Usługa wirtualnej sekretarki

Na czym polega usługa wirtualnej sekretarki?

Wirtualna sekretarka lub asystentka wykonuje wszelkie czynności, które należą do obowiązków sekretarki. Usługa ta jest jednak znacznie tańsza niż zatrudnienie sekretarki na etat, gdyż wirtualna sekretarka obsługuje jednocześnie wielu przedsiębiorców, dzięki czemu jej usługi są znacznie tańsze. Usługa ta jest bardzo popularna na zachodzie Europy i zyskujesz popularność w Polsce.

Kto świadczy usługi wirtualnej sekretarki?

Usługi wirtualnej sekretarki zwykle są świadczone przez firmy zajmujące się udostępnianiem wirtualnych biur, np. w Rzeszowie. Oczywiście istnieją firmy, które zajmują się wyłącznie tego rodzaju usługami.

Jakie czynności może wykonywać wirtualna sekretarka?

Przede wszystkim wirtualna sekretarka odbiera telefony oraz umawia spotkania. Wirtualna sekretarka może też odpowiadać na wiadomości e-mail lub sms, a także przygotowywać proste oferty, czy prezentację.

Jakie są zalety korzystania z usług wirtualnej sekretarki?

Przedsiębiorca dzięki pomocy wirtualnej sekretarki może zaoszczędzić czas oraz zwiększyć swoją dyspozycyjność. Ponadto każdy kierowany do niego telefon zostanie odebrany, dzięki czemu zminimalizowane zostanie ryzyko utraty Klienta z powodu braku niezbędnej dyspozycyjności. Posiadanie wirtualnej sekretarki znacznie podnosi prestiż przedsiębiorcy. W takim przypadku przedsiębiorca jest najczęściej postrzegany przez kontrahentów oraz klientów jako osoba poważna, profesjonalna , jest uważany jest za eksperta w swojej dziedzinie. Ponadto przedsiębiorca nie musi tracić czasu na przeprowadzanie rekrutacji i wykonywaniu innych formalności związanych z zatrudnienia pracownika.

Jaki jest koszt korzystania z usług wirtualnej sekretarki?

Ceny za pracę wirtualne sekretarki zaczynają się od 40 zł na godzinę. Biorąc pod uwagę, że najczęściej zapotrzebowanie przedsiębiorcy na tego rodzaju usługi nie przekracza kilku lub kilkunastu godzin tygodniowo jego koszty, w tym zakresie będą niewielkie. Zupełnie inaczej kształtuje sytuacja przedsiębiorcy, który zdecyduje się na zatrudnienie tradycyjnej sekretarki na pełen etat.

Jakie są różnice pomiędzy wirtualną sekretarką, a call center?

Call center skupia się na usłudze połączeń przychodzących lub wychodzących danej firmy. Call center nie realizuje innego rodzaju usług potrzebnych w biznesie. Wirtualna sekretarka również obsługuje połączenia firmowe, ale zakres świadczonych przez nią usług jest znacznie szerszy. Ponadto usługa wirtualnej sekretarki jest adresowana przede wszystkim do małych firm i spółek, natomiast zewnętrzne call center obsługują duże firmy i holdingi prowadzące działalność gospodarczą ma szeroką skalę i zatrudniają rzesze pracowników.

W jaki sposób wygląda rozliczenie pracy wirtualnej sekretarki?

W przypadku obsługi połączeń telefonicznych czas pracy wirtualnej sekretarki jest rejestrowany, dlatego bardzo łatwo określić długość odbytych w ramach wykonania umowy rozmów. W przypadku świadczenia innego rodzaju usług administracyjnych pomocne przy ewidencji czasu pracy są darmowe aplikacje. Istnieje też możliwość ustalenia wysokości wynagrodzenia na podstawie ilości wykonanych zadań. Rozliczenie wynagrodzenia za świadczone usługi następuje na podstawie faktury VAT, którą przedsiębiorca otrzymuje na podany adres poczty elektronicznej.

Czy w Rzeszowie istnieją firmy oferujące usługi wirtualnej sekretarki?

Tak, jedną z takich firm jest nasze wirtualne biuro w Rzeszowie. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą wystarczy napisać albo zadzwonić. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie głównej.