Zalety wirtualnych usług sekretarskich

  Nie każdy przedsiębiorca, tym bardziej ten który debiutuje na rynku jest w stanie pozwolić sobie na wydatek związany z zatrudnieniem sekretarki, która będzie odbierać w jego imieniu telefony. Nie jest również wskazane korzystanie z automatycznej sekretarki, która udzieli podstawowych informacji na temat działalności firmy. W przypadku skorzystania z takiego rozwiązania Klienci, którzy potencjalnie są zainteresowani usługami przedsiębiorcy mogą rozłączyć połączenie. Czym innym jest gdy odbierze fizyczny człowiek, a takim przypadku osoba odbierająca telefon może odpowiedzieć na podstawowe pytania, a potem przekazać kontakt swojego Zleceniodawcy. Kontaktująca się osoba wie wówczas, że ma do czynienia z poważną firmą, która zatrudnia pracowników lub korzysta z usług outsourcingowych. Z pewnością korzystanie z takiej oferty świadczy też o prestiżu firmy. Jak widać oferta ta ma bardzo dużo zalet.

  W ramach świadczonych usług zapewniamy dedykowany numer telefonu. Może to być numer komórkowy, a także stacjonarny z dowolnie wybranym numerem kierunkowym oznaczającym lokalizację. Pracownik wirtualnego biura udzieli kontaktującym się z przedsiębiorcą Klientem niezbędnych informacji. Informację te Zleceniodawca udostępnia naszej firmie w formie pisemnej. Po otrzymaniu takiego połączenia Klient jest powiadomiony. W niektórych przypadkach nie ma potrzeby dalszego kontaktu. Jest tak w szczególności w sytuacji gdy osoba zainteresowana dokonała zakupu produktu. Jeżeli chodzi oświadczenie usług nas zleceniodawca zwykle musi się z kontaktować dodatkowo z Klientem i omówić warunki współpracy jeżeli mają one charakter indywidualny, jeżeli natomiast usługi mają charakter szablonowy nie ma takiej potrzeby. W przypadku takich usług jak usługi prawne czy księgowe asystentka telefoniczna umówi spotkanie Klienta lub Kontrahenta ze Zleceniodawcą (warunkiem jest podanie przez Zleceniodawcę ram dostępności). Osoba odbierająca połączenia udziela wytycznych wyłącznie wskazanych przez Zleceniodawcę.

  Nierozerwalnie z usługa asysty telefonicznej związane są usługi pozycjonowania strony WWW. w Internecie, bowiem z tego właśnie źródła pochodzą madowe połączenia telefoniczne, na których obsługę przedsiębiorca może nie mieć wystarczającej ilości czasu. Zapraszamy do kontaktu i omówienia szczegółowej specyfikacji oferty w oparciu o wymagania i potrzeby Zleceniodawcy oraz zakres prowadzonej działalności gospodarczej, a także jej formę. Nasze biura znajdują się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Asysta telefoniczna jest powiązana nierozerwalnie z usługa wirtualnego biura w jednym z wymienionych powyżej miast.