Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla bazy firm

Rynek portali internetowych

Na rynku internetowym funkcjonuje wiele portali, które zajmują się udostępnianiem danych różnych firm. Portale takie pozyskują dane o firmach najczęściej z dostępnej elektronicznie Centralnej ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz Krajowego Rejestru Sądowego. Najczęściej jednak Klienci wyszukują informacji w sieci, w tym informacji o firmach, których usługami są zainteresowani korzystając z wyszukiwarek internetowych takich jak Google. Jest to najpopularniejsza wyszukiwarka na świecie. Bazy firm najczęściej są natomiast przydatne dla różnego rodzaju telemarketerów, którzy bardzo często w sposób natarczywy narzucają zakup oferowanych usług. Dane zawarte w takich bazach są danymi publicznymi, do których każdy może mieć dostęp gdyż są one ujawnione w państwowych rejestrach i ewidencjach. W związku z tym podmiot prowadzący bazę firm nie musi uzyskać zgody na zamieszczenie w tej bazie określonego przedsiębiorcy. Jeżeli jednak dany przedsiębiorca w sposób jednoznaczny sprzeciwi się publikacji treści o jego działalności gospodarczej dane te powinny zostać usunięty z bazy firm.

Reklama w Internecie

Bazy firm prowadzą również reklamę w Internecie. Polega to w szczególności na wypozycjonowaniu strony internetowej bazy, lub poszczególnych podstron na których znajdują się informację o poszczególnych firmach zarejestrowanych w bazie. Takie rozwiązanie łączy się zwykle z koniecznością wykupienia dodatkowego pakietu premiom. Oczywiście w pewnym zakresie zwiększa to widoczność firmy, jednak naszym zdaniem nie jest to atrakcyjne rozwiązanie, gdyż bazy firm nie generują dużego ruchu. Oczywiście w przypadku gdy na danym rynku panuje bardzo mała konkurencja to wówczas zamieszczenie w takiej bazie powoduje zwiększenie liczby Klientów, jednak w przypadku gdy konkurencja pozycjonuje się w wyszukiwarce korzystanie z oferty baz firm jest mało opłacalne.

Koszty funkcjonowania bazy firm

Utrzymanie bazy firm wiąże się  wbrew pozorom z dużymi wydatkami. Jest to związane z tym, że baza taka składa się z bardzo dużej liczby informacji, które znajdują się na serwerze. Niektóre bazy firm oferują też zakładanie kont dla użytkowników, co powoduje że bazy takie mają charakter interaktywny. W takim przypadku jednak zachodzi konieczność zainwestowania w bardzo nowoczesne i stabilne oprogramowanie. Dodatkowo bazy takie zatrudniają ogromną ilość przedstawicieli handlowych, gdyż to właśnie dzięki ich działalności firmy pozyskują nowych Klientów. 

Nasza pomoc 

Nasze wirtualne biuro znajduje się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Oferujemy pomoc dla przedsiębiorców działających w branży internetowej oraz w dziedzinie programowania.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas