Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Rynek toreb do pracy

Zastosowanie toreb 

 Na rynku jest dostępnych wiele rodzajów toreb do pracy. Pracownicy biurowi zwykle w takich torbach przechowują dokumenty dlatego muszą one być odpowiednio sztywne. Właściwości takie zapewniają nesesery i aktówki. W torbach takich może się również znajdować laptop, ultrabook lub tablet. Większość przedmiotów powinna się jednak znajdować w biurze, gdyż noszenie ciężkiej torby do biura jest bardzo uciążliwe. Pracownicy fizyczni w swoich torbach zwykle przechowują ubranie robocze do pracy, tak aby po wykonaniu obowiązków pracowniczych móc się przebrać.

Jakość wykonania produktu 

  Warto również zwrócić uwagę na jakość wykonania torby. najbardziej wytrzymałe, ale i też najdroższe są torby wykonane ze skóry. Skóra zwierzęcą jest materiałem bardzo odpornym na urazy i zużycie. Inaczej jest w przypadku imitacji skóry wykonywanej w sposób syntetyczny, skóra taka ma podobne właściwości do gumy, a jej wytrzymałość jest bardzo niska. Na rynku oferowane są również torby wykonane z materiału. Zasadniczą wadą tych toreb jest to, że nie są odporne na wodę, a tym samym w przypadku zalania woda dostanie się także do znajdujących w torbie przedmiotów. Rozwiązaniem w tym przypadku zapewniającym niską cenę oraz wytrzymałość jest nieprzemakalne tworzywo sztuczne. Pomimo zalet tego rozwiania nie jest one estetyczne i nie zapewnia odpowiedniego prestiżu.

Gdzie kupić najlepsze produkty? 

  Torby są kupowane w sklepach odzieżowych lub przez Internet. Istnieją także wyspecjalizowane sklepy sprzedające wyłącznie torby. W Internecie są znacznie niższe ceny tego rodzaju asortymentu, a ponadto znacznie większy wybór i możliwość dokonania zwrotu w terminie 14 dni bez podania przyczyny, gdy towar nie będzie spełniał naszych oczekiwań. Do akcesoriów w tym przypadku należą przede wszystkim paski na ramię. Korzystanie z paska na ramię jest bardzo wygodne, zwłaszcza gdy torba dużo waży. Bardzo często jednak dochodzi do zerwania paska gdy obciążenie jest zbyt duże, dlatego warto postarać się o odpowiednie mocowania. W przypadku zerwania paska w trakcie użytkowania może również dojść do uszkodzenia znajdujących się w torbie przedmiotów.  Warto zapobiegać takim sytuacją, zwłaszcza gdy przechowujemy w torbie przedmioty, którym może zagrozić upadek takie jak laptop. W przypadku natomiast przechowywania ważnej dokumentacji warto zaopatrzyć się w zamek do torby. Takie rozwiązanie może skutecznie odstraszyć złodzieja. Coraz więcej aktówek jest zaopatrzonych w tego rodzaju rozwiązanie.

Współpraca z Nami 

  Wirtualne biuro w Przeworsku, Jarosławiu oraz w Rzeszowie wspiera przedsiębiorców z branży odzieżowej. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat prowadzenia działalności gospodarczej tego rodzaju zapraszamy do kontaktu.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas