Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla zarządcy budynku

Zarządzanie budynkami 

Zarządzanie wszelkiego rodzaju budynkami jest ciekawą profesją. Praca zarządcy polega na prowadzeniu wszelkiej obsługi administracyjnej związanej z wynajmowaniem lokali, a także nadzór nad wszelkiego rodzaju pracami konserwatorskimi. Oczywiście zarządzeniem lokalami może zajmować się sam właściciel, może jednak także powierzyć to zadanie zawodowemu zarządcy nieruchomościami. Zarządca taki może mieć biuro w zarządzanym budynku, jednak jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zarządzania budynkami wskazane jest, aby posiadał własne, niezależne biuro. Jednocześnie należy podnieść, że zarządca może wynajmować fizyczne biuro lub współpracować w tym zakresie z wirtualnym biurem w Rzeszowie. To drugie rozwiązanie jest bardzo korzystne dlatego, że współpraca taka może przynieść korzyści obydwu stroną. Bardzo często zdarza się, że Klienci zgłaszający się do wirtualnego biura mogą tak naprawdę potrzebować usług wynajmu tradycyjnego lokalu. W takim przypadku pracownik wirtualnego biura może skierować taką osobę do współpracującego zarządcy nieruchomościami budynkowymi.

Jakie czynności można wykonywać w wirtualnym biurze?

W wirtualnym biurze zarządca może wykonywać wszelkie czynności takie jak między innymi spotykanie się z potencjalnymi współpracownikami, takimi jak właściciele nieruchomości budynkowych przeznaczonych pod wynajem, czy też osoby zainteresowane wynajmem lokalu. Zarządca może również spotykać się z pośrednikami w zakresie obrotu nieruchomościami jeżeli korzysta z usług takiego pośrednictwa w zakresie najmu czy sprzedaży lokali. Jednocześnie zapewnia to zarządcy pewną niezależność względem właścicieli budynków na rzecz których świadczy usługi.

Kto może wykonywać zawód zarządcy nieruchomości? 

Aby zostać zarządcą budynku trzeba posiadać odpowiednią wiedzę w zakresie uregulowań prawnych związanych z wynajmem oraz obrotem nieruchomościami. Dla osoby takiej ważne są również uregulowania związane z bezpieczeństwem budynku oraz wymogami w zakresie przepisów bezpieczeństwa użytkowania lokalu oraz przepisów przeciwpożarowych. To właśnie zarządca ponosi wszelką odpowiedzialność za ewentualne zaniedbania w tym zakresie. Z uwagi na ten fakt zarządca budynku powinien posiadać odpowiednie przygotowanie zarówno teoretyczne, jak i praktyczne.

Współpraca z wirtualnym biurem?

Jeżeli jesteś zarządcą budynku i chcesz rozpocząć współpracę z wirtualnym biurem w Rzeszowie serdecznie zapraszamy do współpracy. Współpraca taka gwarantuje rozwój obydwu firm. Wirtualne biuro w Rzeszowie zaprasza do kontaktu drogą telefoniczną lub na adres poczty elektronicznej wskazany na stronie. Możemy również wysłać szczegółowe warunki jakie znajdą się w umowie o współpracę.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas