Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla archiwum

Obowiązek przechowywania dokumentacji  

Przedsiębiorcy bardzo często są zobowiązani do przechowywania różnego rodzaju dokumentacji. Chodzi tutaj zarówno o dokumenty związane z prowadzeniem księgowości jak i obsługi kadrowo-płacowej pracowników. Dodatkowo podmioty gospodarcze przechowują również dokumentacją przydatną do prowadzenia działalności gospodarczej stanowiącą pewnego rodzaju know-how. Dla przykładu przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem domów i innych budynków przechowuje te projekty. Nie zawsze możliwe jest przechowywanie takich dokumentów biurze firmy lub w domu. Bardzo często przedsiębiorcy poszukują podmiotu zewnętrznego, który będzie się zajmować wykonywaniem czynności z tego zakresu. W wirtualnym biurze dostępne są bardzo pojemne szafki, które są w sposób należyty zabezpieczone przed uzyskaniem dostępu do nich przez osoby nieupoważnione.

Archiwizacja w wirtualnym biurze

W naszym wirtualnym biurze wszelkie archiwizowane dokumenty są pod stałą kontrolą. Podmiot który zleci nam ich przechowywanie ma cały czas do nich dostęp. Na życzenie Klienta możemy zeskanować i przesłać mu na pocztę wybrane dokumenty lub tomy. Dzięki takiemu rozwiązaniu Klient z naszych usług otrzymuje dostęp do przechowywanej dokumentacji gdziekolwiek tylko się znajduje. W ramach naszej oferty istnieje także możliwość segregowania i porządkowania akt według instrukcji Klienta. Pozwala to na szybkie odnalezienie poszukiwanej dokumentacji, a bardzo często umożliwia również ograniczenie powierzchni magazynowej, którą ona zajmuje. Po uporządkowaniu akt wszystkie dokumenty bardzo łatwo znaleźć co generuje bardzo duże oszczędności czasu oraz jest wyjątkowo funkcjonalne.

Skanowanie dokumentacji skierowanej do archiwum przedsiębiorcy

Co do zasady wszelkie dokumenty przekazane do archiwum powinny zostać zeskanowane. Skany dokumentów w przypadku gdy ich objętość jest duża mogą być przekazane Klientowi na nośniku informatycznym takim jak płyta dvd lub też przenośna pamięć usb. W przypadku utraty dokumentacji w firmie papierowej z powodu zajścia wypadku losowego dokumenty te można wydrukować ponownie, aby ustalić ich rzeczywistą treść. Dla jeszcze większego zabezpieczenia informacji istnieje możliwość wykonania kopii zapasowej i umieszczenie jej w chmurze internetowej. Czynności takie wykonywane są przez pracowników wirtualnego biura za dodatkową oplata.

Obsługa korespondencji w wirtualnym biurze

Nasza firma zajmuje się przede wszystkim obsługą korespondencji dlatego nasza ofertą obejmuje także przechowywanie dokumentacji. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą możesz umówić spotkanie w jednym z naszych biur w Przeworsku, Jarosławiu lub Rzeszowie.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas