Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Czy warto korzystać z porad prawnych przez telefon?

Internetowe portale udzielające porad prawnych 

W dzisiejszych czasach popularne są portale internetowe zajmujące się świadczeniem usług prawnych, w tym porad prawnych przez telefon. Działanie takich firm jest oczywiście w pełni legalne, bowiem w polskim prawie świadczenie usług prawnych co zostało wielokrotnie stwierdzone w orzecznictwie Sądów powszechnych i Trybunału Konstytucyjnego nie jest działalnością regulowaną. W niniejszym artykule rozważymy jednak czy korzystanie z takich usług się opłaca.

Wady telefonicznych porad prawnych

Przede wszystkim podstawową wada takiego rozwiązania jest brak możliwości osobistego spotkania z prawnikiem. Nawet jeżeli potrzebujemy jakieś porady prawnej telefon czy udzielonej przy wykorzystaniu poczty elektronicznej może zajść sytuacja, że będziemy potrzebować kontaktu z Prawnikiem. Może też być tak gdy porady okazała się bardzo skuteczna i chcemy ponownie skorzystać z jego usług lub gdy sprawa trafiła do Sądu i konieczne jest stawiennictwo procesowe. W takim przypadku może się to okazać nawet jeżeli pomagający prawnik jest adwokatem lub radcą prawnym. W portalach takich najczęściej pracują prawnicy z całej Polski, a nie akurat z tego miasta z którego kontaktuje się Klient. Porady prawne dla przedsiębiorców przez telefon oferuje między innymi firma Plus przy współpracy z inną spółką. W naszej opinii usługa ta nie jednak atrakcyjna pomimo, iż cena wydaje się zachęcająca, gdyż lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z tradycyjnych form pomocy prawnej.

Spotkanie w tradycyjnej Kancelarii

Z uwagi na te fakty najlepszym rozwiązaniem jest umówienie spotkania w tradycyjnej Kancelarii adwokackiej lub Kancelarii radców prawnych. W takim przypadku mamy pewność, że nasza sprawa zostanie załatwiona kompleksowo, a ponadto mamy osobistą styczność z prawnikiem co bardzo ważne. Dzięki temu już na samym początku możemy zweryfikować jego wiedzę, ocenić poziom przygotowania merytorycznego w danej dziedziny, doświadczenie praktyczne. Istotne również to, że możemy zobaczyć prawnika na żywo. Rozwój Internetu stwarza co prawda wiele nowych możliwości, jednak osobisty kontakt z adwokatem, radcą prawnym, doradcą podatkowym lub księgowym jest nieoceniony. Takie właśnie kontakt pozwala na budowanie najwyższego stopnia zaufania i szacunku pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą. Informację na temat opłat za czynności radców prawnych znajdziesz w tym miejscu.

Pomoc w znalezieniu Prawnika

Z wybranym adwokatem lub radcą prawnym możesz spotkać się również w wirtualnym biurze w ramach usług co-workingowych. Nasze biura są dostępne w centrum miast takich jak Przeworsk, Jarosław oraz Rzeszów. Planujemy też otworzyć placówkę w mieście Przemyśl. Zapraszamy prawników i ich Klientów do współpracy mającej na celu wzrost jakości świadczonych usług profesjonalnych.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas