Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro w stolicy Podkarpacia

Charakterystyka usługi 

„Wirtualne Biuro Rzeszów” to usługa co-workingowa zapewniająca adres do rejestracji firmy oraz odbiór korespondencji pod prestiżowym adresem na terenie Rzeszowa. Skorzystanie z tej oferty podnosi renomę państwa firmy. Po pierwsze dlatego, że biuro zlokalizowane jest w dynamicznie rozwijającym się mieście nowych możliwości jakim jest bez wątpienia Rzeszów. Po drugie lokal zlokalizowany jest w samym centrum miasta co zapewnia bardzo dogodny dojazd. Dzięki skorzystaniu z wirtualnego biura w Rzeszowie mogą państwo umieścić ten prestiżowy adres na swoich stronach internetowych. Jednocześnie wszelka korespondencja może być przekierowywana na ten adres oraz zeskanowania wysłała przez pracownika kancelaryjnego wirtualnego biura. Klient ma w takim przypadku dostęp do wszelkiej korespondencji drogą elektroniczną, i może ją przeglądać gdziekolwiek się znajduje na komputerze, laptopie, telefonie czy też tablecie. Pozwala to na zaoszczędzenie wiele czasu i dostęp do wszelkiej dokumentacji związanej z prowadzonym biznesem.

Spotkania w wirtualnym biurze w Rzeszowie 

W wirtualnym biurze można również spotkać się z Klientami i Kontrahentami z Rzeszowa. Jeżeli zajdzie potrzeba istnieje też przeprowadzenie prezentacji multimedialnej czy skserowanie dokumentacji za pomocą znajdującego się w wirtualnym biurze sprzętu wysokiej jakości sprzętu poligraficznego. Dodatkowo na życzenie Klienta istnieje również możliwość otrzymania dedykowanego numeru telefonu stacjonarnego z Rzeszowa (numer kierunkowy właściwy dla telefonów stacjonarnych z Rzeszowa). Posiadanie takiego numeru telefonu i adresu wirtualnego biura w Rzeszowie zapewnia, że Kontrahenci i potencjalni Klienci będą traktowali państwa firmę bardzo poważnie.

Zalety ekonomiczne tego rozwiązania 

Ceny wynajmu powierzchni biurowych w Rzeszowie są stosunkowo drogie, a co za tym idzie nie każdego przedsiębiorcę zakładającego startup stać na wynajem biura w centrum Podkarpacia. Właśnie dla takich podmiotów skierowana jest nasza oferta współpracy. Za niewygórowaną cenę możemy spełnić państwa wymagania wynikające z potrzeb firmy, którą chcą państwo założyć lub już państwo ją założyli.

Specyfikacja oferty 

Jeżeli chcesz poznać szczegółową ofertę zapraszamy do lektury treści, która znajduje się na naszym portalu internetowym. Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego. Najczęściej jednak nasi Klienci którzy szukają usługi „wirtualne biura Rzeszów” kontaktują się z nami drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty e-mail lub formularza interaktywnego. W takim przypadku w odpowiedzi na e-mail znajdują się szczegółowe informację dotyczące specyfikacji naszej oferty, w tym ceny za świadczone przez nas usługi oraz ich zakres.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas