Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla optyka

Zaburzenia wzroku

W dzisiejszych czasach bardzo dużo ludzi cierpi na zaburzenia wzroku. Jest to spowodowane głównie tym, że coraz więcej osób spędza zbyt dużo czasu przed komputerem. W takich sytuacjach osoby takie muszą nosić okulary. Istnieje też możliwości przeprowadzenie operacji laserowej korekcji wzroku jednak nie każdy decyduje się na takie rozwiązanie. Inną możliwością jest skorzystanie ze szkieł kontaktowych. Soczewki kontaktowe są jednak co do zasady niekorzystne dla zdrowia dlatego ich długotrwałe używanie nie jest zalecane. W przypadku gdy decydujemy się na zakup okularów lub soczewek kontaktowych musimy udać się do optyka, który przygotuje dla nas odpowiednio wyprofilowane ze względu na rodzaj oraz intensywność naszej wady szkła. Ważne jest, aby cały czas nosić okulary bowiem okulary pomagają niekiedy korygować wadę wzroku. Wybór odpowiedniego optyka powinniśmy zacząć od analizy rynku. Na rynku funkcjonują zarówno duże firmy optyczne mające charakter tak zwanych sieciówek oraz mniejsze firmy stanowiące zazwyczaj rodzinny interes prowadzony w formie indywidualnej działalności gospodarczej.

Kwalifikacje konieczne do wykonywania zawodu kierownika apteki

Kierownikiem zakładu optycznego musi być magister z zakresu optyki. Dopasowanie odpowiednich okularów i ich wykonanie ma wpływ na stan zdrowia oka dlatego może być dokonane wyłącznie przez osobę posiadającą odpowiednie wykształcenie, kwalifikację oraz uprawnienia do wykonywania zawodu optyka. Niezależnie od tego właścicielem takiego zakładu może być również osoba nieposiadająca stosownych uprawnień, ale wówczas osoba taka ma obowiązek zatrudnić w swojej firmie optyka, który będzie się zajmował wykonywaniem czynności merytorycznych. Dodatkowo w zakładzie optycznym może być zatrudniony personel pomocniczy wykonujący zadania, które nie muszą być powierzane specjaliście z zakresu optyki. Do zadań tych należy, w szczególności wypisywanie faktur, czy też przyjmowanie płatności od Klientów. Ceny okularów są bardzo zróżnicowane i uzależnione od jakości wykonanych oprawek oraz szkieł. Warto jednak zaznaczyć, że ze względu na charakter oraz przeznaczenie wyrobów optycznych nie warto na nich oszczędzać. Na rynku, zwłaszcza w Internecie wiele firm oferuje sprzedaż okularów po bardzo niskich cenach jednak jakości tych wyrobów budzi wiele do życzenia.

Oferta wirtualnego biura

W wirtualnym biurze w Rzeszowie może się znajdować punkt odbioru produktów optycznych albo oddział zakładu optycznego. Dodatkowo w wirtualnym biurze w Rzeszowie może być zlokalizowane przedstawicielstwo zakładu optycznego. W celu uzyskania szczegółowych informacji na temat oferty wirtualnego biura dla zakładów optycznych zapraszamy do kontaktu z oddziałami naszej firmy w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas