Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Jak podpisać umowę o wirtualne biuro w Rzeszowie?

Jak można podpisać umowę o wirtualne biuro?

Umowę o wirtualne biuro można podpisać w sposób stacjonarny lub zdalny. Naszym zdaniem najwygodniejszym sposobem podpisania umowy jest metoda zdalna.

Jak podpisać umowę o wirtualne biuro w sposób zdalny?

Ze względu na przepisu ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i finansowania terroryzmu przy podpisaniu umowy musimy sprawdzić tożsamości osoby reprezentującej firmę. W przypadku, gdy umowa zawierana jest w sposób zdalny weryfikacja tożsamości następuje poprzez podpisanie dokumentu umowy profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wyrobienie i korzystanie z profilu zaufanego jest całkowicie bezpłatne.

Jak podpisać umowę o wirtualne biuro w Rzeszowie profilem zaufanym?

Jest to bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę:

https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany

Następnie należy wybrać format dokumentu. Do wyboru mamy przede wszystkim plik pdf lub word (docx). Rekomendujemy, aby przed podpisaniem umowy przekształcić dokument programy Word do formatu PDF, gdyż wówczas po podpisaniu dokumentu podpis będzie widoczny bez konieczności weryfikacji.

Po wybraniu formatu dokumentu możemy załadować dokument umowy z dysku komputera lub innego urządzenia, np. telefonu komórkowego.  

Po załadowaniu pliku należy wybrać opcję "podpisz", a wówczas zostaniemy przekierowani do węzła krajowego, gdzie będziemy musieli wpisać dane logowania i hasło. Następnie aplikacja poprosi nas o wpisanie kodu otrzymanego na narzędzie autoryzacyjne, np. sms. Po wpisaniu kodu autoryzacyjnego umowa zostanie podpisana i będzie można ją pobrać i przesłać na adres wirtualnego biura w Rzeszowie. W odpowiedzi otrzymasz umowę podpisana profilem zaufanym z naszej strony. Ta sama procedura dotyczy pozostałych dokumentów wymaganych do zawarcia umowy, tj. oświadczeń AML.

Jak podpisać umowę stacjonarnie?

W celu stacjonarnego podpisania umowy należy umówić się na spotkanie w naszym biurze. Na spotkanie należy udać się z dokumentem tożsamości, takim jak dowód osobisty lub paszport. Po okazaniu dokumentu tożsamości będziesz mógł podpisać umowę oraz pozostałe wymagane dokumenty.

Jak zacząć?

Jeżeli chcesz podpisać z Nami umowę wystarczy, że wyślesz nam swoje zapytanie o ofertę. W odpowiedzi na zapytanie otrzymasz draft umowy, który należy uzupełnić swoimi danymi oraz podpisać profilem zaufanym lub stacjonarnie. Jeżeli podpisujesz umowę zdalnie po przesłaniu podpisanej umowy odeślemy Ci umowę podpisana z naszej strony. W przypadku, gdy podpiszesz umowę stacjonarnie na spotkaniu otrzymasz umowę podpisaną z naszej strony. Formalności zajmują maksymalnie pół godziny.

Chciałbym założyć spółkę?

Jeżeli potrzebujesz adresu do rejestracji spółki, która jeszcze nie istnieje wystarczy, że napiszesz do nas. Prześlemy Ci wzór umowy oraz promesę jej zawarcia na podanych warunkach po rejestracji podmiotu. Dopiero, gdy spółka będzie zarejestrowana będziesz musiał dopełnić formalności związanych z zawarciem umowy. Możemy również zawrzeć umowę ze spółką w organizacji, jednak ze względu na procedury systemu s-24 takie rozwiązanie najczęściej mija się z celem, gdyż czas pomiędzy powstaniem spółki w organizacji, a jej rejestracją nie przekracza kilku dni.

Czy mogą zmienić umowę w trakcie jej obowiązywania?

Tak, w każdym momencie za zgodnym porozumieniem stron, w szczególności możesz wybrać inny pakiet lub zmienić lokalizację biura w ramach dostępnych opcji.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas