Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla producenta mebli ogrodowych

Dlaczego meble ogrodowe są coraz bardziej popularne? 

Meble ogrodowe są coraz bardziej popularne. Ludzie mają coraz więcej pieniędzy dlatego inwestują w swój ogród. Meble ogrodowe nie są drogie, a zapewniają bardzo komfortowy wypoczynek. Meble takie są najczęściej sprzedawane w sklepach budowlanych. Jest tak dlatego, że asortyment taki jest umieszczany na zewnątrz, a nie wewnątrz budynku. Meble takie są odporne na warunki atmosferyczne. Meble takie nie mogą pękać pod wpływem mrozu. Oczywiście w okresie zimowym istnieje możliwość ich wniesienia do środka budynku, jednak jest to dość uciążliwe. Meble, które nie cechują się wysokim stopniem odporności są jednak znacznie tańsze. Czasami jednak taki wydatek nie jest opłacalny z punktu widzenia ekonomicznego, gdyż asortyment taki ulega szybkiemu zużyciu lub zniszczeniu. Z uwagi na ten fakt, w niektórych sytuacjach warto więcej zainwestować, tak aby w ostatecznym rachunku zaoszczędzić pieniądze.

Rodzaje mebli ogrodowych i ich zastosowanie 

  Do mebli ogrodowym należą, w szczególności krzesła oraz stoliki. Meble takie są zwykle bardzo lekkie, dlatego nie ma problemu z ich przeniesieniem. Istnieje możliwość zakupu składanych mebli lub też już złożonych, gotowych konstrukcji. Nie każdy jest w stanie samodzielnie złożyć mebli. Z uwagi na ten fakt istnieje możliwość skorzystania z usług firm, które się tym zajmują. Oczywiście opłaty za świadczenie takich usług mogą być wysokie, a dodatkowo firma ta może doliczyć koszty dojazdu. Firma taka posiada również odpowiednie narzędzia takie jak wkrętarki. Dodatkowo w przypadku gdy w trakcie składania mebli ulegną one uszkodzeniu to właśnie ta firma ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą.

Wizytówka właściciela domu 

  Meble ogrodowe stanowią również doskonałą wizytówkę właściciela domu. Oczywiście w ogrodzie oprócz mebli powinny znajdować się także zadbane rośliny. Nie każdego stać na zatrudnienie ogrodnika, dlatego w większości przypadków właściciel domu samodzielnie musi wykonywać pracę w ogrodzie. Pracę takie są zwykle stosunkowo ciężkie, ale dają dużo satysfakcji. Dla wielu osób ogród to hobby i zainteresowanie dlatego wykonywanie prac w nim nie jest uciążliwa. Dodatkowa prace wykonywane z pasją dają większe efekty. Sprzedaż mebli ogrodowych jest również możliwa przy korzystaniu z funkcjonalności sklepu internetowego. W takim jednak przypadku konieczne jest również posiadanie magazynu, chyba że przedsiębiorca wykonuje meble wyłącznie na zamówienie.

Oferta wirtualnego biura dla producentów i sprzedawców mebli ogrodowych

  Wirtualne biuro znajduje się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Nasza firma pomaga przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą różnego rodzaju. Dotyczy to również firm zajmujących się sprzedażą mebli ogrodowych. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji zapraszamy do kontaktu.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas