Jeżeli interesuję Cię rejestracja spółki Kraków lub Rzeszów to dobry wybór. Oferujemy także wirtualne biuro, księgowość, pomoc w zakładaniu firm i zakup gotowych spółek.

Zapraszamy do naszych Oddziałów. 


Oddział w Krakowie

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 299 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.

Oddział w Rzeszowie

Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Jak reklamować wirtualne biuro w Rzeszowie?

Czym zajmują się firmy oferujące wirtualne biuro w Rzeszowie?

Firmy takie, w tym nasze wirtualne biuro Rzeszów zajmują się udostępnianiem adresu do rejestracji i korespondencji dla spółek, a także obsługą sali konferencyjnej. Ponadto najczęściej firmy takie oferują także księgowość oraz usługi administracyjne i biurowe takie jak skanowanie korespondencji.

Jak pozyskać Klientów na usługę wirtualnego biura w Rzeszowie?

Tak jak w przypadku innych rodzajów działalności gospodarczej Klientów można pozyskać poprzez różne kanały, w tym:

  • polecenia,
  • płatne wyniki wyszukiwania,
  • organiczne wyniki wyszukiwania,
  • reklamę na portalach społecznościowych,
  • posty na portalach społecznościowych,
  • oferowanie usługi wirtualnego biuro w Rzeszowie Klientom korzystającym z księgowości,
  • ogłoszenia na portalach informacyjnych, przede wszystkim lokalnych i regionalnych,
  • reklamy w przestrzeni fizycznej miasta Rzeszowa, np. billboardy, tablice informacyjne,
  • ulotki i inne gadżety reklamowe, np. długopisy,
  • mailing po uzyskaniu zgody adresatów wiadomości,
  • marketing telefoniczny,
  • marketing bezpośredni, jednak w przypadku wirtualnego biura w Rzeszowie taka metoda pozyskiwania Klientów jest mało popularna,
  • prowadzenie specjalistycznego bloga na temat wirtualnego biura w Rzeszowie.

Jakie są koszty reklamy wirtualnego biura w Rzeszowie?

Każda reklama kosztuje. Kosztem może być zarówno nakład finansowy, jak i nakład pracy. Ważne, aby koszty reklamy tego rodzaju działalności gospodarczej nie przekraczały przychodów uzyskanych, z tytułu poniesienia tych kosztów lub nie wiązała się z nakładem pracy, który jest nieadekwatny do uzyskanych zysków.

Czy można pozyskiwać Klientów na usługę wirtualnego biura w Rzeszowie bez reklamy?

W zasadzie jest to niemożliwe lub bardzo trudne. Każda firma potrzebuje reklamy, aby pozyskać Klientów. Brak zrozumienia tej prawidłowości uniemożliwia osiągnięcie sukcesu.

W jaki sposób reklamuje się nasza firma?

Nasza firma korzysta z różnych kanałów pozyskiwania Klientów. Nie wszystkie możemy ujawnić ze względu na tajemnice przedsiębiorstwa. Możemy jednak ujawnić, że bardzo dużo Klientów zyskujemy dzięki poleceniom. Taki stan rzeczy zawdzięczamy temu, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie, co jest doceniane przez naszych Klientów oraz kontrahentów. Ponadto świadczymy kompleksowe usługi wsparcia dla biznesu co również pozwala na dotarcie do dużej liczby Klientów.

Czy możemy Ci pomóc w pozyskaniu Klientów?

Tak, bardzo często pomagamy przedsiębiorcom w pozyskiwaniu Klientów na usługi, których sami nie świadczymy. Czasami jest to usługa płatna, jednak znacznie częściej robimy to zupełnie za darmo. Jeżeli Klient chce abyśmy polecili jakiegoś rodzaju usługi to chętnie dzielimy się wiedzą. W stosunkach biznesowych stawiamy na wzajemną współpracę i pomoc.

Jak możesz nawiązać współpracę z naszym wirtualnym biurem w Rzeszowie?

Wystarczy napisać maila i w odpowiedzi zwrotnej otrzymasz draft umowy, do którego wystarczy wpisać swoje dane i podpisać dokument profilem zaufanym. Możesz także skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego w zakładce kontakt. Telefonicznie odpowiemy na wszelkie pytania i wyjaśnimy kwestie które budzą Twoje wątpliwości.

Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Współautorem bloga jest doktor Adam Orłowski - Prezes Zarządu Conventia sp. z o. o., od 8 lat zarządza podmiotami z branży usług coworkingowych, wcześniej prowadził zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim, posiada tytuł naukowy doktora.  

O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas