Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Spory gospodarcze

Kiedy dochodzi do sporów? 

W przypadku prowadzenia działalności gospodarczej musimy liczyć się z tym, że może dojść do sporów zarówno z Klientami, jak i kontrahentami oraz dostawcami towarów i usług dla naszej firmy. W takim przypadku najlepiej zwrócić się do adwokata, lub radcy prawnego, który objaśni nam sytuację prawną w której się znaleźliśmy. Jeżeli to my chcemy wystąpić z roszczeniem prawnik sporządzi stosowne wezwanie do zapłaty. Takie sytuację mają miejsce w szczególności, gdy podmiot gospodarczy zalega nam z zapłatą faktury, lub gdy w skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ponieśliśmy szkodę. Odpowiedzialność ta może również mieć charakter deliktowy w przypadku gdy przez działanie Klienta lub Kontrahenta ponieśliśmy szkodę majątkową. Ważne jest również to, aby przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy gospodarczej skonsultować jej treść z prawnikiem, ewentualnie powierzyć mu jej sporządzenie. Takie rozwiązanie może w sposób należy zabezpieczyć nasze interesy i uchronić przed ewentualnymi roszczeniami odszkodowawczymi.

Wezwanie do dobrowolnej zapłaty

W pierwszej kolejności powinniśmy wezwać zobowiązanego do dobrowolnego uiszczenia przysługującego nam roszczenia określając na tę czynność stosowny termin. Jeżeli w zakreślonym terminie zobowiązany nie spełni świadczenia należy skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, oczywiście po wcześniejszym skonsultowaniu sprawy z prawnikiem, który określi nasze szansę na wygraną. Jeżeli natomiast to przeciwko nam kierowane jest roszczenie po ocenie jego zasadności możemy złożyć odpowiednio w zależności od rodzaju postępowania odpowiedź na pozew, sprzeciw lub zarzuty. Oczywiście w przypadku gdy uznany żądanie co do istoty i wysokości za w pełni uzasadnione należy spełnić roszczenie powoda, aby nie narażać się na dalsze koszty. W przypadku gdy to my skierujemy powództwo i zostanie ono uwzględnione przez Sąd po przeprowadzeniu rozprawy, lub gdy zostanie wydany wyrok zaoczny lub nakaz zapłaty od którego strona pozwana nie wniesie w terminie sprzeciwu lub zarzutów w przypadku wydania nakazu zapłaty w postępowaniu nakazowym pozwanego obciążą dodatkowo należności uboczne takie jak odsetki, a także koszty procesu, w tym koszty wynagrodzenia naszego radcy prawnego. W skutek tego to nierzetelny Kontrahent ponosi koszty procedury sądowej, w związku z czym to jemu powinno w największej mierze zależeć na tym aby spełniać swoje zobowiązania w terminie. Dodatkowo w przypadku zwłoki w zapłacie transakcji w obrocie profesjonalnym wierzyciel może naliczyć zryczałtowany zwrot wydatków w kwocie 40 euro. Jeżeli chodzi o egzekucje należności polecamy Kancelarie Radcy Prawnego w Jarosławiu, Rzeszowie oraz Przeworsku. Informację na temat członków jej zespołu znajdziesz tutaj. Natomiast dane kontaktowe, w tym adres i numer telefonu jest tutaj.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas