Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy tonerów

Zastosowanie tonerów w sprzęcie biurowym 

W dzisiejszych czasach papier jest nadal często używany. Papier drukowany jest używany, w szczególności do drukowania gazet i czasopism. Najwięcej papieru jest jednak używana do drukowania wszelkiego rodzaju pism, w tym pism procesowych czy dokumentów takich jak faktury. Tonery w dzisiejszych czasach nie są drogie. Tonery służą do drukowania w drukarkach leserowych. Korzystając z jednego tonera zwykle można wydrukować nawet do kilkudziesięciu tysięcy stron. Po wyczerpaniu tonera można zamówić nowy toner lub nabić poprzedni toner. W celu nabicia wykorzystanego tonera należy dokładnie umyć jego elementy oraz wsypać odpowiednio ilość zakupionego na te okoliczność proszku. Czynność tę powinien wykonać fachowiec, w przeciwnym przypadku grozi to uszkodzeniem tonera, a nawet samej drukarki. Nie jest to jednak zadanie trudne, bowiem można znaleźć wiele filmów w Internecie stanowiących instruktaż jak wykonać nabicie tonera.

Przedstawiciele handlowi producentów tonerów 

Bardzo często osoby oferujące sprzedaż materiałów biurowych, w tym tonerów przyjeżdżają do biur w celu przedstawienia swojej oferty handlowej. W takim przypadku zostawiają swoją wizytówkę co umożliwia kontakt Klientów którym skończył się toner w drukarce. Najlepiej jest trzymać w biurze toner zapasowy w celu uniknięcia sytuacji, że w ważnym momencie zabraknie tonera w drukarce i nie będzie można wydrukować ważnego dokumentu. Umożliwia to także oddanie tonera do nabicia lub naprawy, a w tym czasie można korzystać z drugiego tonera. Najczęściej najtańsze nowe tonery można nabyć w Internecie. istnieje również możliwość zakupu zregenerowanego tonera na portalu aukcyjnym. Warto jednak zauważyć, że zużyte tonery stanowią bardzo istotne zagrożenie dla środowiska naturalnego dlatego powinien być w prawidłowy sposób zutylizowane. W przypadku niewywiązania się z tego obowiązku może być nałożona dotkliwa kara. Jest to zrozumiałe gdyż dbałości o środowisko naturalne jest bardzo ważna. Z praktyki jednak wynika, ze przedsiębiorcy bardzo często nie wywiązują się z tych obowiązków, gdyż nie zawsze są nastawieni pro środowiskowo.

Dostępność tonerów w wirtualnym biurze

W wirtualnym biurze istnieje możliwość zlecenia zregenerowania toneru, a także skorzystania z drukarki oraz innych urządzeń poligraficznych na miejscu. Koszty tych usług są naprawdę niewielkie i obejmują cenę papieru oraz proporcjonalne koszty wypełnienia tonera. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą zapraszamy do skorzystania z usług wirtualnego biura w Rzeszowie, Jarosławiu oraz Przeworsku. Jeżeli chcesz poznać szczegółową specyfikację naszych urządzeń poligamicznych zapraszamy do osobistej wizyty lub kontaktu telefonicznego.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas