Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla producenta wizytówek

Wizytówki jako materiał reklamowy firmy

Wizytówki stanowią bardzo istny materiał reklamowy oraz informacyjny. Swoje wizytówki posiadają zarówno firmy, jak i poszczególni pracownicy. Posiadanie własnych wizytówek świadczy o prestiżu. Na rynku funkcjonuje wiele rodzajów wizytówek. Te najtańsze są wykonane z papieru o niskiej jakości. Jest to zwykle papier kredowy, który łatwo ulega zniszczeniu. Wizytówki  takie są miękkie dlatego Klienci najczęściej nie zwracają na niego uwagi. Takie wizytówki najczęściej są rozdawane masowo i traktowane jako pewnego rodzaju ulotki. Wielkość wizytówek również jest zróżnicowana. Ostatnio bardzo popularne są wizytówki większych rozmiarów. Nie jest to jednak wskazane rozwiązanie. Naszym zdaniem wizytówka powinna być stosunkowo nieduża, tak aby z łatwością mogła zmieścić się w portfelu. Zasadą jest również to, że wysoko rozwinięte firmy zamawiają wizytówki o bardzo wysokim standardzie wykonania. Najdroższe wizytówki to te wykonane z plastiki. Są one bardzo trwale bowiem nie łatwo ulegają uszkodzeniu. Przed zamówieniem wizytówek należy dokładnie i kilkukrotnie zweryfikować dane, które się na nic znajdują, bowiem już po ich wydrukowaniu nie ma możliwości dokonania zmian, lub jest to nieopłacalne z ekonomicznego punktu widzenia.  Najgorsze są pomyłki w zakresie numeru telefonu bowiem wówczas potencjalny Klient nie będzie mógł się dodzwonić do firmy. Świadczy to ogromnym nieprofesjonalizmie  i zniechęca osoby do korzystania z usług takiej formy. Co innego gdy to producent wizytówek popełnił błąd. W takiej sytuacji to on powinien pokryć koszty powstałe w skutek błędu który popełnił.

Jak zamówić wizytówki?

Jeżeli przedsiębiorca jest zabiegany to pracownik wirtualnego biura może go wyręczyć w czynnościach związanych z zamówieniem wizytówek. Do czynności tych należy przede wszystkim zlecenie sporządzenia projektu takich wizytówek. Dzieło takie wykonuje zwykle grafik na podstawie informacji i grafik przesłanych przez Zamawiającego. Zamawiający może również powierzyć wykonanie wizytówek pozostawiając pełną inwencję grafikowi, w takim przypadku wykonawca nie ponosi jednak odpowiedzialności w przypadku gdy projekt wizytówki nie będzie odpowiadał wymaganiom Zamawiającego pod względem artystycznym i graficznym. Po uzyskaniu projektu można go przesłać do firmy zajmującej się produkcją wizytówek. Najlepiej zamawiać wizytówki masowa, tj. w partiach powyżej tysiąca co zapewni oszczędności w zakresie kosztów dostawy oraz wykonania projektu.

Pomoc wirtualnego biura w zamówieniu wizytówek

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat sposoby zamawiania wizytówek dla swojej firmy zapraszamy do kontaktu z wirtualnym biurem, które ma siedziby w Przeworsku, Jarosławiu oraz mieście Rzeszów. Serdecznie zapraszamy do kontaktu z kierownikiem organizacyjnym wirtualnego biura.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas