Komunikacja telefoniczna przy prowadzeniu firmy
Prawie
każda działalność gospodarcza łączy się z koniecznością odbierania telefonów.
Klienci dzwonią najczęściej, aby zapoznać się z ofertą i otrzymać wszelkie niezbędne
informacje dotyczące naszej oferty handlowej, a także aby dokonać zamówienia.
Po dokonaniu zakupu towaru i usługi dzwonią w sprawie jej dostawy czy realizacji
usługi. Czasem konieczne jest również podanie przez Klienta wielu niezbędnych
informacji. Ciągle zajęty lub z innych przyczyn niedostępny numer telefonu robi
złe wrażenie na Klientach, a tym samym ma negatywny wpływ na ilość zamówień
wpływających do firmy. Jeżeli chcesz zapobiec sytuacji, w której Klient, który
nie może dodzwonić się do twojej firmy wykonuje połączenie do konkurencji
skontaktuj się z nami.
Powierzenie odbierania telefonów sekretarce
Przedsiębiorca
nie zawsze ma czas na odbieranie telefonów, dlatego obowiązki te powinno się powierzyć
się sekretarce. Niestety jednak zatrudnienie sekretarki wiąże się z dużymi
kosztami, w związku z tym w przypadku firm, które dopiero startują na rynku
biznesowym może to okazać się nieopłacalne. Aby uniknąć dodatkowych kosztów
warto skorzystać z usług wirtualnego biura w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie.
W naszej ofercie mamy również
dedykowany numer telefonu. Dysponujemy zarówno numerami stacjonarnymi jak
i komórkowymi. Tutaj warto zaznaczyć, że posiadanie stacjonarnego numeru
telefonu podnosi prestiż firmy. W przypadku dedykowanego numeru telefonu
pracownik wirtualnego biura będzie odbierał połączenia telefoniczne udzielając zainteresowanym
państwa ofertą niezbędnych wyjaśnień i informacji. Treść ww. informacji ustalą państwo,
mogą one dotyczyć cennika usług czy zakresu prowadzonej działalności gospodarczej.
Konsultant telefoniczny może też udostępniać adres państwa poczty
elektronicznej i strony internetowej, czy inne numery telefonu do konkretnych pracowników
firmy. Jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż automat telefoniczny, gdyż
nagrane wcześniej informację skutecznie zniechęcają Klientów do kontaktu z
infolinią. Posiadanie własnej infolinii stanowi o prestiżu firmy i budzi
zaufanie. Potencjalny Klient czuje wtedy, że przedsiębiorca dba o jego potrzeby
i służy pomocą. Natomiast brak dostępnej infolinii pogłębia frustrację niezadowolonych
Klientów i może stwarzać wrażenie, że są oni lekceważeni.
Nasza oferta
Jeżeli
jesteś zainteresowany ofertą dedykowanego numeru stacjonarnego w Jarosławiu,
Przeworsku lub też Rzeszowie serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych
usług. Nasza oferta zapewni, że potencjalni Klienci będą mogli codziennie skontaktować
się z Twoją firmą, a co za tym idzie pozytywnie ocenią obsługę Klientów. Jednocześnie
oferta wirtualnego biura jest znacznie tańsza niż zatrudnienie etatowej
sekretarki.