Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Płatności za wirtualne biuro

Co reguluje kwestię płatności za biuro?

Kwestię związane z wynagrodzeniem za korzystanie z wirtualnego biura reguluje zwykle umowa. Termin zapłaty wskazany jest również na fakturze. Istnieją różne możliwości rozliczeń. Wiele firm oferujących wirtualne biuro proponuje dokonanie płatności z góry za cały rok. W takiej sytuacji przewidziane są określone rabaty i inne ulgi. Trzeba się jednak liczyć z tym, że w takim przypadku rozwiązanie umowy przed upływem roku nie upoważnia do zwrotu zapłaconych sum. Z uwagi na tę okoliczność najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest dokonywanie płatności w systemie miesięcznym, ewentualnie kwartalnym. Ważne jest to, aby dokonywać płatności na czas bowiem tego wymagają warunki zawartej umowy. Płatności można dokonywać w formie gotówkowej jak przelew na rachunek bankowy Zleceniobiorcy. Istnieje też możliwość realizacji zleceń za pośrednictwem przekazów pocztowych jednak w chwili obecnej nie jest to popularny system dokonywania zapłaty. Najbardziej korzystną i wygodną formą płatności jest polecenie zapłaty z uwagi na fakt, iż w takim przypadku nie wymaga się żadnej aktywności ze strony Zleceniodawcy.

Dopasowanie do potrzeb Naszych Klientów

W przypadku naszego wirtualnego biura to Zleceniodawca wybiera najkorzystniejszy model zapłaty. Jednocześnie rozumiemy potrzeby naszych Klientów dlatego w miarę możliwości wyrozumiale podchodzimy do terminów zapłaty. Nie jest to praktyka popularna bowiem większość Zleceniobiorców w przypadku braku dokonania płatności w terminie natychmiast kieruje sprawę na drogę postępowania sądowego co niewątpliwie niekorzystnie wpływa na budowanie zaufania w relacjach biznesowych. Nasza firma zawsze wysyła faktury za świadczone usługi w terminie co umożliwia wywiązanie się przez Zleceniodawców z obowiązków wynikających z zawartej umowy. Jednocześnie w przypadku trudności finansowych Zleceniodawców staramy się negocjować i rozkładać zaległości na raty. Numer konta naszej firmy znajduje się na każdej fakturze. Faktury wysyłamy drogą elektroniczną dzięki czemu nie ma przeszkód, aby w celu dokonania zapłaty skopiować ten numer co umożliwia zaoszczędzenie czasu. Istnieje także możliwość skorzystania z systemu płatności online.

Negocjowanie warunków współpracy

Warunki naszej oferty finansowej są bardzo korzystne, jednak nasza ofertą podlega negocjacją dlatego jesteśmy otwarci na propozycje drugiej strony transakcji. Jeżeli chcesz wiedzieć więcej wystarczy zadzwonić do numer telefonu podany na stronie lub odwiedzić nasze biuro w Rzeszowie, Jarosławiu oraz Przeworsku. Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców z terenu całej Polski do rozpoczęcia współpracy z naszą firmą w zakresie wirtualnego biura.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas