Procedura zawarcia umowy

  Wielu Klientów kontaktując się z naszą firmą w celu skorzystania z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie pyta o formalności związane z zwarciem umowy. Z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie ze względu na jej atrakcyjności korzystają podmioty z całej Polski, dla których istotne jest, aby zawarcia umowy doszło za pośrednictwem środków komunikowania na odległość. W przypadku naszej firmy jest to jak najbardziej możliwe. Zawarcie umowy w ten jest w pełni skuteczne. W takim przypadku wysyłamy projekt umowy Klientowi w formacie PDF, a jeżeli Klient akceptuje jej postanowienia wystarczy ją podpisać i wysłać po przeskanowaniu. My zrobimy to samo, a ponadto dla potwierdzenia prześlemy podpisaną przez nas umowę w wersji papierowej. Od momentu oznaczonego w umowie jako dzień jej obowiązywania Klient może korzystać z wirtualnego biura, udostępnić jego adres do rejestracji czy adres do korespondencji.

  Cała procedura trwa nie dłużej niż do 24 godzin dlatego nie ma przeszkód, co pozwala Klientowi wirtualnego biura oszczędzić tak cenny czas. Przed zawarciem umowy można telefonicznie uzgodnić z pracownikiem wirtualnego biura w Rzeszowie warunki współpracy. W przypadku modyfikacji okresów płatności możliwe jest udzielenie stosowanych rabatów. Dotyczy to sytuacji, w których Klient decyduje się na zapłacenie wynagrodzenia za korzystanie z wirtualnego biura za rok z góry. Podobnie przebiega postępowanie prowadzące do zawarcia umowy z biurem rachunkowym, z tym zastrzeżeniem, że w takim przypadku konieczne jest bardziej szczegółowe umówienie warunków współpracy. Wynika to z faktu, że na wpływ wynagrodzenia za prowadzenie księgowości wpływają równe okoliczności, takie jak rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, liczba dokumentów księgowych, czy też liczba zatrudnionych pracowników. W związku z tym wycena tego rodzaju usług wymaga w wielu przypadkach indywidualnej analizy.

  Po podpisaniu umowy o wirtualne biuro w Rzeszowie możesz również przenieść swoją firmę do innego miasta, w których również prowadzimy wirtualne biuro. Wymaga to jedynie uprzedniego zgłoszenia tego faktu, a my przygotujemy stosowny aneks do umowy. Przeniesienie adresu do innego wirtualnego biura nie łączy się z żadnymi opłatami dlatego nie stanowi żadnego problemu ani dla nas, ani dla podmiotu gospodarczego korzystającego z usług wirtualnego biura w Rzeszowie. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej wystarczy zadzwonić i zapytać, nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni, możesz również skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego znajdującego się na stronie lub okienka czatu umieszczonego na stronie WWW.