Jeżeli interesuję Cię rejestracja spółki Kraków lub Rzeszów to dobry wybór. Oferujemy także wirtualne biuro, księgowość, pomoc w zakładaniu firm i zakup gotowych spółek.

Zapraszamy do naszych Oddziałów. 


Oddział w Krakowie

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 299 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.

Oddział w Rzeszowie

Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Koszt wirtualnego biura

Ekonomiczne rozwiązanie

Na samym wstępie należy wskazać, że usługa wirtualnego biura jest rozwiązaniem ekonomicznym w stosunku to tradycyjnego rozwiązania polegającego na samodzielnym wynajmie powierzchni biurowej praz angażowania pracowników kancelaryjnych oraz obsługi administracyjnej. Jest to rozwiązanie bardzo innowacyjne, związane z redukcją kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.

Ile kosztuje wirtualne biuro? 

Koszt wynajmu naszego wirtualnego biura w Rzeszowie, Przeworsku oraz Jarosławiu zamyka się w jednej niezmiennej fakturze. Inne firmy również stosują jedną fakturę, lecz przeważnie pobierają dodatkowe opłaty, np. za skany korespondencji, a tym samym wystawiane faktury mogą różnić się wysokością. Jest to oczywiście rozwiązanie tańsze od tradycyjnego wynajmu biura jednak nie tak korzystne jak nasze rozwiązanie.

Koszty wynajmu     

W przypadku wynajmu lokalu musisz się liczyć oprócz opłaty za jego użytkowanie (odstępne) także innych opłat bezpośrednio związanych z użytkowaniem takich jak: opłata za ogrzewanie (zwykle gaz), opłata za energię elektryczną, oplata za dostęp do Internetu, niekiedy również: opłata administracyjna dla zarządcy nieruchomości, opłata za sprzątanie obiektów przeznaczonych dla wszystkich najemców (korytarze, toalety), opłata na fundusz remontowy. Dodatkowo przy najmie lokalu musisz dokonywać napraw związanych ze zwykłym korzystaniem z tegoż pomieszczenia, a także wykonywać czynności konserwatorskie związane ze zwykłym użytkowaniem lokalu takie jak malowanie ścian, niekiedy również cyklinowanie podłogi. W przypadku najmu lokalu zwykle musisz też samodzielnie zakupić meble, takie jak biurka, szafki oraz sprzęt biurowy taki jak kserokopiarki, skanery, drukarki, faksy, komputery i inne podobne przedmioty biurowe. Wydatków tych jest zatem bardzo dużo.

Koszty administracyjne przy wynajmie 

Ponadto aby zapewnić odbiór korespondencji musisz zatrudnić pracownika biurowego, który zajmie się obsługą korespondencji wychodzącej. Na adres rejestracyjny przychodzą bardzo ważne listy z Sądów i Urzędów. Jeżeli nie będzie Cię w Twoim Biurze musisz liczyć się z tym, że korespondencja ta będzie awizowana, a co za tym idzie możesz nie dowiedzieć się o jej istnieniu co może zrodzić dla Ciebie wyjątkowo ciężkie skutki.

Jakie rozwiązanie jest najkorzystniejsze? 

Podsumowując jeżeli nie chcesz siedzieć w godzinach pracy w biurze, ale skupić się na swoim biznesie, a formalności powierzyć specjalistom skorzystaj z usług wirtualnego biura. Wówczas Twój biznes nie będzie generował wysokich kosztów dzięki czemu będzie mógł szybko się rozwijać.

Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Znajdź Nas