Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla firmy zajmującej się przeprowadzkami

Popularność firm zajmujących się przeprowadzkami na zachodzie 

 Na zachodzie Europy, a także w Stanach Zjednoczonych ludność jest bardzo mobilna. Mieszkańcy tych państw bardzo często zmieniają miejsce zamieszkania w związku ze znajdowaniem nowej pracy. Migracje ludności z jednego obszaru do drugiego są czymś bardzo popularnym. W Polsce jest inaczej, gdyż ludzie najczęściej przywiązują się do małej ojczyzny, której nie chcą opuszczać. Oczywiście mieszczańscy naszego kraju wyjeżdżają także zagranicę, jednak wyłącznie w celach zarobkowych, a nie po to by osiedlić się w tamtym miejscu.

Jak zaplanować i zrealizować przeprowadzę? 

  Przeprowadzka do innego miejsca jest dość skomplikowanym zadaniem. W pierwszej kolejności należy spakować rzeczy i inne sprzęty domowe. Jeżeli nie zabieramy ze sobą mebli istnieje możliwość przewiezienia wszystkich rzeczy samochodem osobowym, w przypadku natomiast gdy konieczne jest także przewiezienie mebli musimy skorzystać z samochodu dostawczego. Na rynku funkcjonują firmy transportowe, które specjalizują się stricte w organizowaniu przeprowadzek. Zakres usług takich firm obejmuje zarówno przewiezienie rzeczy, jak ich wniesienie. Oczywiście najczęściej ludzie nie korzystają z tego rodzaju usług i samodzielnie przeprowadzają przeprowadzkę. Takie rozwiązanie pozwala zaoszczędzić czas jednak wiąże się to z dużym nakładem czasu. Dlatego właśnie z rozwiązania polegającego na zaangażowaniu firmy w tym zakresie korzystają zwykle osoby zamożne, które bardzo dużo pracują. Dodatkowo może to okazać się również przydatne w przypadku kobiet, kryte nie są w stanie wynieść lub wnieść do mieszkania bardzo ciężkich przedmiotów. Warto zauważyć, że firma taka odpowiada za ewentualne uszkodzenia mebli lub innych urządzeń gospodarstwa domowego w przypadku gdy usterki takie powstaną w trakcje przeprowadzki. Osoby zajmujące się zawodowo przeprowadzkami posiadają jednak dużą wprawę w swoim fachu dlatego rzadko dochodzi do takich nieprzyjemnych sytuacji. Dane takich firm można znaleźć w Internecie lub uzyskać od znajomych, którzy korzystali z tego rodzaju usług. To drugie rozwiązanie jest odpowiedniejsze, gdyż pozwala nam na weryfikację fachowości takiej firmy.

Nasza pomoc w zakresie planowania przeprowadzek 

  Również w ramach usług świadczonych przez naszą firmę doradzamy w zakresie dokonania wyboru właściwej firmy. Ponadto oferujemy możliwości udostępniania adresu do rejestracji oraz świadczenia usług administracyjnych na rzecz firm zajmujących się przeprowadzkami. Nasza oferta jest bardzo bogata i dostosowana również do przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i nie zatrudniających pracowników. Nasze biura znajdują się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Jeżeli chciałbyś poznać więcej szczegółów serdecznie zapraszamy do kontaktu.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas