Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Biuro korespondencyjne

Na czym polega prowadzenie biura korespondencyjnego?

Biuro korespondencyjne to jednostka zajmująca się przyjmowaniem korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Zaletą korzystania z usług tego biura jest stały monitoring stanu utrzymywanej korespondencji. Niektóre dokumenty, które są w posiadaniu osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej lub przedsiębiorcy mają istotny charakter dlatego nie zawsze osoby chcą taką dokumentację przechowywać w swoim prywatnym domu lub mieszkaniu. Lepszym rozwiązaniem jest korzystanie w tej sytuacji z wirtualnego biura co zapewnia dodatkowo dostęp do wszelkiego rodzaju korespondencji w formie elektronicznej na komputerze, tablecie lub też innym urządzeniu z dostępem do Internetu. W dzisiejszych czasach społeczeństwo jest zapracowane, dla tego nie każdy ma czas na odbiór awizowanej przesyłki na poczcie. W celu zawarcia z biurem korespondencyjnym umowy należy udzielić pełnomocnictwa pocztowego. Pełnomocnictwa takiego udziela się w formie pisemnej z podpisem poświadczonym przez pracownika pocztowego sporządzonym w dowolnie wybranej placówce pocztowej. Jeżeli chodzi o firmy kurierskie mają one odrębne przepisy w zakresie udzielanych pełnomocnictw. W każdym przypadku jednak do udzielenia pełnomocnictwa wystarczające jest oświadczenie mocodawcy. Nie jest natomiast konieczne złożenie podpisu na pełnomocnictwie potwierdzającego przyjęcie pełnomocnictwa przez osobę upoważnioną. Należy pamiętać, że pracownik poczty powinien odmówić przyjęcia wydania korespondencji jeżeli zwraca się o to osoba nie posiadająca stosownego pełnomocnictwa lub niebędąca osobą zainteresowaną w sprawie. Wyklucza to możliwość uzyskania dostępu do korespondencji przez osoby niepowołane.

Odbiór korespondencji przez wirtualne biuro w Rzeszowie 

Nasze wirtualne biuro w Rzeszowie pełni także funkcję biura korespondencyjnego. Dokumenty przechowywane w naszym biurze korzystają z najwyższego poziomu zabezpieczenia przed zgubieniem, zniszczeniem lub też uzyskaniem dostępu przez osoby nieupoważnione, a zwłaszcza podmioty konkurencyjne, które mogą wykorzystać te informację dla swoich interesów na szkodę przedsiębiorcy, do którego adresowana jest korespondencja. Jeżeli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy i podpisaniem stosownego kontaktu z naszą firmą wystarczy zadzwonić. Nasze oferta skierowana jest głównie do przedsiębiorców, ale istnieje również możliwość zawarcia stosownej umowy przez osobą fizyczną, które nie prowadzi własnej firmy, a np. jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej z i innym przedsiębiorcom.

Kontakt z Nami 

Nasze biura znajdują się między innymi w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. W miejscach tych możesz uzyskać wszelkie niezbędne informacje.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas