Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy sprzętu medycznego

Rynek sprzęty medycznego

W dzisiejszych czasach medycyna jest bardzo rozwinięta. W związku z tym faktem istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na rożnego rodzaju sprzęt medyczny. Sprzęt jest taki jest bardzo ważny, gdyż to niejednokrotnie od jego jakości zależy efekt leczenia pacjenta. Urządzenia medyczne muszą spełniać wyśrubowane normy określone zarówno w przepisach prawa krajowego, jak i prawa unijnego. Przepisy te mają na celu przede wszystkim ochronę praw pacjenta. W tego rodzaju aparaturze cena schodzi na dalszy plan, gdyż najważniejsza jest jakość zakupionych produktów, a także ich niezawodności oraz bezpieczeństwo rozumiane jako brak ryzyka uszkodzenia zdrowia lub życia pacjenta. Lekarze zazwyczaj współpracują z określonymi firmami dostarczającymi sprzęt medyczne do których jakości produktów mają pełne zaufanie.  Najczęściej jednak lekarze oraz kliniki medyczne nie zamawiają urządzeń medycznych bezpośrednio u ich producentów tylko korzystają w tym zakresie z usług pośredników. Rozwiązanie takie jest co nie budzi wątpliwości bardzo wygodne jednak wiąże się z obowiązkiem poniesienia stosunkowo wysokiego wynagrodzeniem pośrednika w postaci prowizji. Prowizja ta jest uzależniona zazwyczaj od wartości sprzedanych towarów.

Konkurencja na rynku sprzętu medycznego

Na rynku pośredników wyrobów medycznych panuje bardzo duża konkurencja. Wynika to z faktu, że taką działalność gospodarczą może prowadzić w zasadzie każdy. Nie jest tutaj potrzebne kierunkowe wykształcenie czy posiadanie specjalnych umiejętności. Ważna jest jednak zdolność do przekonywania potencjalnych Klientów do swojej oferty. Dodatkowo bardzo ważne jest to aby znaleźć najtańszych dostawców sprzętu medycznego dzięki czemu pośrednik będzie mógł zaoferować finalnemu nabywcy produkt po konkurencyjnej cenie. Bardzo często te same produkty, a więc te same modelu urządzeń medycznych można kupić po rożnych cenach w zależności od tego kto pośredniczy w transakcji. Zawsze najtaniej można kupić towary z pominięciem pośredników. Natomiast im więcej jest pośredników cena towaru znacząco  rośnie. Nie mniej jednak wzrost mechanizacji produkcji spowodował zwiększenie się roli pośrednictwa w życiu gospodarczym co dotyka również omawianej powyżej dziedziny.

Wirtualne biuro dla pośredników w branży urządzeń medycznych

Wirtualne biuro jest bardzo popularne w przypadku pośredników oferujących obrót urządzeniami medycznymi. W przypadku takiego rodzaju działalności podmiot zajmuje gospodarczy czyli przedsiębiorca zajmuje się głównie wykonywaniem czynności w terenie, a wynajem fizycznego lokalu to zbędny wydatek. Jeżeli jesteś zainteresowany wirtualnym biurem w Rzeszowie dla swojej firmy z branży medycznej serdecznie zapraszamy do kontaktu. Zaproponujemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. 


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas