Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla konserwatora

Na czym polega praca konserwatora? 

W każdym budynku co do zasady zatrudniony jest konserwator. Osoba taka zajmuje się dbaniem o prawidłowe funkcjonowanie budynku. Osoba taka zajmuje się w szczególności naprawą wszelkiego rodzaju sprzętu przynależącego do nieruchomości. Osoba taka może być zatrudniona zarówno na podstawie umowy zlecenie jak i umowy o pracę. W niektórych przypadkach jest również tak, że konserwator prowadzi działalność gospodarczą, a w takim przypadku może skorzystać z usług wirtualnego biura w Rzeszowie. Konserwator może również pełnić funkcję zarządcy budynku. Konserwator budynku jest zwykle fachowcem z zakresu określonej dziedziny techniki, albo kilku dziedzin. Osoba taka najczęściej jest mężczyzną w starszym wieku, który przebywa już na emeryturze, a tylko dorabia sobie jako konserwator.

Kto zatrudnia konserwatorów? 

Osoby takie zajmują się konserwacją jednego budynku, w niektórych jednak przypadkach zwłaszcza gdy wielkość budynku jest niewielka konserwator obsługuje kilka budynków. Konserwator dba zwykle wyłącznie o stan budynku na zewnątrz oraz w środku. Konserwator nie zajmuje się natomiast zwykle obsługą urządzeń i infrastruktury znajdującej się wewnątrz lokali. Czasami taka obsługa wiążę się to z dodatkowymi opłatami dla użytkowników konkretnego lokalu. Konserwatorzy są zatrudniani zwłaszcza w budynkach które mają charakter zabytków kulturalnych w związku z tym, że ich architektura jest specyficzna i wymaga szczególnego rodzaju dbałości o stan infrastruktury.

Co daje konserwatorowi wirtualne biuro? 

Konserwator może w wirtualnym biurze przechowywać wszelkiego rodzaju narzędzia do pracy. W wirtualnym biurze pracownik administracyjny może także przyjmować zlecenia dla konserwatora. Takie rozwiązanie pozwala konserwatorowi na swobodne wykonywanie czynności w terenie. Warto także pamiętać, że konserwator nawet jeżeli jest na emeryturze, a ciągle prowadzi działalności gospodarczą jest zobowiązany do rejestracji działalności gospodarczej i odprowadzania stosownych składek. Oczywiście wiele osób wykonuje taką działalność w szarej strefie jednak jest to niezgodne z prawem, dlatego nie jest pozytywnym rozwiązaniem. W takim przypadku przedsiębiorca naraża się na różnego rodzaju sankcje zarówno administracyjne jak i karne.

Oferta naszej firmy

Nasze wirtualne biuro jest otwarte zarówno dla dużych przedsiębiorców, jak i małych rzemieślników. Korzystanie z wirtualnego biura jest również korzystne w przypadku naprawdę nietypowych działalności gospodarczych. Nasze biura znajdują się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Serdecznie zapraszamy do kontaktu, w celu bardziej szczegółowego omówienia warunków współpracy.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas