Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla serwisanta

Potrzebna naprawa sprzętu? 

W dzisiejszych czasach wszelkiego rodzaju sprzęty bardzo często się psują. Najczęściej jest tak, że ich użytkownik nie jest w stanie ich naprawić samodzielnie. W takiej sytuacji jest zmuszony do wezwania serwisanta, który naprawi usterkę. Wszelkiego rodzaju sprzęt jest najczęściej bardzo awaryjny. Zwykle wady towarów powstają zaraz po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Jest to zrozumiałe bowiem producentom zależy przede wszystkim na tym, żeby towar cechował się bezawaryjnością głównie w okresie gwarancyjnym, bowiem w tym okresie ponoszą oni pełne koszty naprawy. Nie zawsze jednak tak jest, dlatego sprzedawcy, importerzy oraz producenci dążą do jak najwyższego ograniczenia zakresu usterek objętych gwarancją. Po wykryciu usterki w okresie gwarancyjnym konieczne jest zgłoszenie się do punktu serwisowego producenta lub do miejsca gdzie zakupiliśmy towar. Istnieje też możliwość bezpośredniej wysyłki wadliwego towaru do producenta. Zwykle w takich przypadkach otrzymujemy sprzęt zastępczy, z którego będzie mogli korzystać do momentu wydania naszego własnego urządzenia. Zwykle też producent bardzo dokładnie bada czy usterka nie powstała w skutek nieprawidłowego użytkowania urządzenia. Jeżeli rzeczywiście tak się stało to właściciel sprzętu, a nie producent zostanie obciążony kosztami jego naprawy. Koszty naprawy w serwisie bardzo często mogą być stosunkowo duże, a nawet znacznie przekroczyć wartość samego urządzenia, a w tej sytuacji co oczywiste zasadnych jest odstąpienie od naprawy sprzętu chyba, że posiada on dużą wartość sentymentalną.

Działalność gospodarcza serwisów

Serwisy naprawiające różne sprzęty mogą wynajmować fizyczny lokal w przypadku gdy są one również sklepami z takim sprzętem. Natomiast jeżeli serwisant dojeżdża do Klientów, gdyż urządzenia, które naprawia są  wielkości utrudniającej przewoź korzystniejszym rozwiązaniem jest skorzystanie z wirtualnego biura. Dzięki temu serwisant, za niewielkie pieniądze spełni wymogi wynikające ustawy o swobodzie działalności gospodarczej. Jednocześnie będzie posiadał siedzibę, gdzie w razie potrzeby będzie mógł spotkać się z Klientem. Będą to jednak przypadki sporadyczne bowiem taki serwisant działa przede wszystkim w terenie.

Więcej informacji

Jeżeli chcesz uzyskasz więcej informacji w celu otworzenia punktu serwisowego w wirtualnym biurze serdecznie zapraszamy do kontraktu. Branżą nowych technologii, w tym informatycznych i mobilnych, a także branżą sprzętu RTV jest dla nas bardzo bliska. Pomagamy przedsiębiorcom prowadzącym działalność gospodarczą w tym zakresie. Nasze biura znajdują się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. W naszym biurze mogą być również przechowywane naprawiane sprzęty.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas