Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla eksportera

Atrakcyjność naszego kraju dla importerów

Polska ze względu między innymi na to, że nie przyjęła waluty euro nadal jest krajem atrakcyjnym dla importerów. Ceny większość towarów w naszym kraju, a zwłaszcza żywności są na bardzo niskim poziomie w porównaniu do innych krajów europejskich. W związku z tym faktem eksport towarów wyprodukowanych w Polsce na rynki zagraniczne jest bardzo opłacalny i zapewnia odpowiedni zysk. W takim przypadku na transakcji korzystają obie strony bowiem kontrahent otrzymuje towar o najwyższej jakości za niewielką cenę, natomiast eksporter otrzymuje stosunkowo wysokie wynagrodzenie. Wynagrodzenie eksportera stanowi różnicę pomiędzy ceną zakupu towaru w kraju oraz ceną jego sprzedaży za granicą. Eksporterzy zazwyczaj posiadają własną flotę pojazdów, które służą im do przewożenie sprzedawanych towarów. Mogą oni również tylko pośredniczyć w transakcjach nie wykonując żadnych czynności faktycznych. W takim przypadku działalność eksportera sprowadza się do wykonywania czynności planistycznych oraz logistycznych.

Zaplecze logistyczne eksportera

Eksporter nie musi posiadać fizycznie wynajmowanego lokalu. W takim przypadku może skorzystać z wirtualnego biura w Rzeszowie, które zapewni mu bardzo szeroki oraz kompleksowy wachlarz usług. W ramach obsługi administracyjnej eksporter może również otrzymać wsparcie logistyczne polegające na tym, że pracownik biura będzie umawiał dostawy oraz odbiory towarów. W wirtualnym biurze może znajdować się również oddział zagraniczny eksportera. Czasami miejsce siedziby ma znaczenie ze względu na przepisy podatkowe i celne dlatego oferta wirtualnego biura w Rzeszowie skierowana jest także do przedsiębiorców z innych krajów UE oraz poza niej. Na terenie UE obowiązuje swobodny przepływ towarów.

Pośrednictwo w sprzedaży

Działalność pośrednictwa w sprzedaży towarów korzystnie wpływa na rynek zapewniając dostęp do szerokiej ich oferty. Jednocześnie wzmacnia to konkurencję na rynku krajowym. Międzynarodowa wymiana towarów w dzisiejszych czasach jest nieodłącznym elementem życia gospodarczego oraz ma wpływ na rozpowszechnianie nowych technologii oraz rozwiązań w dziedzinie przemysłu oraz sektora usług. Nie bez znaczenia są tutaj aspekty związane z przepływem kapitału inwestycyjnego z krajów bardziej rozwiniętych do krajów dopiero znajdujących się na etapie procesu rozwoju gospodarczego. Nasza firma wspiera zarówno lokalny biznes jak i ten który ma charakter transgraniczny, zwłaszcza związany z wymianą handlowa pomiędzy UE oraz Republiką Ukrainy. Więcej informacji uzyskasz w naszym wirtualnym biurze w Rzeszowie. Termin spotkania możesz umówić telefonicznie lub mailowo.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas