Formalności związane z nawiązaniem współpracy
Wielu
Klientów kontaktując się z naszą firmą w celu skorzystania z oferty wirtualnego
biura w Rzeszowie pyta o formalności związane z zwarciem umowy. Z oferty wirtualnego
biura w Rzeszowie ze względu na jej atrakcyjności korzystają podmioty z całej
Polski, dla których istotne jest, aby zawarcia umowy doszło za pośrednictwem
środków komunikowania na odległość. W przypadku naszej firmy jest to jak
najbardziej możliwe. Zawarcie umowy w ten jest w pełni skuteczne. W takim
przypadku wysyłamy projekt umowy Klientowi w formacie PDF, a jeżeli Klient
akceptuje jej postanowienia wystarczy ją podpisać i wysłać po przeskanowaniu.
My zrobimy to samo, a ponadto dla potwierdzenia prześlemy podpisaną przez nas
umowę w wersji papierowej. Od momentu oznaczonego w umowie jako dzień jej
obowiązywania Klient może korzystać z wirtualnego biura, udostępnić jego adres
do rejestracji czy adres do korespondencji.
Czas trwania procedury
Cała
procedura trwa nie dłużej niż do 24 godzin dlatego nie ma przeszkód, aby zawrzeć umowę w jeden dzień, co pozwala
Klientowi wirtualnego biura oszczędzić tak cenny czas. Przed zawarciem umowy można
telefonicznie uzgodnić z pracownikiem wirtualnego biura w Rzeszowie
warunki współpracy. W przypadku modyfikacji okresów płatności możliwe jest
udzielenie stosowanych rabatów. Dotyczy to sytuacji, w których Klient decyduje
się na zapłacenie wynagrodzenia za korzystanie z wirtualnego biura za rok z
góry. Podobnie przebiega postępowanie prowadzące do zawarcia umowy z biurem
rachunkowym, z tym zastrzeżeniem, że w takim przypadku konieczne jest bardziej
szczegółowe umówienie warunków współpracy. Wynika to z faktu, że na wpływ
wynagrodzenia za prowadzenie księgowości wpływają różne okoliczności, takie jak
rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, liczba dokumentów księgowych,
czy też liczba zatrudnionych pracowników. W związku z tym wycena tego rodzaju
usług wymaga w wielu przypadkach indywidualnej analizy.
Zalety zawarcia umowy z naszą firmą
Po
podpisaniu umowy o wirtualne biuro w Rzeszowie możesz również przenieść swoją
firmę do innego miasta, w których również prowadzimy wirtualne biuro. Wymaga to
jedynie uprzedniego zgłoszenia tego faktu, a my przygotujemy stosowny aneks do
umowy. Przeniesienie adresu do innego wirtualnego biura nie łączy się z żadnymi
opłatami dlatego nie stanowi żadnego problemu ani dla nas, ani dla podmiotu
gospodarczego korzystającego z usług wirtualnego biura w Rzeszowie. Jeżeli
chcesz wiedzieć więcej wystarczy zadzwonić i zapytać, nasi konsultanci są dla
Ciebie dostępni, możesz również skontaktować się za pośrednictwem poczty
elektronicznej, formularza kontaktowego znajdującego się na stronie lub okienka
czatu umieszczonego na stronie WWW.