Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Usługa wirtualnej sekretarki

Na czym polega usługa wirtualnej sekretarki?

Wirtualna sekretarka lub asystentka wykonuje wszelkie czynności, które należą do obowiązków sekretarki. Usługa ta jest jednak znacznie tańsza niż zatrudnienie sekretarki na etat, gdyż wirtualna sekretarka obsługuje jednocześnie wielu przedsiębiorców, dzięki czemu jej usługi są znacznie tańsze. Usługa ta jest bardzo popularna na zachodzie Europy i zyskujesz popularność w Polsce.

Kto świadczy usługi wirtualnej sekretarki?

Usługi wirtualnej sekretarki zwykle są świadczone przez firmy zajmujące się udostępnianiem wirtualnych biur, np. w Rzeszowie. Oczywiście istnieją firmy, które zajmują się wyłącznie tego rodzaju usługami.

Jakie czynności może wykonywać wirtualna sekretarka?

Przede wszystkim wirtualna sekretarka odbiera telefony oraz umawia spotkania. Wirtualna sekretarka może też odpowiadać na wiadomości e-mail lub sms, a także przygotowywać proste oferty, czy prezentację.

Jakie są zalety korzystania z usług wirtualnej sekretarki?

Przedsiębiorca dzięki pomocy wirtualnej sekretarki może zaoszczędzić czas oraz zwiększyć swoją dyspozycyjność. Ponadto każdy kierowany do niego telefon zostanie odebrany, dzięki czemu zminimalizowane zostanie ryzyko utraty Klienta z powodu braku niezbędnej dyspozycyjności. Posiadanie wirtualnej sekretarki znacznie podnosi prestiż przedsiębiorcy. W takim przypadku przedsiębiorca jest najczęściej postrzegany przez kontrahentów oraz klientów jako osoba poważna, profesjonalna , jest uważany jest za eksperta w swojej dziedzinie. Ponadto przedsiębiorca nie musi tracić czasu na przeprowadzanie rekrutacji i wykonywaniu innych formalności związanych z zatrudnienia pracownika.

Jaki jest koszt korzystania z usług wirtualnej sekretarki?

Ceny za pracę wirtualne sekretarki zaczynają się od 40 zł na godzinę. Biorąc pod uwagę, że najczęściej zapotrzebowanie przedsiębiorcy na tego rodzaju usługi nie przekracza kilku lub kilkunastu godzin tygodniowo jego koszty, w tym zakresie będą niewielkie. Zupełnie inaczej kształtuje sytuacja przedsiębiorcy, który zdecyduje się na zatrudnienie tradycyjnej sekretarki na pełen etat.

Jakie są różnice pomiędzy wirtualną sekretarką, a call center?

Call center skupia się na usłudze połączeń przychodzących lub wychodzących danej firmy. Call center nie realizuje innego rodzaju usług potrzebnych w biznesie. Wirtualna sekretarka również obsługuje połączenia firmowe, ale zakres świadczonych przez nią usług jest znacznie szerszy. Ponadto usługa wirtualnej sekretarki jest adresowana przede wszystkim do małych firm i spółek, natomiast zewnętrzne call center obsługują duże firmy i holdingi prowadzące działalność gospodarczą ma szeroką skalę i zatrudniają rzesze pracowników.

W jaki sposób wygląda rozliczenie pracy wirtualnej sekretarki?

W przypadku obsługi połączeń telefonicznych czas pracy wirtualnej sekretarki jest rejestrowany, dlatego bardzo łatwo określić długość odbytych w ramach wykonania umowy rozmów. W przypadku świadczenia innego rodzaju usług administracyjnych pomocne przy ewidencji czasu pracy są darmowe aplikacje. Istnieje też możliwość ustalenia wysokości wynagrodzenia na podstawie ilości wykonanych zadań. Rozliczenie wynagrodzenia za świadczone usługi następuje na podstawie faktury VAT, którą przedsiębiorca otrzymuje na podany adres poczty elektronicznej.

Czy w Rzeszowie istnieją firmy oferujące usługi wirtualnej sekretarki?

Tak, jedną z takich firm jest nasze wirtualne biuro w Rzeszowie. Jeżeli jesteś zainteresowany naszą ofertą wystarczy napisać albo zadzwonić. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie głównej.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas