możliwość zawarcia umowy wirtualne biuro ze spółką w organizacji, którą reprezentują wszyscy jej wspólnicy lub pełnomocnik powołany jednomyślną uchwałą tych wspólników. Nasza firma zaleca jednak inne prostsze rozwiązanie. Wystarczy podać imiona i nazwiska wspólników i nazwę spółki w wiadomości e-mail adresowanej do naszego biura. W odpowiedzi osoba upoważniona wyrazi w formie e-mail zgody na użycie adresu do rejestracji spółki. We wniosku do Krajowego Rejestru Sądowego nie trzeba już od kilkunastu lat dołączać umowy wynajmu lub podnajmu czy innego dokumentu potwierdzającego adres do lokalu siedziby. KRS nie weryfikuje posiadania tytułu prawnego do lokalu siedziby na etapie rejestracji spółek, dopiero Urząd Skarbowy to robi. Dlatego właśnie umowę możemy zawrzeć na spokojnie po uzyskaniu przez spółkę wpisu w rejestrze. W przypadku S24 trwa to zwykle 1-2 dni, dlatego tym bardziej nie ma sensu zawieranie umowy ze spółką z o.o. w organizacji. Do maila zawierającego zgodę na użycie adresu załączymy draft umowy, aby Klient wiedział na jakich warunkach będzie mógł ją zawrzeć. Niezwłocznie po rejestracji podmiotu trzeba się do nas zgłosić. W przypadku znacznego opóźnienia możemy odmówić zawarcia umowy o wirtualne biuro w Warszawie lub zaproponować mniej korzystne warunki niż te zaproponowane w wiadomości zawierającej zgodę na użycie adresu.

Wirtualne biuro przed rejestracją w CEIDG

Jeżeli zamierzasz założyć indywidualną działalność gospodarczą musisz uzyskać wpis w CEIDG. Umowę można zawrzeć wcześniej, gdyż nie jest do niej potrzebny numer NIP, ani REGON, wystarczy PESEL. W przypadku spółek zalecamy zawarcie umowy po uzyskaniu wpisu w rejestrze, natomiast osoby zamierzające wpisać nasz adres w CEIDG powinny zrobić umowę o wirtualne biuro w Warszawie przed złożeniem wniosku o ten wpis.

Wirtualne biuro w Warszawie – dlaczego warto

 

Lokalizacja w stolicy

Warszawa to nie tylko stolica Polski, ale również największe miasto w naszym kraju. Działa tu wiele największych firm, międzynarodowych korporacji, a także najważniejszych instytucji państwa. To doskonałe otoczenie biznesowe. Jeżeli chcesz, aby Twój biznes ruszył z kopyta, Warszawa jest najlepszym miejscem na realizację tego pomysłu. Pomimo wielkiej konkurencji, w wielu dziedzinach potrzeby konsumentów i przedsiębiorców z Warszawy nie są zaspokojone. Może właśnie w Warszawie warto znaleźć swoją niszę.

Biuro w samym centrum miasta

Warto zwrócić uwagę na lokalizację wirtualnego biura. Nasze biuro znajduje się w ścisłym centrum Warszawy, dlatego jest doskonale skomunikowane z resztą miasta oraz całą Polską. Wirtualne biuro na obrzeżach nawet tak dużego miasta jak Warszawa nie będzie ani wygodne, ani opłacalne. Centrum Warszawy to najlepsza możliwa lokalizacja dla zapewnienia twojej firmie lub spółce adresu do rejestracji, korespondencji, a także obsługi administracyjnej.

Prestiżowy adres zwiększy Twoją wiarygodność

Każda firma jest kojarzona z konkretnym miastem i adresem. Nawet jeśli świadczysz usługi online, warto posługiwać się prestiżowym adresem, który budzi zaufanie i wiarygodność. Przy podpisywaniu umowy pracownik wirtualnego biura dokładnie weryfikuje klienta, nie tylko jego tożsamość, dlatego też każdy, kto jest obeznany z tematem, wie, że adres w wirtualnym biurze zwiększa wiarygodność.

Niskie koszty

Znaczą część przedsiębiorców nawet nie zauważa w swoim budżecie opłaty za wirtualne biuro w Warszawie. W porównaniu do wynajmu lokalu na zasadach tradycyjnych, koszty są nawet kilkadziesiąt razy niższe. To wręcz szokujące, jak można zredukować koszty operacyjne swojego przedsiębiorstwa. Wirtualne biuro w Warszawie ma swoje ograniczenia, ale skoro korzystasz z biura tylko od czasu do czasu, to nie są one dla ciebie problemem. Cena jest jednym z głównych motywów skorzystania  z usługi wirtualnego biura w Warszawie, ale nie najważniejszym, a tym bardziej jedynym. 

Elastyczny czas trwania umowy

Zawieramy z klientami umowy o wirtualne biuro na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia. Oznacza to, że możesz rozwiązać umowę kiedy chcesz. Usługa wirtualnego biura w Warszawie, którą oferujemy, jest w pełni elastyczna. Korzystasz wtedy, gdy potrzebujesz, a jeżeli nie - chcesz zamknąć firmę albo przenieść ją gdzieś indziej, możesz to zrobić bez konieczności narzucania się na kary, uciążliwe formalności czy inne przeciwności. Wirtualne biuro w Warszawie to usługa elastyczna i to nie są gołosłowne stwierdzenia. 

Prosta procedura zawarcia umowy

Z nami podpiszesz umowę w 5 minut, bez konieczności drukowania. U nas nie napotkasz się na żmudne formalności, które zajmą ci cały dzień. Przedsiębiorcy nie mają zbyt wiele czasu, dlatego staramy się, aby ich nakład pracy przy podpisywaniu umowy był minimalny. Ponadto nie musisz osobiście przyjeżdżać do biura, możesz załatwić formalności związane z podpisywaniem umowy online. Warszawa to duże miasto, jeżeli nawet w nim mieszkasz, ale poza centrum, przyjazd do biura może być nie lada wyzwaniem i zająć twój cenny czas. Nie możemy na to pozwolić, dlatego załatwiamy sprawę tak, abyś nie tracił czasu.


Możliwość rozwiązania umowy przez zwykłego maila

Większość wirtualnych biur w Warszawie, nawet jeśli umożliwia wypowiedzenie umowy, to wymaga, aby takie wypowiedzenie zostało złożone w formie pisemnej i przesłane na wskazany adres. U nas wystarczy dowolny mail z informacją o rezygnacji i traktujemy go jak wypowiedzenie. Nie musisz zastanawiać się, w jakie słowa ubrać swoje oświadczenie, na pewno zrozumiemy twój zamiar. Możesz także podać powód wypowiedzenia, ale nie musisz. Zawsze zależy nam na poznaniu przyczyny w celu poprawy jakości obsługi klienta, ale nie będziemy naciskać.  Nie bez znaczenia jest tak ślad węglowy, który dzięki takiemu rozwiązaniu udaje się ograniczyć. 

Brak konieczności zatrudnienia sekretarki lub innego pracownika biurowego

Nie chcesz, aby twoje biuro stało puste. Ktoś musi odbierać korespondencję i udzielać klientom przynajmniej podstawowej informacji o twojej działalności gospodarczej. Aktualnie zatrudnienie pracownika w pełnym wymiarze czasu pracy to spory wydatek. Jeżeli twoje zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi biurowe jest małe, nawet jeśli stać cię na zatrudnienie pracownika do obsługi biura, będzie to zwykłe marnotrawstwo. Pracownik będzie się nudził w pracy i ani dla ciebie, ani dla niego nie będzie to dobre rozwiązanie. Znacznie lepiej skorzystać z usługi wirtualnego biura w Warszawie. W takim przypadku pracownik wirtualnego biura obsłuży także twoją firmę, ale zapłacisz tylko bardzo mały ułamek kosztów jego zatrudnienia, który będzie wliczony w koszt usługi wirtualnego biura.

Dostęp do korespondencji w formie online

Papier powoli odchodzi do lamusa, jednak jeszcze przez wiele lat będzie w użyciu. Ty nie musisz się na to godzić i zapewnić sobie dostęp do każdego dokumentu firmowego w wersji elektronicznej. W takim przypadku będziesz mógł zapoznać się i wyszukiwać dowolny dokument niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz. Możesz pracować, gdzie chcesz, bo wszystkie dokumenty firmowe będą się znajdować na twojej skrzynce e-mail lub aplikacji. Nie musisz już ze sobą wozić najważniejszych firmowych dokumentów, aby mieć do nich dostęp. To nie tylko wygodne i praktyczne, ale także zapewnia bezpieczne przechowywanie twojej korespondencji bez obaw, że zaginie lub zostanie nawet przypadkowo zniszczona.


Możliwość korzystania z intuicyjnej aplikacji wirtualnego biura

W dzisiejszych czasach istnieje wiele aplikacji, które ułatwiają życie. Dlaczego nie używać takich aplikacji do zarządzania biurem swojej firmy? Możesz mieć dostęp do wszystkich swoich dokumentów z poziomu komputera, tabletu lub telefonu bez konieczności przeglądania skrzynki e-mail. Dzięki temu, że wszystko będzie znajdować się w jednym miejscu, będziesz mógł łatwiej zarządzać nie tylko swoim biurem, ale całą firmą. Aplikacja zawiera także dodatkowe funkcje ułatwiające pracę oraz jest w pełni dostosowana do urządzeń mobilnych.

Brak opłat za media

W tradycyjnym lokalu musisz płacić za prąd, wodę, Internet, a czasem także dodatkowe opłaty dla zarządcy nieruchomości. W wirtualnym biurze opłaty te istnieją, ale ty ich nie ponosisz. Wszystkie opłaty są wliczone w cenę usługi, dlatego nie musisz martwić się ich podwyższeniami. Obciąża to firmę oferującą wirtualne biuro. Ponadto, nie musisz tracić czasu na podpisywanie umów z dostawcami mediów, szukać najlepszych ofert i pilnować, aby opłacić wszystkie rachunki.

Brak konieczności wyposażenia lokalu

Wirtualne biuro w Warszawie jest w pełni wyposażone i gotowe do pracy. W ramach wyposażenia biura będziesz miał dostęp do komputera, zamykanych szaf, biurek, nowoczesnego urządzenia wielofunkcyjnego umożliwiającego nie tylko druk, ale także automatyczne, dwustronne skanowanie dokumentów z użyciem podajnika. Nie musisz martwić się o zapewnienie materiałów eksploatacyjnych ani serwisowanie tych urządzeń. Wszystko jest na miejscu pod opieką pracownika wirtualnego biura w Warszawie. Ty możesz skupić się na prowadzeniu bizensu, a nie zajmowaniu się biurem.

Brak konieczności utrzymywania porządku w lokalu

Nie musisz sprzątać lokalu i martwić się o jego stan. Wszystkie te obowiązki zapewnia firma dostarczająca wirtualne biuro w Warszawie. Do twoich obowiązków nie należy też odbiór lokalu. Możesz czuć się jak gość, wszystkie sprawy techniczne, w tym sprzątanie, są zapewnione ze strony wirtualnego biura. Możesz się skupić na spotkaniu z klientem, a wszystko co potrzebne będziesz miał zapewnione bez dodatkowych opłat.

Możliwość zawarcia umowy o wirtualne biuro online

W przypadku tradycyjnego lokalu nie jest to możliwe. Musisz obejrzeć lokal, sprawdzić jego stan, podpisać umowę w wersji papierowej, a także protokół odbioru. Nie obejdzie się bez kilku przyjazdów do Warszawy. Cała procedura zajmie kilka dni lub tygodni i nie chodzi tutaj o samo podpisanie umowy, ale przede wszystkim odbiór lokalu. Jeżeli chcesz działać szybko, to niestety wynajem tradycyjnego lokalu tego nie zapewni. W przypadku wirtualnego biura możesz zawrzeć umowę nie tylko tego samego dnia, ale w ciągu 15 minut i od razu będziesz mógł korzystać z adresu. 

Styczność z innymi przedsiębiorcami zarejestrowanymi w wirtualnym biurze

Warto zadbać o budowanie kontaktów biznesowych. W wirtualnym biurze w Warszawie swoją siedzibę ma wiele firm. Dzięki skorzystaniu z usługi będziesz mógł z nimi nawiązać współpracę. Taka współpraca może się opłacić, gdyż bardzo często firmy takie szukają dostawców różnych usług i produktów. Co ważne, takie kontakty są bezpłatne. Nie możemy Ci przekazać bezpośrednio danych naszych klientów, ale możemy przekazać kontakt do Ciebie. Na pewno prośba o taki kontakt zostanie inaczej potraktowana niż telefon od telemarketera lub marketing mailingowy.


Brak kaucji

Elastyczność umowy o wirtualne biuro w Warszawie wymaga, aby kaucja nie była wymagana. Nie pobieramy kaucji, gdyż jest to instytucja, która ma sens wyłącznie w tradycyjnej umowie wynajmu. Kaucja to rozwiązanie, które nie powinno być stosowane w przypadku wirtualnych biur, ale wiele firm stosuje takie zabezpieczenia. Nie musisz na starcie ponosić żadnych kosztów, nawet jeżeli miałyby one potem być zwrócone. Płacisz tylko za okres, z którego korzystasz z biura lub adresu. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, chyba że zamówiłeś usługę, której nie obejmuje Twój pakiet.

Możliwość korzystania z usług dodatkowych

W wirtualnym biurze nie zajmujemy się tylko prowadzeniem sekretariatu przedsiębiorcy i doręczaniem poczty. Świadczymy także inne usługi, które są bardziej lub mniej związane z wirtualnym biurem. Przede wszystkim jednak obsługujemy przedsiębiorców i staramy się zaspokoić ich wszystkie potrzeby, dlatego stworzyliśmy centrum biznesowe, w którym oprócz usług wirtualnego biura w Warszawie przedsiębiorca może liczyć na pomoc w zakupie ubezpieczenia, założeniu spółki oraz prowadzeniu księgowości. Jeżeli chcesz mieć wszystko w jednym miejscu, to wirtualne biuro w Warszawie może spełnić Twoje oczekiwania.

Wirtualne biuro dla spółki z o.o. w Warszawie

Najwięcej naszych Klientów prowadzi działalność właśnie w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Jeżeli chciałbyś zarejestrować spółkę z o.o. w naszym biurze zapraszamy do kontaktu. Oferujemy także adres do korespondencji dla członków zarządu, prokurentów, członków rady nadzorczej oraz wspólników spółki. Obsługujemy kilkaset spółek z ograniczoną odpowiedzialnością dlatego też doskonale znamy zasady ich funkcjonowania. Pomagamy także w założeniu tych podmiotów. Prowadzimy także księgowość sp. z o.o.

Wirtualne biuro dla prostej spółki akcyjnej w Warszawie

Wirtualne biuro to doskonała opcja dla startupów, które bardzo często są prowadzone w formie prostej spółki akcyjnej. To nowa forma prowadzenia biznesu w Polsce. Spółka ta nie cieszy się zbytnią popularnością, jednak naszymi Klientami są także proste spółki akcyjne. Pomagamy także w składaniu tych spółek i prowadzeniu ich księgowości dlatego nasza oferta jest kompleksowa.

Wirtualne biuro dla Fundacji

Zaufało nam już wiele Fundacji. Efektywnie prowadzimy biura takich podmiotów. W przypadku wielu fundacji posiadanie tradycyjnego biura jest nieopłacalne. Oferujemy także wirtualne biuro w Warszawie dla Fundacji rodzinnych. Fundacje rodzinne są to podmioty, których głównym celem jest gromadzenie i ochrona majątku rodzinnego biznesmenów, menedżerów, a także polityków i osób zajmujących ważne stanowiska państwowe. Pomagamy w założeniu fundacji zwykłych i rodzinnych, a także prowadzimy ich księgowość.

Wirtualne biuro Stowarzyszenia

Niektóre stowarzyszenia także korzystają z usług wirtualnego biura. Możemy zapewnić adres do rejestracji zarówno stowarzyszenia zwykłego jak i rejestrowego. Siedzibę w wirtualnym biurze może mieć zarówno stowarzyszenie prowadzące działalność gospodarczą, jak i takie, które jej nie prowadzi. Oferujemy także pełną i uproszczoną księgowość dla każdego rodzaju stowarzyszenia i pomagamy w ich założeniu.

Wirtualne biuro dla spółki cywilnej

W przypadku spółki cywilnej istnieje możliwość skorzystania z wirtualnego biura. Spółkę tę tworzy przynajmniej dwie osoby prawne lub fizyczne. Co ważne, w przypadku spółki cywilnej wykupienie usługi wirtualnego biura tylko dla niej, nie upoważnia do korzystania z adresu przez jej wspólników.

Wirtualne biuro w Warszawie dla spółki partnerskiej

W wirtualnym biurze może mieć też siedzibę spółka partnerska. Spółkę taką mogą tworzyć wyłącznie osoby wykonujące niektóre wolne zawody, np. adwokata lub lekarza. Bardzo chętnie obsługujemy pod względem administracyjnym przedstawicieli wolnych zawodów.

Wirtualne biuro w Warszawie dla spółki jawnej

Spółka jawna to najpopularniejszy rodzaj spółki osobowej. Spółka ta posiada zdolność prawną i podlega rejestracji w KRS. Nie mamy wielu Klientów prowadzących spółki jawne, gdyż nie jest to forma prowadzenia działalności gospodarczej tak popularna jak spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Niemniej jednak dostarczamy usługę wirtualnego biura, założenia spółek i księgowości także dla tego rodzaju podmiotów.

Wirtualne biuro dla spółki komandytowej i komandytowo-akcyjnej

Spółka komandytowa jest popularna w obrocie. Pozwala na ograniczenie odpowiedzialności za zobowiązania komandytariusza. Obsługujemy pod względem zapewnienia usług administracyjnych w tym wirtualnego biura w Warszawie spółki komandytowe, których wspólnikami są osoby fizyczne, jak i spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Jeżeli chodzi o spółki komandytowo-akcyjne to także mamy kilku Klientów, którzy zdecydowali się je założyć.

Wirtualne biuro dla studentów, pracowników i członków zarządu

Nie tylko firmy potrzebują wirtualnego biura w Warszawie. Coraz częściej z usług takich korzystają osoby prywatne, które potrzebują przede wszystkim adresu. Dla takich osób przygotowaliśmy pakiet mini, który gwarantuje adres do korespondencji już od 39 zł miesięcznie. 

Wirtualne biuro w Warszawie dla JDG

Jeżeli dopiero zaczynasz działalność gospodarczą w formie jednoosobowej firmy wpisanej do CEIDG warto zastanowić się nad zarejestrowaniem swojej siedziby w biurze wirtualnym. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z najbardziej prestiżowej lokalizacji w Polsce bez wydawania kilku tysięcy złotych na wynajem tradycyjnego biura. Lepiej te pieniądze przeznaczyć na reklamę i marketing, dzięki czemu Twoje szansę na sukces się zwiększą.

Wirtualne biuro dla działalności nierejestrowanej

Tego rodzaju działalność także powinna dysponować biurem. Oczywiście możesz podać adres swojego domu lub mieszkania, ale nie zawsze pozytywnie wpłynie to na odbiór Twojej firmy. Na działalność nierejestrowaną decydują się przede osoby, które dążą do minimalizowania kosztów, dlatego też wirtualne biuro powinno być brane pod uwagę w pierwszej kolejności.

W zakresie pakietu standardowego wirtualnego biura w Warszawie oferujemy:

Adres do rejestracji firmy lub spółki

W wirtualnym biurze możesz zarejestrować dowolny podmiot prawny. Adres ten może stanowić siedzibę ujawnioną w Krajowym Rejestrze Sądowym, CEIDG, a także w każdym innym rejestrze. Adres do rejestracji jest potrzebny każdemu podmiotowi prawnemu. Adres do rejestracji firmy lub spółki może znajdować się także w wirtualnym biurze w Warszawie. Sądy administracyjne oraz Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej wielokrotnie potwierdziły ten fakt. Wirtualne biuro w Warszawie nie tylko zapewnia formalny adres do rejestracji, ale także faktyczne miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na potrzeby rejestracji do VAT, oczywiście dla podmiotów, które nie prowadzą typowo stacjonarnej działalności. Adres siedziby jest wizytówką firmy lub spółki dlatego też tak ważne jest, aby znajdował się w prestiżowej lokalizacji w samym centrum miasta.

Adres do korespondencji

Adres ten jest potrzebny zarówno, w przypadku firm, spółek i innych podmiotów gospodarczych, ale także osób prywatnych. Adres ten nie jest tylko formalny, nie stanowi tylko skrzynki pocztowej. Pod adresem tym przebywa pracownik, który odbiera korespondencję przychodzącą, a także listy i paczki. Ponadto przesyłki te są przechowywane w wirtualnym biurze. Osoba korzystająca z wirtualnego otrzymuje powiadomienia o otrzymanej korespondencji, dzięki któremu może zlecić jej skanowanie ewentualnie odebrać bezpłatnie takie przesyłki. Co ważne osobisty odbiór listów i paczek jest bezpłatny, ponadto za darmo przesyłamy korespondencję na wskazany adres pocztowy. Klient pokrywa tylko koszty pocztowe lub kurierskie. Jako jedno z nielicznych wirtualnych biur w Warszawie nie pobieramy dodatkowych opłat za taką usługę.

Skanowanie listów

W pakiecie standard usługa ta jest dodatkowo płatna.  Opłata ta wynosi 2 zł netto od każdej zeskanowanej strony. Oczywiście Klient nie musi zamawiać tej usługi, a aby się z nią zapoznać odebrać ją osobiście. Nie mniej jednak w przypadku małej ilości listów w miesiącu opłata ta nie przekracza kilku lub kilkunastu złotych, a wtedy najczęściej w ogóle nie jest naliczana, ze względów ewidencyjnych. Koszt skanowania nie jest duży dlatego większość Klientów zleca nam skanowanie listów. Jest to wielka oszczędność czasu, gdy dojazd do biura, zwłaszcza własnym samochodem w godzinach szczytu jest nie lada wyzwaniem. Znacznie taniej i szybciej jest zlecić skanowanie listów, a odbiór fizyczny korespondencji dopiero gdy zgromadzi się jej większa ilość lub przy okazji. Warto także pamiętać o opcji przesyłania korespondencji, jednak wówczas będziesz musiał pokryć koszty pocztowe lub kurierskie.

Wynajem sali konferencyjnej

W razie konieczności przeprowadzenia kontroli przez organy państwa lub podmioty komercyjne udostępniamy lokal, w celu jej przeprowadzenia. Kontrole te są związane między innymi z realizacją programów unijnych oraz finansowań krajowych. Udostępniamy lokal do tego rodzaju kontroli zupełnie bezpłatnie.  Jeżeli kontrole te są sporadyczne nie pobieramy dodatkowych opłat za fizyczne korzystanie z lokalu, tak jak w przypadku wynajmu sali konferencyjnej. Dodatkowo zapewniamy obsługę naszego pracownika. Kontrole takie są organizowane rutynowo. O ile aktualnie Urząd Skarbowy bardzo rzadko przeprowadza kontrolę na miejscu w biurze, to takie kontrole mają miejsce w przypadku ubiegania się przez przedsiębiorcę o dotacje. Nie oznacza to jednak, że kontrolowane są wyłącznie siedziby przedsiębiorców, które znajdują się w wirtualnym biurze. W przypadku tradycyjnego wynajmu taka kontrola także się odbędzie.

Obsługa pracownika administracyjnego

Dzięki wirtualnemu biuru nie musisz nikogo zatrudniać. Na recepcji zawsze jest obecny pracownik. Oczywiście zlecenie mu dodatkowych czynności administracyjnych wymaga wniesienia dodatkowej opłaty, jednak w podstawowym zakresie takim jak odbiór poczty czy udzielanie informacji na temat działalności firmy pracownik taki będzie Cię obsługiwał w ramach wirtualnego biura w Warszawie.  Dodatkowo będziesz miał dostęp do sprawnego wsparcia telefonicznego, gdzie uzyskasz podstawowe informacje na temat obowiązujących w Polsce procedur.  Co ważne, biuro nie będzie puste, będzie się znajdować w nim osoba, która może odebrać nie tylko list lub paczkę, ale także dokumenty od Klienta, czy Kontrahenta, który przyjedzie do biura osobiście.

Usługi dodatkowe wirtualne biuro w Warszawie 

Księgowość w wirtualnym biurze w Warszawie

Wielu przedsiębiorców chciałaby mieć wirtualne biuro i księgowość w jednym miejscu. Jest to praktyczne i wygodne rozwiązanie. Dzięki temu nie będziesz musiał się martwić o koordynację współpracy biura rachunkowego oraz biura wirtualnego. Prowadzimy księgowość zarówno dla tych małych u dużych. Nasza oferta skierowana jest między innymi do jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek cywilnych, jak i spółek spółek prawa handlowego. Obsługujemy pod względem księgowym spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, proste spółki akcyjne, spółki jawne, partnerskie, komandytowe i komandytowo-akcyjne. Zapewniamy prowadzenie pełnej i uproszczonej księgowości. W ramach pełnej księgowości prowadzimy księgi rachunkowe i realizujemy inne obowiązki związane z pełną sprawozdawczością. Jeżeli chodzi o księgowość uproszczoną to prowadzimy za Klienta Podatkową Księgę Przychodów i Rozchodów. Niezależnie od tego czy prowadzimy księgowość uproszczoną czy pełną w imieniu Klienta składamy wszelkie deklaracje podatkowe. Zapewniamy też przygotowanie i wysyłkę jednolitego pliku kontrolnego.

Obsługa kadrowo- płacowa w wirtualnym biurze w Warszawie

W ramach świadczenia usług księgowych oferujemy także obsługę pracowników. Rozliczamy wszystkie rodzaje umów, począwszy od umów o pracę, przez umowy zlecenia, po umowy o dzieło, czy licencyjne. W ramach obsługi kadrowo-płacowej naliczamy wysokość wynagrodzenia, przygotowujemy i wysyłamy wszelkie deklaracje i zgłoszenia do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego. Zapewniamy przygotowanie i wysłanie formularzy pit-11 i pit-4R. Z nami nie będziesz musiał się obawiać, że dokumentacja związana z zatrudnieniem pracowników nie będzie prowadzona należycie.

Pomoc w zakładaniu spółek, fundacji i stowarzyszeń

Zajmujemy się zakładaniem prawie każdego rodzaju struktury gospodarczej, zarówno tych służących do prowadzenia działaności  gospodarczych, jak i spółek non for profit. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu dysponuje gotowymi wzorami dokumentów, co znacznie ułatwia proces założenia spółki. Załatwiamy wszystkie formalności za Klienta, który musi tylko podpisać uprzednio przygotowane dokumenty. Posiadamy ogromne doświadczenie, przede wszystkim techniczne, w zakresie obsługi systemu S24 i Portalu Rejestrów Sądowych.

Wirtualny sekretariat  w Warszawie

Nie musisz zatrudniać pracowników, aby stworzyć sekretariat swojej firmy. Możesz korzystać z sekretariatu w naszym wirtualnym biurze w Warszawie za ułamek ceny jaką musiałbyś zapłacić zatrudniając sekretarkę/ sekretarza lub innego pracownika biurowego. Każda firma i spółka powinna mieć miejsce, które stanowić będzie jej centrum, azyl, gdzie realizowane są kluczowe procesy dla jej funkcjonowania, jeżeli na co dzień nie ma Cię w biurze i nie zatrudniasz pracowników, którzy  mogli by zająć się prowadzaniem Twojego sekretariatu możesz bez obaw powierzyć nam to zadanie. Na pewno się nie rozczarujesz.

Dzielnica Śródmieście- wirtualne biuro Warszawa centrum

Dzielnica ta stanowi ścisłe centrum miasta Warszawy. W jej skład wchodzą między innymi Stare i Nowe Miasta. Dzielnica ta jest miejscem, gdzie znajdują się największe wieżowce w Warszawie. Jest to dzielnica, która jest najlepszą lokalizacją dla prawie każdej firmy, nie tylko w Warszawie, ale w całej Polsce. W dzielnicy tej znajdują się siedziby największych polskich i zagranicznych korporacji. Ponadto, w dzielnicy Śródmieście zlokalizowane są najważniejsze urzędy i instytucje państwowe. W dzielnicy tej dominuje zabudowa biurowa, osiedla mieszkaniowe, czy domy jednorodzinne są rzadkością. Posiadanie siedziby firmy lub spółki w tej części miasta wiąże się z dużym prestiżem, ale także kosztami, dlatego też lepiej zdecydować się na wirtualne biuro w Warszawie.

Najważniejsze urzędy:

Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście

ZUS I Oddział w Warszawie

Urząd Dzielnicy Śródmieście
adres:ul. Nowogrodzka 43, 00-691 Warszawa
tel. 22 443 91 00
godziny pracy:
poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte


Wirtualne biuro Mokotów

Mokotów to tradycyjnie najbardziej prestiżowa i najdroższa dzielnica w Warszawie. Oczywiście, w Mokotowie też znajdują się firmy oferujące usługę wirtualnego biura. Dzielnica ta znana jest z dużej ilości zieleni, wielu parków oraz zbiorników wodnych. Przeważa tam zabudowa willowa, ale można spotkać również bloki z wielkiej płyty. Prowadzenie biznesu w dzielnicy Mokotów jest szczególnie opłacalne, jeżeli firma nastawia się na obsługę klientów zamożnych i oferuje usługi luksusowe. Na Mokotowie znajdują się także uczelnie wyższe. Dzielnica nie jest silnie uprzemysłowiona, dlatego jest doskonałym miejscem do zamieszkania. Jest to dzielnica, w której mieszka grubo ponad 200 tys. mieszkańców Warszawy.


Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Mokotów

III Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie

Urząd Dzielnicy Mokotów

adres:ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa

tel. 22 443 65 00

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Praga-Południe

Jest to druga po Mokotowie dzielnica Warszawy pod względem liczby mieszkańców. Pod względem zagęszczenia ludności, dzielnica znajduje się natomiast na pierwszym miejscu. W dzielnicy przeważa zabudowa mieszkalna, dlatego jest ona doskonałym miejscem dla rozwoju biznesów, w ramach których świadczone są usługi lub dostarczane produkty dla konsumentów. Dzielnica ta ma bardzo bogatą historię. Stosunkowo dawno została przyłączona do Warszawy. W dzielnicy Praga-Południe znajdują się liczne uczelnie, zabytki i podobnie jak na Mokotowie, mnóstwo zieleni. Rozwinięty jest także przemysł, szczególnie spożywczy. Praga-Południe ma swój wyjątkowy, niepowtarzalny klimat, tutaj można poznać prawdziwą mentalność Warszawiaków i ich urok. Posiadanie wirtualnego biura w dzielnicy Praga-Południe ma więc wiele zalet.

Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Praga

III Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

adres:ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

tel. 22 443 55 55

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Białołęka

Dzielnica ta pełni przede wszystkim funkcję mieszkalną. Znajdują się tutaj nie tylko wielorodzinne, ale także jednorodzinne i szeregowe. W dzielnicy tej znajduje się dużo ciekawych zabytków, które warto obejrzeć. Na uwagę zasługuje znajdujący się w dzielnicy port rzeczny. Dzielnica ta znajduje się w północnej części Warszawy. Pod względem powierzchni i liczby mieszkańców to jedna z największych dzielnic Warszawy. Na terenie dzielnicy swoją siedzibę ma kilku dostawców usługi wirtualnego biura w Warszawie. Posiadanie siedziby w tej dzielnicy sprawdzi się w przypadku przedsiębiorców dostarczających usługi dla ludności, dlatego mogą oni rozważyć wykupienie w dzielnicy Białołęka usługi wirtualnego biura.

Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek

I Oddział Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie

Urząd Dzielnicy Białołęka

adres:ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa

tel. 22 443 84 00

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Ursynów

Dzielnica znajduje się w południowej, granicznej części Warszawy. Na Ursynowie znajdują się przede wszystkim osiedla mieszkaniowe i obiekty zaspokajające potrzeby ich mieszkańców. Jest to typowa dzielnica mieszkaniowa, gdzie warszawiacy mieszkają. Znajduje się tutaj wiele ciekawych miejsc, gdzie mogą spędzić wspólnie czas rodziny z dziećmi. Jeżeli chodzi o firmy, to działa tutaj wiele przedsiębiorców świadczących usługi dla ludności. Ursynów to dzielnica, która jest dobrze zaplanowana i znajduje się w niej dużo przestrzeni. Jest to doskonałe miejsce na budowę nowych ekologicznych fabryk. Ursynów znajduje się na obrzeżach Warszawy, ale jest bardzo dobrze skomunikowany z jej centrum oraz pozostałymi dzielnicami. Wirtualne biuro w dzielnicy Ursynów sprawdzi się zatem dla firm, dla których nie jest ważna lokalizacja w centrum miasta, wręcz przeciwnie, wolą, aby ich siedziba znajdowała się z dala od ścisłego centrum Warszawy.

Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów

ZUS Biuro Terenowe Warszawa-Ursynów

Urząd Dzielnicy Ursynów

adres: Aleja Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa

tel. 22 443 71 00
godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Wola

Jest to dzielnica, która znajduje się w centrum Warszawy, ale nie ścisłym. Wirtualne biuro na Woli to rozwiązanie dla osób, które cenią sobie styczność z wielkimi korporacjami i lubią nowoczesną architekturę. W dzielnicy tej znajduje się dużo nowoczesnych wieżowców. Przeważa tutaj zabudowa biurowa, ale nie brakuje też nowoczesnej zabudowy mieszkalnej. Dzielnica ta jest prestiżowa, dlatego nieruchomości, które są w niej zlokalizowane, są bardzo drogie. W dzielnicy tej znajduje się słynny wieżowiec Warsaw Spire. Dzielnica ta weszła w skład Warszawy po I wojnie światowej. Jest to bardzo ciekawe miejsce w kontekście nawiązania współpracy z dużymi, zagranicznymi korporacjami.Wirtualne biuro na Warszawie – Woli to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą współpracować z dużymi firmami.


Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Wola

ZUS Inspektorat Warszawa-Wola

Urząd Dzielnicy Warszawa Wola

adres: aleja "Solidarności" 90, 01-003 Warszawa

tel. 22 443 59 00

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro Bielany

Dzielnica Bielany położona jest północno-zachodniej części Warszawy. Dzielnica ta słynie z wielu zabytków architektonicznych. Znajduje się tutaj także wiele prestiżowych uczelni. Dzielnica ta na początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku została wyodrębniona z Dzielnicy Żoliborz. Znajdują się tutaj ogromne obszary zieleni, które są doskonałym miejscem na zorganizowanie wycieczki z rodziną. Wirtualne biuro w dzielnicy Bielany to dobra opcja dla właścicieli firm, którzy mieszkają w tej dzielnicy. Ponadto znajduje się tutaj wiele osiedli mieszkaniowych, dzięki czemu posiadając siedzibę swojej firmy lub spółki możesz promować się na rynku lokalnym dzielnicy. Nie każdy chce dojeżdżać do centrum Warszawy.

Najważniejsze urzędy:

ZUS Inspektorat Warszawa-Zoliboż

Urząd Skarbowy Warszawa-Bielany

Urząd Dzielnicy Bielany

adres:ul. Stefana Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa

tel.22 443 47 00

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Bemowo

Dzielnica ta jest położona po lewej stronie Wisły. Dzielnica ta powstała z pierwotnie znajdującego się tam osiedla. W dzielnicy tej znajduje się wiele jednostek wojskowych i infrastruktura wojskowa. W związku z tym faktem wirtualne biuro w Bemowie to doskonała opcja dla firm świadczących usługi lub dostarczających produkty dla wojska. W dzielnicy tej znajduje się także wiele zabytków związanych z wojskowością, w tym wniesionych za czasów zaborów. Ponadto, w dzielnicy tej zlokalizowane są liczne osiedla mieszkaniowe.

Najważniejsze urzędy:

ZUS Inspektorat Warszawa-Wola

Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo

Urząd Dzielnicy Bemowo
adres:ul. Stefana Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel. 22 443 47 00
godziny pracy:
poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Targówek

Jest to dzielnica, w której znajduje się najwięcej terenów zielonych w całej Warszawie. Wirtualne biuro w Targówku to dobra opcja dla firm, które chcą mieć siedzibę niedaleko centrum miasta i blisko najważniejszych tras wyjazdowych z Warszawy. Dzielnica ta to dobre miejsce na założenie firmy transportowej, spedycyjnej lub logistycznej. Lokalizacja w dzielnicy Targówek doskonale sprawdzi się przy prowadzeniu działalności zajmujących się obrotem towarami na większą skalę. Targówek to także dobre miejsce do zamieszkania. Z jednej strony jest to dzielnica spokojna, z drugiej strony znajduje się niedaleko centrum miasta.

Najważniejsze urzędy:

ZUS Inspektorat Warszawa-Praga Północ

Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek

Urząd Dzielnicy Bemowo
adres:ul. Stefana Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa
tel. 22 443 47 00
godziny pracy:
poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Wawer

Jest to największa pod względem powierzchni dzielnica w Warszawie. Dzielnica ta nie jest gęsto zaludniona, dlatego stanowi wielki potencjał dla deweloperów. Dzielnica ta znajduje się po prawej stronie Wisły, w południowo-wschodniej części miasta. Dzielnica ta powstała z wydzielenia z Dzielnicy Praga Południe w latach 60. XX wieku. Wirtualne biuro w Dzielnicy Wawer to dobre rozwiązanie dla osób, które cenią spokój albo poszukują atrakcyjnych terenów pod budowę. Wawer to dzielnica miasta Warszawy, która ze względu na swoją powierzchnię i stosunkowo małe zaludnienie ma ogromny potencjał rozwoju na przyszłość.


Najważniejsze urzędy:

Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer

ZUS II Oddział w Warszawie

Urząd Dzielnicy Wawer
adres: ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa
tel. 22 443 70 00
godziny pracy:
poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Ochota

Dzielnica ta położona jest w centralnej części Warszawy po lewej stronie Wisły. Dzielnica ta została wyodrębniona w latach pięćdziesiątych XX wieku. Po wyodrębnieniu dzielnica bardzo prężnie się rozwijała. Powstało tutaj wiele budynków wielorodzinnych zwanych blokami z wielkiej płyty, a także obiektów infrastruktury dla mieszkańców. Wirtualne biuro w dzielnicy Ochota to dobre rozwiązanie dla osób, które zamierzają zlokalizować siedzibę swojej firmy lub spółki niedaleko centrum miasta, a jednocześnie blisko obszarów mieszkaniowych. W dzielnicy działają wiele firm, które zajmują się zaspokajaniem potrzeb mieszkańców dzielnicy. Dzielnica ta jest jedną z najmniejszych pod względem powierzchni w Warszawie, jednak jest stosunkowo gęsto zaludniona.


Najważniejsze urzędy:

Trzeci Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście

ZUS Inspektorat Warszawa-Ochota

Urząd Dzielnicy Ochota
adres: ul. Grójecka 17a, 02-021 Warszawa
tel. 22 443 97 00
godziny pracy:
poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Ursus

W latach pięćdziesiątych, sześćdziesiątych i siedemdziesiątych XX wieku Ursus był niezależnym od Warszawy miastem. Ursus znany jest z rozwiniętego przemysłu, przede wszystkim samochodowego. Znajdują się także tutaj liczne osiedla mieszkaniowe. Dzielnica ta zlokalizowana jest w zachodniej części Warszawy. Pod względem powierzchni i liczby ludności Ursus to jednak jedna z najmniejszych dzielnic Warszawy. Po przyłączeniu do Warszawy Ursus nie był samodzielną dzielnicą, dopiero w latach dziewięćdziesiątych bieżącego wieku to się zmieniło. Będąc w tej dzielnicy warto zobaczyć park Achera. Wirtualne biur w Dzielnicy Ursus to dobre rozwiązanie dla firm, które są nastawione na świadczenie usług na rzecz zakładów przesyłowych.

Najważniejsze urzędy

ZUS Inspektorat Warszawa-Ochota

Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo

Urząd Dzielnicy Ursus

adres: plac Czerwca 1976 Roku 1, 02-495 Warszawa

tel. 22 443 60 00

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

 

Wirtualne biuro - Praga-Północ

Jest to dzielnica położona po prawej stronie Warszawy w samym centrum miasta. Kiedyś Praga była odrębnym od Warszawy miastem. W związku z rozwojem stolicy została jednak do niej włączona. Praga jest jedną z najstarszych dzielnic Warszawy, dlatego znajduje się tutaj wiele zabytków, które przetrwały II wojnę światową. Wirtualne biuro na Pradze to doskonałe rozwiązanie dla osób, które cenią sobie zabytkową, historyczną architekturę. Na Pradze można poczuć prawdziwy klimat Warszawy. Jest to dzielnica nowoczesna, jednak na każdym kroku widać ślady, jakie pozostawiła na niej historia. Wirtualne biuro na Pradze-Północ będzie dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy cenią sobie ten historyczny klimat dzielnicy.

Najważniejsze urzędy:

ZUS Inspektorat Warszawa-Praga Północ

Urząd Skarbowy Warszawa – Praga

Urząd Dzielnicy Warszawa-Praga

adres: ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

tel. 22 443 55 55

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Żoliborz

Jest to dzielnica położona w centrum Warszawy, która słynie zarówno z nowoczesnej, jak i zabytkowej architektury. Dzielnica ta dzieli się na trzy rejony: Marymont-Potok, Sady Żoliborskie i Stary Żoliborz. Na Żoliborzu znajduje się owiana złą sławą, powstała w czasie zaborów, Cytadela Warszawska. W dzielnicy tej znajduje się słynna Cytadela Warszawska. Dzielnica ta została włączona do Warszawy stosunkowo szybko. Przed II wojną światową w dzielnicy tej zamieszkiwali najwyżsi rangą urzędnicy państwowi i wojskowi. Jest to doskonałe miejsce do zamieszkania, jednak ceny nieruchomości są jedne z najwyższych w całej Warszawie. Ze względu na to, że dzielnica znajduje się niedaleko centrum, to również dobra lokalizacja na wirtualne biuro w Warszawie.

 

Najważniejsze Urzędy:

ZUS Inspektorat Warszawa-Żoliborz

Pierwszy Urząd Skarbowy Warszawa-Śródmieście

Urząd Dzielnicy Żoliborz

adres: ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

tel. 22 443 55 55

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Wilanów

Wilanów to dzielnica położona w południowej, granicznej części Warszawy. Wilanów to prestiżowa dzielnica mieszkaniowa Warszawy. Znajduje się tutaj wiele domów jednorodzinnych i luksusowych willi. W Wilanowie jest wiele ciekawych atrakcji, które warto poznać. Przede wszystkim jest tutaj dużo terenów zielonych, między innymi Las Kabacki. Warto też odwiedzić Pałac w Wilanowie. Wirtualne biuro w Wilanowie to najlepsza oferta dla osób, które świadczą usługi na rzecz zamożnych konsumentów. Dzielnica ta przyciąga osoby wykonujące najlepiej płatne zawody oraz właścicieli firm. Dzielnica ta jest oddalona od centrum, ale dobrze skomunikowana z resztą miasta. Jest to doskonałe miejsce do zamieszkania.

 

Najważniejsze Urzędy:

ZUS III Oddział w Warszawie

Urząd Skarbowy Warszawa-Ursynów

Urząd Dzielnicy Wilanów

adres: ul. Franciszka Klimczaka 2, 02-797 Warszawa

tel. 22 443 50 69

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro w dzielnicy Warszawa Włochy

Włochy to dzielnica Warszawy położona w południowo-zachodniej części miasta. W dzielnicy tej można znaleźć zarówno zabytkową architekturę, jak i nowoczesne budownictwo, w tym wieżowce. Jeżeli chodzi o zabudowę, to przeważają tutaj domy jednorodzinne, chociaż budowane są również nowe bloki. Wirtualne biuro w dzielnicy Warszawy o nazwie Włochy to dobry wybór w przypadku przedsiębiorców, którzy nie chcą prowadzić biznesu w centrum Warszawy, a wolą, gdy siedziba ich działalności znajduje się w spokojnej dzielnicy. Niestety, w dzielnicy tej nie ma ani jednego przystanku metra, dobrze rozwinięta jest jednak komunikacja tramwajowa i autobusowa.

 

Najważniejsze Urzędy:

ZUS I Oddział w Warszawie

Urząd Skarbowy Warszawa-Bemowo

Urząd Dzielnicy Włochy

adres: Aleja Krakowska 257, 02-133 Warszawa

tel.22 443 44 44

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte

Wirtualne biuro - Wesoła 

Jest to dzielnica Warszawy położona we wschodniej części miasta. Jest to jedna z najmniejszych i najmniej licznych dzielnic Warszawy. Zalążkiem dzielnicy było Osiedle Wesoła powstałe w latach pięćdziesiątych XX wieku. W dzielnicy znajduje się rezerwat przyrody, który warto obejrzeć. Dzielnica jest bardzo dobrze skomunikowana z miastem oraz trasami wylotowymi. Ta mała dzielnica może być dobrym miejscem na zarejestrowanie swojej firmy w wirtualnym biurze. Zaletą takiego rozwiązania jest to, że w dzielnicy tej jest znacznie mniejsza konkurencja w porównaniu z centrum miasta

Najważniejsze Urzędy:

ZUS II Oddział w Warszawie

Urząd Skarbowy Warszawa-Wawer

Urząd Dzielnicy Wesoła

adres: ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa

tel. 22 443 40 00 

godziny pracy:

poniedziałek: 08:00–18:00

wtorek: 08:00–16:00

środa: 08:00–16:00

czwartek: 08:00–16:00

piątek: 08:00–16:00

sobota: zamknięte

niedziela: zamknięte