Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy artykułów biurowych

Funkcje materiałów biurowych

W biurze bardzo potrzebne są artykuły biurowe. Do takich towarów należy, w szczególności papier, długopisy, spinacze i inne podobne przedmioty. Przedmioty takie można zakupić przez Internet albo skorzystać z pomocy pośrednia. Drugie rozwiązanie jest znacznie droższe jednak bardziej wygodne. Materiały biurowe należy zawsze mieć pod ręką, żeby nie utrudniać sobie do nich dostępu. W dzisiejszych czasach jednak coraz mniejszą wagę przykłada się do sprzętu papierowego, takiego jak papier, długopisy lub drukarki na rzecz urządzeń służących do elektronicznego zapisu danych. Papier ma jednak swoje zalety. Przede wszystkim papier nie męczy wzroku tak jak jest to w przypadku obserwowania ekranu komputerowego. Zwłaszcza wyjątkowo szkodliwe dla zdrowia jest zbyt długie użytkowanie ekranu telefonu komórkowego z uwagi na jego niewielkie rozmiary.

Asortyment dostępny w wirtualnym biurze

W wirtualnym biurze istnieje możliwość korzystania z przyrządów służących do pisania takich jak długopisy, ołówki lub inny sprzęt. Na życzenie Klienta możemy również zamówić takie przybory. Za wykonanie tej usługi zostanie pobrana niewielka, wręcz symboliczna opłata dlatego nie trzeba obawiać się o koszty. Inaczej jest w przypadku usług profesjonalnych przedstawicieli handlowych i pośredników, którzy pobierają bardzo wysokie wynagrodzenie prowizyjne. Firmy, które dysponują stosunkowo dużym kapitałem nie martwią się jednak w tak dużym stopniu o koszty. Warto jednak zauważyć, że czasem to właśnie z drobnym oszczędności udaje się ograniczyć w znaczącym stopniu wydatki. Wydatki na obsługę administracyjną są bardzo często bagatelizowane co powoduje duże straty dla firmy. Z uwagi na ten fakt warto w firmie pomyśleć o planach oszczędnościowych, nawet jeżeli generuje ona duży przychód. Ograniczenia kosztów nie mogą jednak dotykać najbardziej istotnych sfer dla firmy.

Jak znaleźć najtańsze produkty

Warto poszukiwać zwłaszcza w Internecie najtańszych ofert zakupu sprzętu i urządzeń biurowych. Zwykle oferty najpopularniejsze są łatwo do odnalezienia, jednak te bardziej ukryte cechują się wyższą jakością oraz lepszymi warunkami zakupu. Bardzo często te same produkty w różnych miejscach oferowane są po odmiennej cenie. Nawet jeżeli znajdziemy produkt który nas interesuje warto jeszcze ustalić, czy na innej aukcji nie można go kupić taniej.

Usługi powiązane w wirtualnym biurze

Jeżeli chcesz uzyskać informację na temat warunków umowy z wirtualnym biurem w Rzeszowie, Jarosławiu lub Przeworsku serdecznie zapraszamy do kontaktu. Świadczymy nie tylko usługi z zakresu wirtualnego biura, ale także usługi powiązane co zapewnia kompleksowa opiekę nad klientem biznesowym. Właśnie tego powinno się oczekiwać od wirtualnego biura.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas