Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy pralek

Rynek pralek automatycznych 

 Aktualnie ludzie bardzo dobrze dbają o czystość swojego ubrania, dlatego zmieniają je codziennie. W dawnych czasach konieczne było wykonywanie ręcznego prania co było bardzo czasochłonne i uciążliwe, a ze względu na zużycie dużej ilości wody również kosztowne. Przy wykonywaniu takiego praniu przydatne były narzędzia mechaniczne takie jak tarko. W takich przypadkach jako środek piorący służyło przede wszystkim mydło. Następnie weszły do użytku pralki półautomatyczne. Działanie takich pralek polegało na tym, że urządzenia te samodzielnie wykonywały pranie, jednak samo płukanie ubrania po zakończeniu prania musiało zostać wykonane ręcznie.

Zalety pralki automatycznej

  W dzisiejszych czasach praktycznie w każdym gospodarstwie domowym używana jest pralka automatyczna. Urządzenie takie wykonuje sam proces prania, a dzięki odpowiednim obrotom również płukania i usuwania nadmiaru wody. Ubrania wyciągnięte z takiej pralki są prawie suche dlatego ich osuszenie nie zajmuje dłuższego czasu. Na rynku można nabyć również pralki wyposażone w elektroniczne suszarki. W takim przypadku po zakończeniu prania, płukania oraz wirowania urządzenie przystępuje do suszenia ubrań. Oczywiście taki proces trwa nieco dłużej niż w przypadku samego prania, ale ubrania wyciągnięte z pralki są gotowe do użytku, ewentualnie prasowania.

Jak wybrać najlepsze urządzenia? 

  Na rynku funkcjonuje wielu sprzedawców pralek oraz automatycznych suszarek. Przy wyborze takiego urządzenia powinniśmy się kierować niezawodnością. Pralki bardzo często wyposażone są w zaawansowany system sterujący, który może ulec awarii. Wymiana takiego elementu pralki jest bardzo kosztowna, a najczęściej nie jest możliwa jego naprawa. Jeżeli producent udzielił gwarancji na sprzedawaną pralkę w przypadku jej uszkodzenia zobowiązany jest do usunięcia wad. Ze względu na rozmiary pralki i trudności w zakresie jej przewożenia w takim przypadku bardzo utrudnione jest dostarczenie pralki do serwisu dlatego zasadą jest, że serwisant przyjeżdża do klienta. W tej sytuacji nie jest praktykowane udostępnianie Klientowi urządzenia zastępczego, a zepsuta pralka powinna być naprawiona na miejscu. Zakup pralki wiąże się ze stosunkowo dużym wydatkiem, dlatego też instytucje pożyczkowe oferują zakup tego sprzętu na raty. W takim jednak przypadku będą naliczane odsetki za korzystania z kapitału, a w przypadku zwłoki również odsetki ustawowe za opóźnienie.

Nasza pomoc dla sprzedawców AGD 

  Nasze wirtualne biuro znajduje się w Przeworsku Jarosławiu oraz Rzeszowie. Jeżeli chcesz uzyskać poradę w zakresie prowadzonej firmy zapraszamy do umówienia terminu konsultacji. Pomagamy przedsiębiorcom z wielu branż.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas