Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla szopera

Zakupy w dzisiejszym świecie 

W dzisiejszych czasach ludzie bardzo dużo pracują. Z uwagi na ten fakt najczęściej nie mają czasu na robienie zakupów. Ludzie pracujący w dużych międzynarodowych korporacjach robią zakupy w soboty oraz w niedziele. Są to zakupy na cały tydzień. Nie mniej jednak na weekendach najczęściej w sklepach, zwłaszcza tych wysokopowieszchniowych zakupy robi bardzo wielu ludzi. W dni wolne od pracy ludzie chcą odpocząć, a nie stać godzinami w kolejkach. Dodatkowo nie każdy posiada własny samochód, aby przywieźć do domu zakupione towary. Dotyczy to zwłaszcza osób starszych. Drugą sprawą jest to, że nie zawsze możemy znaleźć określony produkt w danym sklepie lub nie wiemy gdzie można kupić określony towar. W takich sytuacjach bardzo przydatna jest pomoc szopera, czyli osoby, która zawodowo zajmuje się wykonywaniem zakupów w imieniu oraz na rachunek swoich Klientów. Szoper co oczywiste dowozi zakupy do miejsca zamieszkania swojego Klienta.

Zasady wykonywania zawodu szopera 

Szoper nie musi posiadać własnego biura. Jednak z uwagi na fakt, iż taki wymóg stawiają przepisy o swobodzie działalności gospodarczej jest zobowiązany do wskazania adresu siedziby. Taki adres dla szopera zapewnia, w szczególności wirtualne biuro. Szoper nie musi także wynajmować przestrzeni magazynowej z uwagi na fakt, że nie prowadzi on sprzedaży, a jedynie wykonuje pewien rodzaj umowy o dzieło lub zlecenie. Z tym zastrzeżeniem, że szoper otrzymuje wynagrodzenie zwykle wyłącznie za rezultat swoich prac. W przypadku gdy szoperowi nie uda się znaleźć danego produktu na półce sklepowej oraz go zakupić musi liczyć się z tym, że nie otrzyma stosowanego wynagrodzenia.

Wykonywanie zakupów na zamówienie w innych, rozwiniętych krajach 

W krajach europy zachodniej oraz w Japonii działalność gospodarczą polegającą na wykonywaniu zakupów na zamówienie jest bardzo popularna. Korzystają z niej główne osoby, które nie mają czasu na samodzielne wykonywanie zakupów. W Polsce instytucja ta dynamicznie rozwija się w większych miastach. Dodatkowo szoperzy współpracują z określonymi sieciami handlowymi, które oferują między innymi dostarczenie towarów do miejsca zamieszkania Klienta na terenie miasta gdzie się znajduje. W przypadku gdy zakupu przekroczą określoną wartość, np. 300 zł to wówczas  usługa ta jest zupełnie darmowa, w innym sytuacjach natomiast pobrana jest nieduża opłata.

Skontaktuj się z Nami

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej na temat oferty wirtualnego biura w Rzeszowie adresowanej do osób wykonujących omawiany w niniejszym artykule zawód zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy otwarci na współpracę z micro-przedsiębiorcami działającymi w innowacyjnym, nowych branżach usługowych. Doradzamy także przedsiębiorcą w zakresie dopełniania formalności związanych z rejestracją firmy.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas