Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla artysty kabaretowego

Przemysł rozrywkowy w Polsce

W dzisiejszych czasach przemysł rozrywkowy jest bardzo rozwinięty, w związku z tym faktem istnieje duże zapotrzebowanie na osoby, które w sposób zawodowy zajmują się rozśmieszaniem ludzi. Polacy bardzo lubią oglądać występy artystów kabaretowych. Najbardziej znani kabareciarze posiadają zatrudnionych na stałej współpracy agentów, którzy zajmują się zarówno pozyskiwaniem nowych Klientów co w tym przypadku oznacza propozycję występów jak i organizacyjną strona takich przedsięwzięć. Grupy kabaretowe są zapraszane na różnego rodzaju przyjęcia lub inne uroczystości. Najczęściej jednak zwłaszcza te najbardziej znane i lubiane zespoły artystów kabaretowych swoje występy prezentują na wydarzeniach skali regionalnej, lokalnej, bądź krajowej.

Sprawy techniczne

Artysta kabaretowy nie powinien jednak zawracać sobie głowy sprawami typowo technicznymi niezwiązanymi zupełnie z działalnością twórczą, a powierzyć załatwianie takich spraw innej osobie, która zawodowo się tym zajmie. Artysta kabaretowy jeżeli jego działalności przekracza duże rozmiary powinien rozważyć zarejestrowanie działalności gospodarczej. Oczywiście występy kabaretowe mogą być wykonywane w ramach umowy o dzieło, jeżeli jednak będą one wykonywane w sposób zorganizowany i ciągły powinno to się odbywać w ramach stosunku wynikającego z umowy o świadczenie usług. Dzieje się tak zwłaszcza gdy artysta kabaretowy organizuje trasę występów podczas której wykonuje występy kabaretowe w różnych częściach naszego kraju zarabiając na tym ogromne pieniądze.

Rola agenta

Agent artysty kabaretowego może mieć siedzibę w wirtualnym biurze w Jarosławiu, Rzeszowie lub Przeworsku. Skorzystanie z wirtualnego biura na terenie województwa podkarpackiego jest dobrym rozwiązaniem, gdyż w naszym województwie istnieje duże zapotrzebowanie na występy zespołów kabaretowych. Mieszkańcy Podkarpacia są bardzo rozwinięcie pod względem kultury, dlatego wydarzenia o charakterze kulturalnym są tutaj bardzo cenione i popularne. Artyści kabaretowi bardzo często są zapraszani na organizowane przez władze samorządowe wydarzenia sportowe, czy uroczystości związane z obchodem dni miasta. Oczywiście nie są to jedyni artyści, którzy uczestniczą w takich wydarzeniach. Jednostki kultury miast i Gmin podejmują kroki aby jak najbardziej uatrakcyjnić wydarzenia kulturalne dlatego starają się sprowadzić najbardziej cenionych oraz lubianych artystów.

Inne artykuły na blogu

Na naszym blogu znajdują się artykuły dotyczące zarówno wirtualnego biura, zasada prowadzenia działalności gospodarczej, ale także te o tematyce nowych technologii oraz nowinek w zakresie kultury oraz sztuki.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas