Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Dotacje dla wiejskich firm z Podkarpacia

Wsparcie firm działających na terenie wiejskim 

Rusza program wsparcia dla osób chcących prowadzić działalność gospodarczą na wsi. Dofinansowanie to dotyczy między innymi obszarów wiejskich znajdujących się w województwie podkarpackim. Prowadzenie działalności na wsi nigdy nie było tak opłacalne. Wiąże się to jednak z pewnymi wydatkami takimi jak wynajem biura. Dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług wirtualnego biura, co pozwala na zaoszczędzenie pieniędzy oraz czasu. Wynajęcie lokalu na wsi nie jest drogie, lecz lokale te są mało dostępne, bowiem rzadko zdarza się aby na terenach wiejskich znajdowały się budynki o przeznaczeniu biurowym.

Kto może korzystać z wirtualnego biura na wsi?

Z wirtualnego biura na wsi mogą również skorzystać rolnicy, którzy prowadzą działalność gospodarczą na większą skale, a nie jest dla nich opłacalnym zatrudnianie pracownika zajmującego się odbiorem korespondencji czy obsługą sekretarską zamówień. Nie mniej jednak oferta wirtualnego biura adresowana jest bardziej do firm, które chcą rozpocząć działalność pozarolniczą na terenach wiejskich. Założenie firmy na terenie wiejskim lub jej oddziału łączy się również z możliwością ubiegania się o dotacje unijne. Należy jednak pamiętać, że w takich przypadkach musimy rzeczywiście świadczyć usługi na terenie wsi, lub w lokalu wirtualnego biura swoje posiedzenia odbywać musi organ zarządzający. Musi to być rzeczywiste centrum Twoje firmy.

Odbiór korespondencji 

Korzystanie z wirtualnego biura gwarantuje również terminowy odbiór korespondencji przychodzącej i umożliwia przeprowadzenie kontroli przez organy US. Może warto spróbować prowadzić działalność gospodarczą na wsi. Na terenie województwa podkarpackiego został wprowadzony nowy program wsparcia terenów wiejskich. Od 13 marca do 11 kwietnia 2017 r. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będzie przyjmowała wnioski o przyznanie 100 tys. zł premii na rozpoczęcie działalności pozarolniczej. Dofinansowani to jest związane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Stosowne wnioski można składać do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa właściwej ze względu na miejsce zamieszkania rolnika. O dofinansowanie mogą ubiegać nie tylko rolnicy, ale także ich domownicy oraz małżonkowie. Warunkiem jest prowadzenie gospodarstwa rolnego nieprzerwanie przez okres 24 miesięcy przed złożeniem wniosku. Jest to jeden z wielu programów wsparcia wsi na Podkarpaciu. Więcej szczegółów można uzyskać w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Nowo powstałe firmy mogą wybrać jaki rodzaj wsparcia będzie dla nich najkorzystniejszy, i jakie warunki muszą spełnić aby otrzymać dofinansowanie. Warto zaznaczyć, że obowiązująca perspektywa budżetowa Unii Europejskiej może być ostatnią tak korzystną z punktu widzenia Polski. Dlatego nie warto zwlekać i już dziś dobrze jest rozważyć ubieganie się o wparcie z budżetu programów unijnych. Pomocna w tym zakresie może być również oferta wirtualnego biura, serdecznie zapraszamy na spotkanie w Jarosławiu, Rzeszowie lub Przeworsku, a także zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas