Wysyłka korespondencji

Odbieranie korespondencji 

 W wirtualnym biurze jest odbierana korespondencja zarejestrowanych pod określonym adresem przedsiębiorców będących osobami fizycznymi oraz spółek. Korespondencja ta jest przechowywana w biurze, do momentu gdy Klient zwróci się o jej przesłanie na wskazany adres fizyczny. Czynność taka może być również wykonywana automatycznie, jeżeli taki zapis znajduje się w umowie lub jeżeli Klient się o to zwróci. Nie mniej jednak lepiej wybrać opcję polegającą ba tym, że korespondencja w formie papierowej jest wysyłana raz w miesiącu oraz jednorazowo na adres e-mail. Takie rozwiązanie jest korzystniejsze z punktu widzenia ekonomicznego, gdyż to Klient ponosi koszty nadania przesyłek. Na koszty te składają się opłata pocztowa oraz koszt zakupu koperty. Nie pobieramy natomiast dodatkowego wynagrodzenia za świadczenie usługi tego rodzaju, bez względu na liczbę i częstotliwość przesyłek.

Listy polecone 

  Przesyłki, w których znajduje się korespondencja naszych Klientów zawsze nadawane są listem poleconym lub paczką. Takie rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo gwarantując, że przesyłki te nie ulegną uszkodzeniu, zniszczenie, bądź też nie zaginą. Nie jest to jednak pełna gwarancja. Jeżeli Klientowi zależy na czasie można przesłać przesyłkę listem poleconym. Rejestr wysłanej korespondencji znajduje się w dzienniku pocztowym prowadzonym przez kierownika wirtualnego biura. Po zakończeniu miesiąca koszty wykonania usług pocztowych są doliczane do faktury Klienta. W przypadku gdy korespondencja Klienta jest bardzo cenna istnieje możliwość jej ubezpieczenia na koszt Zleceniodawcy. Jest to dodatkowa gwarancja bezpieczeństwa przesyłki. Koszt takiego ubezpieczenia jest uzależniony od wysokości sumy gwarancyjnej.

Paczki 

  W sytuacji nietypowych, ponadgabarytowych rozmiarów przesyłki koniecznym jest przesłanie paczki. Koszty takiego rozwiązania są znacznie wyższe niż w przypadku listu, jednak jest ono konieczne. Opcjonalnie istnieje możliwość skorzystania z usług firmy kurierskiej, jednak w takiej sytuacji Klient ponosi koszty odbioru paczki z wirtualnego biura. Jest to niewielka opłata jednak nie występuje ona przy usługach pocztowych. W przypadku skorzystania z kuriera można liczyć na znacznie szybsze dostarczenie przesyłki na wskazany adres dostawy, a koszty są porównywalne z kosztami usług pocztowych. Nasza firma oferuje również usługę wirtualnego biura dla firm kurierskich.

Nasza pomoc

  Nasze wirtualne biuro znajdziesz w miastach województwa podkarpackiego. Zapraszamy do kontaktu z biurami w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie. Jesteśmy otwarci na współpracę właśnie z Tobą.