Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Dlaczego warto wybrać wirtualne biuro w Rzeszowie w centrum miasta?

Lokalizacja wirtualnego biura

Lokalizacja wirtualnego biura w Rzeszowie jest bardzo ważna. Po wybraniu konkretnej lokalizacji jej zmiana może łączyć się z kosztami, np. zgłoszenia tej zmiany do KRS.

Zalety wyboru biura w centrum miasta

Posiadanie wirtualnego biura w centrum miasta ma wiele zalet, w szczególności:

  • łatwy dojazd,
  • rozpoznawalność,
  • podniesienie prestiżu firmy,
  • korzystne otoczenie gospodarcze (w centrum miasta działalność gospodarczą prowadzi wiele firm).

Wady biura wirtualnego na obrzeżach miasta

Posiadanie wirtualnego biura na obrzeżach miasta to rozwiązanie, które posiada wady takie jak:

  • utrudniony dojazd,
  • trudności ze znalezieniem firmy przez Klientów,
  • ograniczone możliwości nabycia nowych kontaktów biznesowych,
  • mniej prestiżowa lokalizacja siedziby firmy.

Czy wirtualne biuro w centrum Rzeszowa jest drogie?

Nie. Koszt usługi dla wirtualnego biura w centrum miasta może być nawet niższy niż w przypadku biura poza centrum. W przypadku tradycyjnego najmu jest inaczej, gdyż w takim przypadku im bliżej centrum tym koszty są wyższe.

Czy na rynku istnieje oferta wirtualnego biura w centrum Rzeszowa?

Tak, nasza spółka oferuje usługę podnajmu wirtualnego biura w centrum miasta na alei Piłsudskiego. Jest to główna arterią Rzeszowa, dlatego wirtualne biuro znajduje się w sercu stolicy Podkarpacia. W zasadzie nie istnieje lepsza lokalizacja biura w Rzeszowie. Teoretycznie koszt usługi powinien przekraczać 100 zł w najtańszym pakiecie, jednak ze względu na zastosowane metody redukcji kosztów operacyjnych możemy zaoferować wirtualne biura w centrum Rzeszowa już od 39 zł miesięcznie. Nasi Klienci bardzo często są zaskoczeni tak niskim kosztem wirtualnego biura.

Czy w centrum Rzeszowa trudno zaparkować?

Co do zasady tak, jednak pomimo faktu, że nasze biuro znajduje się w centrum Rzeszowa istnieje możliwość bezpłatnego zaparkowania. Ponadto w Rzeszowie jest bardzo rozwinięta komunikacja publiczna.

Dlaczego warto skorzystać z wirtualnego biura zlokalizowanego na alei Piłsudskiego w Rzeszowie?

Aleja ta jest główną ulicą Rzeszowa dlatego jest rozpoznawana przez każdego mieszkańca, a także w zasadzie przez każdą osobę, która odwiedziła to miasto. Dzięki temu nie będziesz musiał tłumaczyć Klientom i Kontrahentom, gdzie znajduje się Twoje biuro. W przypadku posiadania biura poza centrum będziesz musiał liczyć się z tym, że nie każdy będzie wiedział, gdzie dokładnie znajduje się Twoja firma.

Jakie jest otoczenie wirtualnego biura na alei Piłsudskiego?

Na tej alei swoje firmy prowadzi wiele przedsiębiorców, którzy mogą stanowić potencjalnych nabywców oferowanych przez Twoją firmę towarów lub świadczonych usług. W niektórych sytuacjach właśnie lokalizacja może być warunkiem osiągnięcia przez Twoje przedsiębiorstwo sukcesu. Na alei Piłsudskiego swoją siedzibę mają Kancelarie, biura rachunkowe, urzędy oraz uczelnię. Takie otoczenie na pewno wpływa na rozwój biznesu. Warto również zauważyć, że bardzo często samo wirtualne biuro pomaga budować sieć kontaktów biznesowych zwłaszcza dla początkującego przedsiębiorcy.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Napisz do nas lub zadzwoń. Formularz kontaktowy znajdziesz tutaj.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas