Jakie funkcje pełni oprogramowanie dla wirtualnych biur?
Oprogramowanie dla wirtualnych biur usprawnia pracę podmiotów świadczących tego rodzaju usługi poprzez zarządzania korespondencją, fakturami, płatnościami oraz umożliwienie zdalnej komunikacji z Klientem, która odbywa się w sposób zautomatyzowany.
Jaką rolę pełni oprogramowanie dla wirtualnych biur dla Klientów?
W przypadku, gdy wirtualne biuro korzysta z takiego rozwiązania Klient ma dostęp do otrzymanej korespondencji, która jest ponadto archiwizowana i może nią swobodnie zarządzać oraz wygodny sposób wyszukiwać potrzebne dokumenty. Klient uzyskuje dostęp do oprogramowania na poziomie panelu klienta, do którego dostęp znajduje się na stronie wirtualnego biura. Każdy Klient posiada dane dostępowe do swojego konta w postaci loginu i hasła.
Rejestracja korespondencji w aplikacji
Moduł ten stanowi podstawową funkcję aplikacji dla wirtualnych biur. Pracownik wirtualnego biura wprowadza dane dotyczące otrzymanej korespondencji oraz jej skan. Informacja o otrzymanej korespondencji przesyłaną jest na adres e-mail Klienta, a ponadto posiada on do niej dostęp z panelu klienta.
Rezerwacja sali
Podobnie jak rejestracja korespondencji to podstawowa funkcja oprogramowania dla wirtualnych biur. Z poziomu panelu klienta istnieje możliwość rezerwacji sali konferencyjnej w sposób zupełnie automatyczny. W sposób automatyczny zostanie również wystawiona faktura.
Kartoteka Klientów
Ten moduł jest przydatny dla pracowników wirtualnych biur. W kartotece znajdują się wszystkie dane Klientów, w tym adresy mailowe, dzięki tej funkcjonalności przy rejestracji danego zdarzenia, np. odbioru korespondencji wystarczy wybrać określonego Klienta z listy i nie trzeba przepisywać jego danych.
Możliwość wystawiania faktur i monitoring płatności
Programy dla wirtualnych biura zawierają zwykle moduł fakturowania. Dzięki tej funkcji faktury można wystawiać również w sposób automatyczny, co jest ważne zwłaszcza, w przypadku faktur cyklicznych. W przypadku rezerwacji sali faktury mogą być wystawiane automatycznie po złożenie rezerwacji. Moduł ten zwykle umożliwia również ręczne wprowadzanie statusu płatności do faktury, a nawet synchronizację z kontem bankowym co umożliwia automatyczne powiązanie faktur z przelewami. Ciekawym rozwiązaniem jest również umożliwienie Klientom dokonywania płatności elektronicznym z poziomu panelu klienta.
Komunikacja z Klientem
Większości aplikacji dla wirtualnych biur w Rzeszowie zapewnia możliwość wysyłania wiadomości pomiędzy wirtualnym biurem, a Klientem oraz składania przez Klienta automatycznych dyspozycji, np. w zakresie wysyłki korespondencji.
Archiwizacja dokumentów
Moduł ten pozwala na przechowywanie w sposób uporządkowany zarówno korespondencji przychodzącej jak i innych dokumentów dotyczących danego Klienta takich jak umowy,oświadczeń składanych na gruncie przepisów AML, czy też protokołów sprawdzenia dokumentów tożsamości. Do tego rodzaju dokumentów dostęp ma zarówno Klient, jak i pracownik wirtualnego biura, np. wirtualnego biura w Rzeszowie.
Czy korzystanie z panelu Klienta wiąże się z dodatkowymi opłatami?
Nie, korzystanie z panelu Klienta jest bezpłatne. Koszty zakupu i aktualizacji oprogramowania obciążających firmę zajmuje się świadczeniem usług, w zakresie wirtualnego biura w Rzeszowie.
Od czego zależą ceny oprogramowania dla wirtualnych biur?
Ceny za wdrożenie takiego oprogramowania są zależne od wielu czynników, przede wysyłki od dostawcy usług, wybranego modelu współpracy oraz ilości Klientów.
Szukasz wirtualnego biura w Rzeszowie?
Mamy dla Ciebie najlepsza ofertę w mieście. Ze względu na kompleksowości świadczonych usług możemy zaproponować bardzo korzystne ceny. Zadzwoń na numer 724-046-783 lub napisz.