Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro, a biuro współdzielone

Rozwiązania lokalowe dla firm

Przedsiębiorcy, którzy chcą zaoszczędzić na kosztach prowadzonej działalności gospodarczej, a jednocześnie potrzebują posiadać dostęp do w pełni wyposażonego biura mają do wyboru zasadniczo trzy rozwiązanie. Po pierwsze mogą wynająć biuro gdzieś na obrzeżach miasta lub na wsi. Co prawda w takim przypadku koszty wynajmu będą naprawdę niskie, ale lokalizacja w takim przypadku jest naprawdę niekorzystna. Warto pamiętać, że lokalizacja wpływa na przychody, bowiem często właśnie od niej jest uzależniona potencjalna ilość Klientów. Ponadto w takim przypadku zazwyczaj nie ma kto odbierać korespondencji w imieniu przedsiębiorcy co jest wyjątkowo uciążliwe. W sytuacji gdy przedsiębiorca nie podejmie na czas listu np. z Sądu może to się wiązać z wieloma negatywnymi konsekwencjami wynikającymi z braku informacji na temat toczących się postępowań. Siedziba przedsiębiorcy powinna się znajdować właśnie tam gdzie znajduje się centrum zawodowe przedsiębiorcy. Nie może być tak, że podmiot gospodarczy prowadzi swoje interesy w mieście, a swoją siedzibę posiada gdzieś daleko na wsi. Takie rozwiązanie może być kwestionowane przez np. Urząd Skarbowy. Kolejnym możliwym rozwiązaniem jest wynajęcie tak zwanego biura współdzielonego. Oznacza to, że dwóch przedsiębiorców wspólnie wynajmuje pomieszczenie biurowe. Wówczas to oba podmioty gospodarcze są stronami umowy najmy ze wszystkimi tego konsekwencjami. Zwykle w takich sytuacjach odpowiedzialność najemców jest solidarna, co oznacza, że w nawet w przypadku gdy umówiono się, że każdy z nich płaci pewną część czynszu wynajmujący w przypadku zwłoki może żądać zapłaty od każdego z najemcy całości należnej z tytułu czynszu kwoty. Dla przykładu lekarz wynajmuje gabinet w biurowcu wspólnie z adwokatem. Usługi medyczne świadczone są w godzinach porannych i przedpołudniowych, natomiast prawnik przyjmuje Klientów popołudniu i wieczorem. Strony tej transakcji płacą po połowie czynszu. Takie rozwiązanie posiada jednak także szereg wad. Przede wszystkim istnieje ryzyko, że osoba współwynajmujaca może utrudniać użytkowanie lokalu. W takiej sytuacji jednak jeżeli najemcy nie postanowili inaczej każdy musi samodzielne dobierać korespondencję.

Zalety wirtualnego biura

Natomiast w przypadku wirtualnego biura w Rzeszowie Twoje biuro jest cały czas do dyspozycji, a ponadto korzystasz z usług dodatkowych takich jak między innymi odbiór korespondencji. Nie musisz również martwić się o klucze bowiem biuro zawsze otwiera nasz pracownik, a Ty możesz skupić się na prowadzeniu swojego biznesu. Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą wirtualnego biura wystarczy, że skontaktujesz się z naszą firmą, a zaproponujemy Ci ciekawą ofertę


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas