Obsługa telefoniczna firmy

  Prawie każda działalność gospodarcza łączy się z koniecznością odbioru telefonów. Klienci dzwonią najczęściej, aby zapoznać się z oferta i otrzymać wszelkie niezbędne informację dotyczące naszej oferty handlowej, a także aby dokonać zamówienia. Po dokonaniu zakupu towaru i usługi dzwonią w sprawie jej dostawy czy realizacji usługi. Czasem konieczne jest również podanie przez Klienta wielu niezbędnych informacji. Ciągle zajęty lub z innych przyczyn niedostępny numer telefonu robi złe wrażenie na Klientach, a tym samym ma negatywny wpływ na ilość zamówień wpływających do firmy. Jeżeli chcesz zapobiec sytuacji, w której Klient, który nie może dodzwonić się do twojej firmy wykonuje połączenie do konkurencji skontaktuj się z nami.

  Przedsiębiorca nie zawsze ma czas na odbieranie telefonów, dlatego obowiązki te powinno się powierzyć się sekretarce. Niestety jednak zatrudnienie sekretarki wiąże się z dużymi kosztami, w związku z tym w przypadku firm, które dopiero startują na rynku biznesowym może to okazać się nieopłacalne. Aby uniknąć dodatkowych kosztów warto skorzystać z usług wirtualnego biura w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie. W naszej ofercie mamy również dedykowany numer telefonu. Dysponujemy zarówno numerami stacjonarnymi jak i komórkowymi. Tutaj warto zaznaczyć, że posiadanie stacjonarnego numeru telefonu podnosi prestiż firmy. W przypadku dedykowanego numeru telefonu pracownik wirtualnego biura będzie odbierał połączenia telefoniczne udzielając zainteresowanym państwa ofertą niezbędnych wyjaśnię i informacji. Treść ww. informacji ustalą państwo, mogą one dotyczyć cennika usług czy zakresu prowadzonej działalności gospodarczej. Konsultant telefoniczny może też udostępniać adres państwa poczty elektronicznej i strony internetowej, czy inne numery telefonu do konkretnych pracowników firmy. Jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż automat telefoniczny, gdyż nagrane wcześniej informację skutecznie zniechęcają Klientów do kontaktu z infolinia. Posiadanie własnej infolinii stanowi o prestiżu firmy i budzi zaufanie. Potencjalny Klient czuje wtedy, że przedsiębiorca dba o jego potrzeby i służy pomocą. Natomiast brak dostępnej infolinii pogłębia frustrację niezadowolonych Klientów i może stwarzać wrażenie, że są oni lekceważeni.

  Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą dedykowanego numeru stacjonarnego w Jarosławiu, Przeworsku lub też Rzeszowie serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Nasza oferta zapewni, że potencjalni Klienci będą mogli codziennie skontaktować się z Twoją firmą, a co za tym idzie pozytywnie ocenią obsługę Klientów. Jednocześnie oferta wirtualnego biura jest znacznie tańsza niż zatrudnienie etatowej sekretarki.