Przeniesienie siedziby do wirtualnego biura

  Najczęściej to właśnie osoby zaczynające prowadzenie działalności gospodarczej decydują się na skorzystanie z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie. Wówczas na samym początku przedsiębiorca podaje w wniosku do CEIDG, a w przypadku spółek prawa handlowego, stowarzyszeń, czy fundacji prowadzących działalność gospodarczą w wniosku do KRS adres wirtualnego biura. W niektórych jednak sytuacjach podmiot gospodarczy najpierw rejestruje firmę w wynajmowanym lokalu w sposób tradycyjny, a dopiero potem dochodzi do wniosku, że w celu redukcji kosztów zrezygnuje z wynajmu lokalu na rzecz wirtualnego biura. Taka zmiana siedziby w przypadku indywidualnych przedsiębiorców zarejestrowanym w CEIDG nie wymaga dodatkowych opłat, wystarczającym jest złożenie stosownego wniosku aktualizacyjnego drogą elektroniczną korzystając z funkcjonalności profilu zaufanego\, bankowości elektronicznej lub też podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym, kwalifikowanym certyfikatem. Inaczej jest w przypadku zmiany miejsca siedziby przedsiębiorcy wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego. W celu zgłoszenia zmian do ww. rejestru konieczne jest złożenie stosownej opłaty sądowej. Zmiana siedziby to ponadto również zmiana statutu lub umowy spółki, w związki z czym konieczne jest tutaj zachowanie formy aktu notarialnego. Forma ta nie dotyczy przypadków, gdy dany podmiot był zarejestrowany, w tym umowa została zwarta w formie elektronicznej korzystając z systemu S-24. Wówczas można wprowadzić dane aktualizacyjne również w tej formie. Nie zwalnia to jednak z obowiązku uiszczenia opłaty sądowej od wpisu w KRS oraz ogłoszenia zmiany w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Coraz więcej przedsiębiorców rezygnuje z tradycyjnych biur na rzecz ekonomicznych rozwiązań takich jak wirtualne biura czy biura co-workingowe.

  Jeżeli nie potrzebujesz już wynajmować całego biura zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Przeniesienia siedziby Twojej firmy, bądź jednego z oddziałów jest naprawdę proste. Jeżeli tego potrzebujesz możemy załatwić za Ciebie wszelkie formalności z tym związane. Jedyne co musisz zrobić to podpisać umowę z naszą firmą, którą w każdej chwili możesz wypowiedzieć bez jakichkolwiek konsekwencji. Nie będziesz już się musiał martwić o to, żeby ktoś był w Twoim biurze i przyjmował korespondencje. Otrzymasz każdy skierowany do Twojej firmy list zeskanowany w formie elektronicznej na adres e-mail, co umożliwi Ci przejrzenie dokumentów, gdzie tylko będziesz się znajdował, w trasie, w pociągu, w domu. Możemy również z udostępnić Ci dedykowany adres e-mail z wynajmowanym przez nas płatnym serwerem zapewniającym pewien komfort, brak reklam oraz bezpieczeństwo danych. Standardu tego nie prezentują bezpłatne skrzynki e-mail.