Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Zalety wirtualnych usług sekretarskich

Kiedy nie warto zatrudniać sekretarki?

Nie każdy przedsiębiorca, tym bardziej ten który debiutuje na rynku jest w stanie pozwolić sobie na wydatek związany z zatrudnieniem sekretarki, która będzie odbierać w jego imieniu telefony. Nie jest również wskazane korzystanie z automatycznej sekretarki, która udzieli podstawowych informacji na temat działalności firmy. W przypadku skorzystania z takiego rozwiązania Klienci, którzy potencjalnie są zainteresowani usługami przedsiębiorcy mogą rozłączyć połączenie. Czym innym jest gdy odbierze fizyczny człowiek, a takim przypadku osoba odbierająca telefon może odpowiedzieć na podstawowe pytania, a potem przekazać kontakt swojego Zleceniodawcy. Kontaktująca się osoba wie wówczas, że ma do czynienia z poważną firmą, która zatrudnia pracowników lub korzysta z usług outsourcingowych. Z pewnością korzystanie z takiej oferty świadczy też o prestiżu firmy. Jak widać oferta ta ma bardzo dużo zalet.

Zakres usługi wirtualnej sekretarki 

W ramach świadczonych usług zapewniamy dedykowany numer telefonu. Może to być numer komórkowy, a także stacjonarny z dowolnie wybranym numerem kierunkowym oznaczającym lokalizację. Pracownik wirtualnego biura udzieli kontaktującym się z przedsiębiorcą Klientem niezbędnych informacji. Informacje te Zleceniodawca udostępnia naszej firmie w formie pisemnej. Po otrzymaniu takiego połączenia Klient jest powiadomiony. W niektórych przypadkach nie ma potrzeby dalszego kontaktu. Jest tak w szczególności w sytuacji gdy osoba zainteresowana dokonała zakupu produktu. Jeżeli chodzi oświadczenie usług nas zleceniodawca zwykle musi się skontaktować dodatkowo z Klientem i omówić warunki współpracy jeżeli mają one charakter indywidualny, jeżeli natomiast usługi mają charakter szablonowy nie ma takiej potrzeby. W przypadku takich usług jak usługi prawne czy księgowe asystentka telefoniczna umówi spotkanie Klienta lub Kontrahenta ze Zleceniodawcą (warunkiem jest podanie przez Zleceniodawcę ram dostępności). Osoba odbierająca połączenia udziela wytycznych wyłącznie wskazanych przez Zleceniodawcę.

Pozycjonowanie stron WWW

Nierozerwalnie z usługa asysty telefonicznej związane są usługi pozycjonowania strony WWW. w Internecie, bowiem z tego właśnie źródła pochodzą masowe połączenia telefoniczne, na których obsługę przedsiębiorca może nie mieć wystarczającej ilości czasu. Zapraszamy do kontaktu i omówienia szczegółowej specyfikacji oferty w oparciu o wymagania i potrzeby Zleceniodawcy oraz zakres prowadzonej działalności gospodarczej, a także jej formę. Nasze biura znajdują się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Asysta telefoniczna jest powiązana nierozerwalnie z usługa wirtualnego biura w jednym z wymienionych powyżej miast.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas