Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla zarządcy odpadów

Jak przetwarzać odpady?

W dzisiejszych czasach gospodarka odpadami odgrywa bardzo ważną rolę. Aktualnie obowiązuje również nakaz segregacji odpadów ze względu na ich rodzaj. Wszystkie te działania służą zapewnianiu, aby środowisko naturalne nie ulegało degradacji. Z uwagi na ten fakt wszelkie odpady o ile tylko to się da powinny być wykorzystane na zasadzie recyklingu. Zapewnia to zarówno ekonomiczne i komercyjne wykorzystanie odpadów, a jednocześnie ich zutylizowanie. Nie ma problemów w przypadku odpadów organicznych, gdyż takie odpady bardzo szybko się rozkładają zasilając glebę. Inaczej jest natomiast w przypadku odpadów, które nie ulegają szybko degradacji. Takie odpady muszą być obligatoryjnie składane na wysypiskach. Gospodarka odpadami należy do zadań własnych podstawowych jednostek samorządu terytorialnego, czyli Gmin. Odpadami zarządza zwykle przedsiębiorca, który wygrał przetarg na wykonanie tego zadania. Podmiot gospodarczy nie może jednak zarządzać odpadami w sposób dowolny, a jedynie w sposób określony przez przepisy prawa administracyjnego. Wynika to z faktu, że obowiązują przepisy, których celem jest ochrona środowiska naturalnego. Jednocześnie należy podnieść, że w tym zakresie są przewidziane również przepisy karne które stanowią sankcje dla osób które w sposób nieprawidłowy utylizują odpady. W niektórych sytuacjach Gmina realizuje zadania w zakresie zarządzania odpadami samodzielnie powołując odpowiednią spółkę komunalną lub inne przedsiębiorstwo. Takie rozwiązanie jest zwykle znacznie więcej kosztowne, ale zapewnia co do zasady większą kontrolę nad realizacją zadań.

Jak zarządzać odpadami?

Zarządca odpadami musi posiadać przede wszystkim sortownie odpadów. W sortowaniu takiej zatrudniane są osoby, których zadaniem jest segregowanie odpadów pod względem ich rodzaju. Praca ta jest stosunkowo żmudna. Coraz częściej większość zadań w ramach sortowania odpadów wykonują maszyny. W przypadku zarządcy odpadów nie jest konieczne korzystanie z fizycznie wynajmowanego lokalu. Zarządca odpadów większość czynności wykonuje w terenie dlatego optymalnym rozwiązaniem jest skorzystanie w tym przypadku skorzystanie z wirtualnego biura. Dodatkowo należy podnieść, że zarządca nieruchomości prowadzi działalność gospodarczą na wielką skalę. W związku z tym bardzo korzystanie jest otworzenie wielu przedstawicielstw w różnych częściach Polski.

Pomoc wirtualnego biura

Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji możesz skontaktować się z naszym wirtualnym biurem w Jarosławiu, Przeworsku oraz Rzeszowie. Pracownik wirtualnego biura może przesłać projekt umowy. W ramach obsługi administracyjnej możemy również przygotowywać niezbędną dokumentacje konieczną do udziału w przetargu. Serdecznie zapraszamy do kontaktu.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas