Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro, a partnerstwo publiczno-prywatne

Wykonywanie zadań przed podmioty zewnętrzne

W dzisiejszych czasach coraz więcej zadań o charakterze publicznym wykonywanych jest przy udziale podmiotów zewnętrznych. Podmiotami tymi są firmy działające na rynku świadczenia różnego rodzaju usług. Zasadą jest powierzanie podmiotom zewnętrznym realizacji takich zadań jak budowa obiektów infrastruktury, gdyż w takim przypadku nie jest możliwe, aby jednostka wykonała określone zadanie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Realizacja inwestycji wymaga zaangażowania fachowców z określonej dziedzinie. Zwykle pracownicy administracji nie posiadają kierunkowego wykształcenia dlatego przy realizacji konkretnych zadań potrzebna jest pomoc podmiotów zewnętrznych. Dotyczy to zarówno aspektów technicznych, jak i prawnych oraz księgowych. Ostatnio bardzo popularne stało się korzystnie przez urzędy z usług prawnych zewnętrznych Kancelarii. Takie rozwiązanie jest korzystne z uwagi na fakt, iż radcy zatrudniony na etacie to spory wydatek. Ponadto prawnicy funkcjonujący na rynku prywatnym co do zasady posiadają większą wiedzę praktyczną w zakresie prawa oraz ekonomii. Minusem takiego rozwiązania jest konieczność przeprowadzenia przetargu i niejednokrotnie brak wpływu jednostki na to, jaki prawnik będzie prowadził obsługę prawną danego urzędu. Jednostka może co prawda sprecyzować żeby prawnik cechował się określonymi cechami, w szczególności posiadał odpowiednie doświadczenie lub upewnienia zawodowe jednak nie jest praktyką wskazywanie imiennie prawnika odpowiadającego za merytoryczną realizację umowy.

Firmy państwowe

Podmioty realizujące zadania publiczne mają prawo do skorzystania z usług wirtualnego biura. Jest to korzystne zwłaszcza gdy konieczności wynajmu biura wynika z potrzeb realizacji projektu wynikającego z wygranego przetargu. Pozwala to dodatkowo na odpowiednie ograniczenie kosztów realizacji zadania, a tym samym umożliwia zaproponowanie bardzo korzystnej oferty dla podmiotu publicznego. Warto zaznaczyć, że bardzo często koszty poniesione na działania związane z obsługą administracyjną są bardzo wysokie, co pozwala ograniczyć właśnie skorzystanie z proponowanej przez naszą firmę oferty wirtualnego biura. Bardzo dużo firm skorzystało już z naszego rozwiązania. Podmioty te mają zapewniony odpowiedni standard świadczonych usług za niewielkie pieniądze. Dodatkowo korzystanie z wirtualnego biura świadczy o innowacyjności takiego rozwiązania.

Jak możesz rozpocząć współpracę, wirtualnym biurem w Rzeszowie?

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji serdecznie zapraszamy do wypełnienia formularza znajdującego się na naszej stronie. Nasze biura znajdują się nie tylko w Rzeszowie, ale także w mniejszych miastach takich jak Jarosław oraz Przeworsk co umożliwia ulokowanie działalności gospodarczych w odpowiednich miejscowościach.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas