
Procedura zawarcia umowy
Formalności związane z nawiązaniem współpracy
Wielu Klientów kontaktując się z naszą firmą w celu skorzystania z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie pyta o formalności związane z zwarciem umowy. Z oferty wirtualnego biura w Rzeszowie ze względu na jej atrakcyjności korzystają podmioty z całej Polski, dla których istotne jest, aby zawarcia umowy doszło za pośrednictwem środków komunikowania na odległość. W przypadku naszej firmy jest to jak najbardziej możliwe. Zawarcie umowy w ten jest w pełni skuteczne. W takim przypadku wysyłamy projekt umowy Klientowi w formacie PDF, a jeżeli Klient akceptuje jej postanowienia wystarczy ją podpisać i wysłać po przeskanowaniu. My zrobimy to samo, a ponadto dla potwierdzenia prześlemy podpisaną przez nas umowę w wersji papierowej. Od momentu oznaczonego w umowie jako dzień jej obowiązywania Klient może korzystać z wirtualnego biura, udostępnić jego adres do rejestracji czy adres do korespondencji.
Czas trwania procedury
Cała procedura trwa nie dłużej niż do 24 godzin dlatego nie ma przeszkód, aby zawrzeć umowę w jeden dzień, co pozwala Klientowi wirtualnego biura oszczędzić tak cenny czas. Przed zawarciem umowy można telefonicznie uzgodnić z pracownikiem wirtualnego biura w Rzeszowie warunki współpracy. W przypadku modyfikacji okresów płatności możliwe jest udzielenie stosowanych rabatów. Dotyczy to sytuacji, w których Klient decyduje się na zapłacenie wynagrodzenia za korzystanie z wirtualnego biura za rok z góry. Podobnie przebiega postępowanie prowadzące do zawarcia umowy z biurem rachunkowym, z tym zastrzeżeniem, że w takim przypadku konieczne jest bardziej szczegółowe umówienie warunków współpracy. Wynika to z faktu, że na wpływ wynagrodzenia za prowadzenie księgowości wpływają różne okoliczności, takie jak rozmiar prowadzonej działalności gospodarczej, liczba dokumentów księgowych, czy też liczba zatrudnionych pracowników. W związku z tym wycena tego rodzaju usług wymaga w wielu przypadkach indywidualnej analizy.
Zalety zawarcia umowy z naszą firmą
Po podpisaniu umowy o wirtualne biuro w Rzeszowie możesz również przenieść swoją firmę do innego miasta, w których również prowadzimy wirtualne biuro. Wymaga to jedynie uprzedniego zgłoszenia tego faktu, a my przygotujemy stosowny aneks do umowy. Przeniesienie adresu do innego wirtualnego biura nie łączy się z żadnymi opłatami dlatego nie stanowi żadnego problemu ani dla nas, ani dla podmiotu gospodarczego korzystającego z usług wirtualnego biura w Rzeszowie. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej wystarczy zadzwonić i zapytać, nasi konsultanci są dla Ciebie dostępni, możesz również skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego znajdującego się na stronie lub okienka czatu umieszczonego na stronie WWW.