Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla organizatora imprez

Na czym polega zlecanie planowania imprez? 

Organizowanie różnego rodzaju imprez takich jak wesela, śluby czy wiece wyborcze wymaga dużo czasu i zaangażowania. Na zachodzie europy zwracanie się przy planowaniu takich uroczystości do profesjonalistów jest standardem. Osoba taka załatwi za nas wszystkie formalności, a zainteresowany będzie mógł się skupić na meritum wydarzenia. Organizacja takiego rodzaju imprez wymaga dużego wparcia logistycznego, bowiem konieczne jest załatwienie wielu towarów i usług w tym samym czasie. Najlepiej gdy organizator współpracuje już na stałe z dostawcami oraz usługodawcami. Należy pamiętać, że organizator ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedsięwzięcia dlatego odpowiedzialność ta obejmuje również działania jego podwykonawców. Z uwagi na ten fakt powinien on korzystać wyłącznie z pomocy zaufanych współpracowników. Warto również rozważyć czy nie będzie zasadnym zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Organizator imprez zwykle jest przedsiębiorcą dlatego ponosi odpowiedzialność gospodarczą na zasadzie ryzyka, w tym pełną odpowiedzialność za szkodę powstałą po stronie kontrahenta. Może to powodować wyjątkowo ciężkie skutki dla przedsiębiorcy zwłaszcza gdy szkoda przekracza wielkie rozmiary. Ubezpieczenie powoduje, że poszkodowany ma prawo zwrócić się do Zakładu Ubezpieczeń, który zaspokoi jego żądanie. Warto podkreślić, że najoptymalniejszym rozwiązaniem jest wybranie oferty ubezpieczeniowej wyłączającej regres. Regres polega na tym, że po wypłacie należnego poszkodowanemu odszkodowania Ubezpieczyciel może się domagać zwrotu wypłaconych sum od sprawcy zdarzenia wywołującego szkodę.

Współpraca z wirtualnym biurem w Rzeszowie 

Jeżeli zakładasz biuro zajmujące się organizowaniem imprez warto zastanowić się, czy potrzebujesz tradycyjnego biura, a w tym celu czy zamierzasz wynająć stosunkowo drogi lokal. W działalności tego rodzaju będziesz działał przede wszystkim w terenie dlatego wynajem biura schodzi na drugi plan. W niektórych sytuacjach będziesz się jednak musiał spotkać się z Klientami. W takim przypadku możesz skorzystać z usługi wirtualnego biura w Rzeszowie w ramach oferty co-workingowej. Dodatkowo zapewni Ci to adres do rejestracji Twojej firmy w formie indywidualnej w CEIDG lub w formie spółki prawa handlowego w Krajowym Rejestrze Sądowym. Trzeba bowiem pamiętać, że wskazanie ww. adresu ma charakter obligatoryjny.

Szczegółowa oferta

Więcej informacji na temat oferty uzyskasz mailowo lub telefonicznie po skontaktowaniu się z naszą firmą. Warunki naszej oferty są bardzo korzystne bowiem zapewniamy najwyższy standard usług. Serdecznie zapraszamy do współpracy przedsiębiorców działających we wszystkich branżach.  


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas