Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla sprzedawcy urządzeń elektrotechnicznych

Rola maszyn i automatyki w budownictwie

W dzisiejszych czasach stosowanie w produkcji wszelkiego rodzaju urządzeń elektrotechnicznych zwłaszcza w branży budowlanej jest normą. Do urządzeń takich należą, w szczególności wiertarki, przecinaki oraz inne maszyny. Bez tych urządzeń oczywiście byłoby możliwe wykonanie co do zasady każdej pracy jednak było by to związane z niewyobrażalnym nakładem siły roboczej. W związki z tym faktem wykonanie pracy bez użycia maszyn byłoby bardzo kosztowne co wpłynęło by w istotny sposób na wzrost ceny usług budowlanych. W dawnych czasach gdy nie były jeszcze wynalezione tego rodzaju urządzenia, a także nie była odkryta energia energetyczna. Z uwagi na ten fakt dawniej ludzie byli wykorzystywani do niewolniczej pracy. Chodzi tutaj zarówno o typowych niewolników jak i robotników pozbawionych jakichkolwiek praw pracowniczych i skazanych na łaskę, bądź jej brak pracodawcy.

Gdzie kupić asortyment budowlany?

Najczęściej asortyment w postaci sprzętu elektronicznego znajduje się w sklepach budowlanych. Jest tak dlatego, że głównie w tej branży wykorzystuje się tego rodzaju przedmioty. Istnieje również możliwość wypożyczenia tego rodzaju sprzętu. Jest to opłacalne zwłaszcza w przypadku większych maszyn takich jak betoniarki ciśnieniowe. Nie ma sensu kupowanie takiego urządzenia jeżeli zostanie ono wykorzystane na budowie tylko raz, w związku z faktem, że sprzedaż takiego już używanego urządzenia nie będzie prosta, a ponadto kupujący poniesie istotne straty. W przypadku wypożyczenia sprzętu bardzo często na samym początku należy wpłacić kaucje, która będzie stanowiła zabezpieczenie na wypadek jego uszkodzenia. Bardzo często osoby wypożyczające w skutek swojej niewiedzy lub braku umiejętności uszkadzają taki sprzęt, a w takich sytuacji zobowiązani są do pokrycia wynikającej z tego faktu szkody.

Jak przechowywać urządzenia służące do budowy?

Urządzenia elektrotechniczne służące na budowie bardzo często są bardzo dużych rozmiarów. W związku z tą okolicznością muszą być one przechowywane w bardzo dużych magazynach lub halach. Czynności w tym zakresie sprzedawca tych urządzeń może również powierzyć zewnętrznej firmie, a sam zajmować się wyłącznie dokonywaniem transakcji i uzgadnianiem warunków umów.

Realne wsparcie firm z branży budowlanej

Od lat wspieramy branże sprzedaży oferując usługi wirtualnego biura w Rzeszowie, Jarosławiu oraz Przeworsku. Zaufało nam już wielu przedstawicieli handlowych reprezentujących sektory z różnych branż. Jeżeli zaciekawiła cię nasza oferta lub zamieszczone na blogu artykuły zapraszamy do naszego biura w celu uzyskania konsultacji na nurtujące tematy.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas