Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wysyłka korespondencji

Odbieranie korespondencji 

 W wirtualnym biurze jest odbierana korespondencja zarejestrowanych pod określonym adresem przedsiębiorców będących osobami fizycznymi oraz spółek. Korespondencja ta jest przechowywana w biurze, do momentu gdy Klient zwróci się o jej przesłanie na wskazany adres fizyczny. Czynność taka może być również wykonywana automatycznie, jeżeli taki zapis znajduje się w umowie lub jeżeli Klient się o to zwróci. Nie mniej jednak lepiej wybrać opcję polegającą ba tym, że korespondencja w formie papierowej jest wysyłana raz w miesiącu oraz jednorazowo na adres e-mail. Takie rozwiązanie jest korzystniejsze z punktu widzenia ekonomicznego, gdyż to Klient ponosi koszty nadania przesyłek. Na koszty te składają się opłata pocztowa oraz koszt zakupu koperty. Nie pobieramy natomiast dodatkowego wynagrodzenia za świadczenie usługi tego rodzaju, bez względu na liczbę i częstotliwość przesyłek.

Listy polecone 

  Przesyłki, w których znajduje się korespondencja naszych Klientów zawsze nadawane są listem poleconym lub paczką. Takie rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo gwarantując, że przesyłki te nie ulegną uszkodzeniu, zniszczenie, bądź też nie zaginą. Nie jest to jednak pełna gwarancja. Jeżeli Klientowi zależy na czasie można przesłać przesyłkę listem poleconym. Rejestr wysłanej korespondencji znajduje się w dzienniku pocztowym prowadzonym przez kierownika wirtualnego biura. Po zakończeniu miesiąca koszty wykonania usług pocztowych są doliczane do faktury Klienta. W przypadku gdy korespondencja Klienta jest bardzo cenna istnieje możliwość jej ubezpieczenia na koszt Zleceniodawcy. Jest to dodatkowa gwarancja bezpieczeństwa przesyłki. Koszt takiego ubezpieczenia jest uzależniony od wysokości sumy gwarancyjnej.

Paczki 

  W sytuacji nietypowych, ponadgabarytowych rozmiarów przesyłki koniecznym jest przesłanie paczki. Koszty takiego rozwiązania są znacznie wyższe niż w przypadku listu, jednak jest ono konieczne. Opcjonalnie istnieje możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej, jednak w takiej sytuacji Klient ponosi koszty odbioru paczki z wirtualnego biura. Jest to niewielka opłata jednak nie występuje ona przy usługach pocztowych. W przypadku skorzystania z kuriera można liczyć na znacznie szybsze dostarczenie przesyłki na wskazany adres dostawy, a koszty są porównywalne z kosztami usług pocztowych. Nasza firma oferuje również usługę wirtualnego biura dla firm kurierskich.

Nasza pomoc

  Nasze wirtualne biuro znajdziesz w miastach województwa podkarpackiego. Zapraszamy do kontaktu z biurami w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie. Jesteśmy otwarci na współpracę właśnie z Tobą.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas