Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy wykładzin

Zalety wykładziny 

 Wykładzina to materiał służący do wykończenia podłogi. Na rynki oferowanych jest wiele rodzajów wykładzin. Chodzi tu zarówno o ich kolor, jak i rodzaj. Wykładziny nie są specjalnie trwałym materiałem, gdyż w przypadku uszkodzenia jednej z części konieczna jest wymiana całej wykładziny. Nie ma możliwości załatania wykładziny, gdyż wówczas podłoga będzie wyglądała bardzo nieestetycznie. Wykładziny są zazwyczaj droższe, niż np. panele, jednak ich montaż jest znacznie tańszy.

Jak kupić używaną wykładzinę? 

  Istnieje także możliwość zakupu używanej wykładziny. W takiej sytuacji jednak należy wybrać wykładzinę o odpowiedniej powierzchni. Oczywiście można dosztukować kawałki wykładziny, ale jeżeli zrobi się w to sposób wystarczająco estetyczny i trwały. W przeciwnym przypadku nie ma sensu kupować takiego towaru. Warto również zwrócić uwagę czy używana wykładzina nie ma ubytków lub dziur, a jeżeli tak to czy wady te uniemożliwiają jej użytkowanie.

Jak wybrać odpowiednią wykładzinę? 

  Wykładzinę można kupić co do zasady w każdym sklepie budowlanym. Wykładziny są również lekkie, dlatego istnieje możliwość ich zamówienia przez Internet. Przed zakupem wykładziny należy dokładnie zmierzyć powierzchnie podłogi, tak aby wykładzina była w stanie ją pokryć. Zmierzenie pomieszczenia podobnie jak zainstalowanie wykładziny można wykonać samodzielnie lub też zlecić to specjalnej firmie. Firma taka może również w naszym imieniu zamówić wykładzinę. Oprócz wykładziny konieczny będzie w tym przypadku zakup listw wykończeniowych, które będą zamontowane na styku ścian i podłogi. Listwy te zapewniają odpowiednia przyczepność wykładziny oraz poosiadają walory estetyczne. Listwy takie mogą być wykonane z plastiku co jest ekonomiczniejszym rozwiązaniem. Można również skorzystać z droższego rozwiązania, które polega na instalacji listw drewnianych. Listwy wykończeniowe mogą być zamontowane na śrubach lub też na kleju. To drugie rozwiązanie chociaż znacznie bardzo trwałe nie jest zalecane, gdyż w takim przypadku usunięcie takich listwy będzie bardzo trudne, a na ich miejscu pozostaną duże, szpecące ścianę ślady. Wybór najodpowiedniejszego rozwiązania zależy od indywidualnych preferencji biorąc pod uwagę oczywiście środki jakie są przeznaczone na realizację inwestycji. Czasami jednak nie warto oszczędzać na materiałach budowlanych.

Nasza oferta dla producentów

  Nasze wirtualne biuro znajduje się w Przeworsku, Jarosławiu oraz Rzeszowie. Współpracujemy również z firmami budowlanymi z terenu całej Polski. W przypadku skorzystania z naszej oferty przedsiębiorca działający w tej branży może skupić się na merytorycznej działalności swojej firmy oraz jej rozwoju.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas