Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro plus wynajem

Wynajem fizycznego lokalu

W niektórych przypadkach przedsiębiorca musi wynajmować konkretny, fizyczny lokal tylko dla siebie. Z drugiej jednak strony nie stać go na pracownika w postaci sekretarki, który będzie odbierał korespondencję i przyjmował Klientów. W takich sytuacjach najczęściej mali przedsiębiorcy wykonują te czynności samodzielne bez udziału osób trzecich. Czasami jednak nie ma takich możliwości, zwłaszcza gdy osoba prowadząca działalność gospodarcza działa w terenie. W takich sytuacjach najlepszym rozwiązaniem jest wynajęcie biura połączone z usługą wirtualnego biura. To rozwiązanie zapewnia zarówno zalety wynajmu lokalu jak i wirtualnego biura. Trzeba się jednak w takich przypadkach liczyć z dodatkowymi kosztami, gdyż przedsiębiorca musi zapłacić zarówno za wynajem powierzchni biurowej jak i za wirtualne biuro. W przypadku opłaty za najem do należności z tytułu odstępnego trzeba także doliczyć koszty eksploatacyjne lokalu, w szczególności rachunki za prąd, ogrzewanie, opcjonalnie także z tytułu dostępu do szerokopasmowego Internetu. Opłaty te zwykle są niewielkie, zwłaszcza gdy biuro użytkowane jest rzadko i mało intensywnie. Zasadą jest również to, że laptopy zużywają znacznie mniej energii niż komputery stacjonarne. Wynika to z faktu, że urządzenia te są zasilane innymi źródłami prądu. Niestety jednak laptopy mają też swoje wady, między innymi wysoką awaryjność i brak modułowej budowy. Oznacza to, że w przypadku uszkodzenia jednego z podzespół niejednokrotnie konieczna jest wymiana całego urządzenia. W przypadku komputerów stacjonarnych nie ma natomiast problemu z jego naprawą w przypadku ujawnienia się większości rodzajów usterek w sprzęcie.

Jak skorzystać z unikalnego rozwiązania? 

Najlepszym rozwiązaniem jest sytuacja gdy wirtualne biuro znajduje się w tym samym budynku i na tej samej kondygnacji co wynajmowany lokal, wówczas nie ma bowiem przeszkód, aby skierować otrzymywaną w wynajmowanym lokalu korespondencję do wirtualnego biura. Pracownik wirtualnego biura może również załatwić wszelkie formalności związane z wynajmem oraz monitorować stan płatności faktur co umożliwia zachowanie płynności finansowej i prawidłowego obiegu informacji o stanie ekonomicznym podmiotu. Przedsiębiorca korzystający z naszych usług nie musi martwić się formalnościami, co pozwala mu na zaoszczędzenie cennego czasu. Wszelkie czynności wykonujemy z poszanowaniem najwyższych standardów obsługi Klienta.

Jak nawiązać współpracę z najtańszym wirtualnym biurem w Rzeszowie? 

Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wirtualne biuro plus zgłoś się do naszej firmy. Znajdziemy dla Ciebie dogodny lokal do wynajęcia, a ponadto będziesz mógł korzystać z pełnej funkcjonalności wynikającej z umowy o wirtualne biuro. Nasze placówki znajdziesz w miastach takich jak Rzeszowie, Jarosław i Przeworsk. 


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas