Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Przeniesienie siedziby do wirtualnego biura

Początki prowadzenia własnej firmy 

Najczęściej to właśnie osoby zaczynające prowadzenie działalności gospodarczej decydują się na skorzystanie z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie. Wówczas na samym początku przedsiębiorca podaje w wniosku do CEIDG, a w przypadku spółek prawa handlowego, stowarzyszeń, czy fundacji prowadzących działalność gospodarczą w wniosku do KRS adres wirtualnego biura. W niektórych jednak sytuacjach podmiot gospodarczy najpierw rejestruje firmę w wynajmowanym lokalu w sposób tradycyjny, a dopiero potem dochodzi do wniosku, że w celu redukcji kosztów zrezygnuje z wynajmu lokalu na rzecz wirtualnego biura. Taka zmiana siedziby w przypadku indywidualnych przedsiębiorców zarejestrowanym w CEIDG nie wymaga dodatkowych opłat, wystarczającym jest złożenie stosownego wniosku aktualizacyjnego drogą elektroniczną korzystając z funkcjonalności profilu zaufanego, bankowości elektronicznej lub też podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym, kwalifikowanym certyfikatem. Inaczej jest w przypadku zmiany miejsca siedziby przedsiębiorcy wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego. W celu zgłoszenia zmian do ww. rejestru konieczne jest złożenie stosownej opłaty sądowej. Zmiana siedziby to ponadto również zmiana statutu lub umowy spółki, w związki z czym konieczne jest tutaj zachowanie formy aktu notarialnego. Forma ta nie dotyczy przypadków, gdy dany podmiot był zarejestrowany, w tym umowa została zwarta w formie elektronicznej korzystając z systemu S-24. Wówczas można wprowadzić dane aktualizacyjne również w tej formie. Nie zwalnia to jednak z obowiązku uiszczenia opłaty sądowej od wpisu w KRS oraz ogłoszenia zmiany w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Coraz więcej przedsiębiorców rezygnuje z tradycyjnych biur na rzecz ekonomicznych rozwiązań takich jak wirtualne biura czy biura co-workingowe.

Wynajem tradycyjnego biura

Jeżeli nie potrzebujesz już wynajmować całego biura zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Przeniesienia siedziby Twojej firmy, bądź jednego z oddziałów jest naprawdę proste. Jeżeli tego potrzebujesz możemy załatwić za Ciebie wszelkie formalności z tym związane. Jedyne co musisz zrobić to podpisać umowę z naszą firmą, którą w każdej chwili możesz wypowiedzieć bez jakichkolwiek konsekwencji. Nie będziesz już się musiał martwić o to, żeby ktoś był w Twoim biurze i przyjmował korespondencje. Otrzymasz każdy skierowany do Twojej firmy list zeskanowany w formie elektronicznej na adres e-mail, co umożliwi Ci przejrzenie dokumentów, gdzie tylko będziesz się znajdował, w trasie, w pociągu, w domu. Możemy również z udostępnić Ci dedykowany adres e-mail z wynajmowanym przez nas płatnym serwerem zapewniającym pewien komfort, brak reklam oraz bezpieczeństwo danych. Standardu tego nie prezentują bezpłatne skrzynki e-mail.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas