Początki prowadzenia własnej firmy
Najczęściej
to właśnie osoby zaczynające prowadzenie działalności gospodarczej decydują się
na skorzystanie z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie. Wówczas na samym
początku przedsiębiorca podaje w wniosku do CEIDG, a w przypadku spółek prawa
handlowego, stowarzyszeń, czy fundacji prowadzących działalność gospodarczą w wniosku
do KRS adres wirtualnego biura. W niektórych jednak sytuacjach podmiot
gospodarczy najpierw rejestruje firmę w wynajmowanym lokalu w sposób tradycyjny,
a dopiero potem dochodzi do wniosku, że w celu redukcji kosztów zrezygnuje z
wynajmu lokalu na rzecz wirtualnego biura. Taka zmiana siedziby w przypadku indywidualnych
przedsiębiorców zarejestrowanym w CEIDG nie wymaga dodatkowych opłat,
wystarczającym jest złożenie stosownego wniosku aktualizacyjnego drogą
elektroniczną korzystając z funkcjonalności profilu zaufanego, bankowości
elektronicznej lub też podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym, kwalifikowanym
certyfikatem. Inaczej jest w przypadku zmiany miejsca siedziby przedsiębiorcy
wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego. W celu zgłoszenia zmian do ww.
rejestru konieczne jest złożenie stosownej opłaty sądowej. Zmiana siedziby to
ponadto również zmiana statutu lub umowy spółki, w związki z czym konieczne jest
tutaj zachowanie formy aktu notarialnego. Forma ta nie dotyczy przypadków, gdy
dany podmiot był zarejestrowany, w tym umowa została zwarta w formie
elektronicznej korzystając z systemu S-24. Wówczas można wprowadzić dane
aktualizacyjne również w tej formie. Nie zwalnia to jednak z obowiązku uiszczenia
opłaty sądowej od wpisu w KRS oraz ogłoszenia zmiany w Monitorze Sądowym i
Gospodarczym. Coraz więcej przedsiębiorców rezygnuje z tradycyjnych biur na
rzecz ekonomicznych rozwiązań takich jak wirtualne biura czy biura co-workingowe.
Wynajem tradycyjnego biura
Jeżeli
nie potrzebujesz już wynajmować całego biura zapraszamy do skorzystania z
naszej oferty. Przeniesienia siedziby Twojej firmy, bądź jednego z oddziałów
jest naprawdę proste. Jeżeli tego potrzebujesz możemy załatwić za Ciebie
wszelkie formalności z tym związane. Jedyne co musisz zrobić to podpisać umowę
z naszą firmą, którą w każdej chwili możesz wypowiedzieć bez jakichkolwiek
konsekwencji. Nie będziesz już się musiał martwić o to, żeby ktoś był w Twoim
biurze i przyjmował korespondencje. Otrzymasz każdy skierowany do Twojej firmy
list zeskanowany w formie elektronicznej na adres e-mail, co umożliwi Ci
przejrzenie dokumentów, gdzie tylko będziesz się znajdował, w trasie, w pociągu,
w domu. Możemy również z udostępnić Ci dedykowany adres e-mail z wynajmowanym
przez nas płatnym serwerem zapewniającym pewien komfort, brak reklam oraz
bezpieczeństwo danych. Standardu tego nie prezentują bezpłatne skrzynki e-mail.