Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Rekrutacja pracowników

Kiedy konieczne jest przeprowadzenie procesu rekrutacji pracowników? 

Jeżeli zakładamy firmę lub w przypadku gdy prowadzimy działalności gospodarczą przez jaki czas oraz planujemy jej rozwój musimy przeprowadzić rekrutacje pracowników. Sam proces rekrutacyjny można zrealizować również korzystając z wirtualnego biura, gdzie mogą odbyć się spotkania z kandydatami na pracowników. W prywatnych firmach możemy zatrudnić znajomą osobę lub członka rodziny. Działanie takie jest jednak niedopuszczalne i naganne pod względem etycznym w przypadku jednostek sektora finansów publicznych. Pomimo tego właśnie przedsiębiorcy organizują najbardziej sprawiedliwe procesy rekrutacyjne. Firmom zależy bowiem na zatrudnianiu pracowników o wysokich kwalifikacjach, gdyż to od nich zależy jakość świadczonych przez zakład pracę usług, czy produkowanych towarów. Prestiż, który zdobywa się dzięki wysokim standardem gwarantuje dopływ Klientów, a tym samym rosnący przychód. Natomiast sektor państwowy utrzymywana jest z podatków i innych danin publicznych, z uwagi na tę okoliczność bez względu na jakość funkcjonowania nie zostanie on pozbawiony środków, nie działa bowiem na zasadach wolnego rynku. Postulatem jest, aby jak największa liczbę zadań publicznych powierzać podmiotom prywatnym. Jest to rozwiązanie zapewniające najwyższy standard usług, przy najniższych kosztach.

Jakie cechy są ważne u potencjalnego pracownika? 

Przy zatrudnianiu pracowników powinno brać się przede wszystkim umiejętności miękkie, takie jak zdolności komunikacyjne, skrupulatność, spostrzegawczość oraz wykształcenie. Wykształcenie stanowi pewien fundament niezbędny do wykonywania pracy na określonym stanowisku. Bardzo ważnym jest też doświadczenie nabyte w firmach działających w sektorze prywatnym. Nie powinno ono jednak odgrywać roli decydującej, bowiem pracownik może zawsze doświadczenie nabyć, natomiast braki w wykształceniu są trudne do nadrobienia. W przypadku pracownika, który nie posiada doświadczenia zawodowego najlepszym rozwiązaniem jest przyjęcie go na stanowisko stażysty, aby przez okres stażu nabył kluczowe kompetencje konieczne do wykonywania pracy. Warto zaznaczyć, że do wykonywania niektórych rodzajów pracy koniecznym jest posiadanie kierunkowego wykształcenia, np. prawniczego, medycznego czy też budowlanego. W przypadku natomiast zatrudnienia osoby, która wcześniej pracowała w instytucjach państwowych lub samorządowych pracownika należy wdrożyć również w zakresie najwyższych standardów jakie obowiązuje w prywatnym firmach poprzez odpowiednio długi okres stażu oraz pouczyć o odpowiedzialności za powierzone działania. Również w naszej firmie stosowane są najwyższe standardy obsługi Klienta, z uwagi na fakt, iż dążymy do ciągłego rozwoju jakościowego naszych usług. Doradzamy przedsiębiorcom w naszych biurach w Jarosławiu, Rzeszowie oraz Przeworsku, a także prowadzimy biuro rachunkowe.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas