Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy oświetlenia

Rynek asortymentu oświetleniowego 

Oświetlenie w dzisiejszych czasach jest bardzo zaawansowane. Wynika to z faktu rozwoju nowych technologii. Wyróżniamy wiele rodzajów lamp. Aktualnie nie powinno się już używać tradycyjnych żarówek. Żarówki te są wycofane ze sprzedaży w związku z faktem, że czerpały zbyt dużo energii elektrycznej. Czasami jednak nadal się używa takich żarówek co nie jest opłacalne z punktu widzenia ekonomicznego. Żarówki takie są jednak znacznie tańsze, jednak z uwagi na ich wysoką awaryjność znacznie droższe w eksploatacji. Spośród żarówek energooszczędnych wyróżniamy świetlówki i żarówki ledowe. Świetlówki używane są zwykle w gospodarstwach domowych. Żarówki ledowe znajdują natomiast zastosowanie w przemyśle, na halach produkcyjnych i innych obiektach komercyjnych. Obie formy oświetlenia mają swoje wady i zalety. Przy wyborze właściwej formy oświetlenia najlepiej skonsultować się ze specjalistą z tej dziedziny. Takim specjalistą może być elektryk lub sprzedawca takiego oświetlenia. Żarówki energooszczędne posiadają zwykle 5 lat gwarancji uzależnionej  dodatkowo od limitu wyświetlonych godzin.  W przypadku natomiast żarówek tradycyjnych o żadnej gwarancji nie może być mowy, gdyż sprzęt ten ze swojej natury cechuje awaryjność.

Oświetlenie w budynkach i instalacjach państwowych 

Oświetlenie jest również montowane w obiektach użyteczności publicznej. W takim przypadku chodzi najczęściej o bardzo duże świetlówki lub żarówki ledowe, które pobierają ogromne ilości energii elektrycznej oświetlając drogi. W związku z ogromnym poborem energii żarówki te montowane są zwykle na słupach energetycznych gdzie posiadają dostęp do dużej ilości energii o wysokim napięciu. Sprzedaż oświetlenia w tym przypadku następuje w trybie przetargowym. Tryb ten zapewnia, że zostanie wybrana oferta spełniająca wszelkie kryteria jakościowe oraz ekonomiczne (cenowe). Firma zajmująca się sprzedażą i montażem oświetlenia może korzysta z usług wirtualnego biura. Rozwiązanie to jest korzystne zwłaszcza gdy nie prowadzi ona tradycyjnej sprzedaży tyko zajmuje się wirtualnym obrotem tymi towarami, które znajdują się w magazynach. Podobnie sytuacja wygląda gdy firma dostarcza oświetlenie wyłącznie do podmiotów sektora publicznego. W takim przypadku pracownik wirtualnego biura może sporządzić lub pomóc w sporządzaniu niezbędnych dokumentów koniecznych do udziału w przetargu oraz jego pozytywnego zakończenia dla zleceniodawcy.

Wirtualne biuro dla branży energetycznej 

Jeżeli chcesz poznać specyfikację naszej oferty dopasowaną do Twoich potrzeb zapraszamy do kontaktu. Po krótkiej ankiecie przeprowadzonej przez pracownika wirtualnego biura prześlemy do Ciebie projekt umowy skrojony na Twoje wymagania biznesowe. Serdecznie zapraszamy do biur w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie.     


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas