Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Umowa o wirtualne biuro

Podstawowe elementy umowy 

Umowa o wirtualne biuro powinna jak każda umowa oznaczać w sposób wystarczająco dokładny strony umowy. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalności gospodarczą zarejestrowaną w CEIDG powinno być to nazwa, imię i nazwisko osoby fizycznej, nazwa jej firmy oraz numer REGON. Nie jest konieczne wskazanie adresu zamieszkania takiej osoby, bowiem zgodnie z nowelizacją kodeksu postępowania cywilnego z 2016 r., w pozwie wystarczającym jej wskazanie adresu siedziby przedsiębiorcy. W przypadku osób prawnych należy w umowie wskazać  ich nazwę, adres siedziby oraz numer w Krajowym Rejestrze Sądowym.

Inne elementy umowy

Umowa taka powinna określać również czy zawarta jest na czas określony, czy też na czas nieoznaczony. W obu przypadkach można przewidzieć możliwość wypowiedzenia tej umowy przez jedną ze stron, natomiast w przypadku umowy na czas nieokreślony jest to element obligatoryjny. W takiej sytuacji strony przewidują okres wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia trwa zwykle od miesiąca do 3 miesięcy. Dla firmy korzystającej z usług wirtualnego biura niekorzystniejszym jest wynegocjowanie jak najkrótszego okresu wypowiedzenia, bowiem minimalizuje to ryzyko ekonomiczne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej. Możemy również w umowie takiej postanowić, że w niektórych sytuacjach umowa taka ulegnie rozwiązanie w trybie natychmiastowym z winy Zleceniodawcy bądź też Zleceniobiorcy w skutek rażącego naruszenia warunków umowy. W umowie o wirtualne biuro mogą się również znaleźć informację dotyczące odsetek umownym za opóźnienie. My jednak odsetek takich nie stosujemy podobnie jak kar umownych. Wiele firm zawiera w umowie postanowienie, zgodnie z którym w przypadku niewykonania zobowiązania jednej ze stron należy się odszkodowanie w postaci ryczałtu, inaczej kary umownej.

Zakres usług 

Należy również określić zakres usług. Może to być tylko udostępnianie  adresu do korespondencji lub tak jak w naszym przypadku pełen zakres usług czyli obsługa korespondencji, udostępnienie adresu, wysyłka korespondencji przychodzącej na wskazany adres, udostępnienie lokalu do spotkań biznesowych, skany korespondencji. W naszym przypadku wszystkie te usługi są w cenie.

Nasza oferta

Nasza firma oferująca wirtualne biuro w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie stosuje wzory umów bardzo korzystne dla naszych Kontrahentów. Nie stosujemy kar umownych oraz długich okresów wypowiedzenia bowiem budujemy zaufanie w stosunkach handlowych. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą wystarczy zadzwonić, umowę możemy podpisać za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oczywiście wyślemy również Ci umowę podpisaną przez naszą firmę w formie papierowej za pośrednictwem listu poleconego poczty polskiej. 


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas