Jak wygląda podpisanie umowy
o wirtualne biuro w Warszawie z punktu widzenia Klienta
Zalecamy podpisywanie umów profilem zaufanym. To
najprostsza, najbezpieczniejsza i zgodna z wymogami ustawowymi forma podpisu. Nie musisz drukować umowy o wirtualne
biuro w Warszawie. Wystarczy ją podpisać profilem zaufanym i nam odesłać.
Podpisanie dokumentu profilem zaufanym jest bardzo proste. Wystarczy wejść na
stronę:
https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER
Następnie należy wybrać
dokument z dysku. Po załadowaniu pliku należy wcisnąć przycisk „podpisz” i
zostaniemy skierowani do węzła krajowego, gdzie będziemy mogli zalogować się do
naszego profilu ePUAP. Po zalogowaniu
zostaniemy automatycznie przeniesieni do strony podpisu. Na tym etapie możemy
wybrać lokalizację wizualizacji profilu zaufanego w dokumencie PDF.
Domyślnie znajdować się ona będzie w prawym, górnym rogu pierwszej strony
dokumentu. Na tym etapie można zmienić stronę, na której ma pojawić się
wizualizacja podpisu, a także pozycję na stronie. Jest to ważne, w przypadku
złożenia kilku podpisów, gdyż w przeciwnym przypadku mogłyby one się na siebie
nakładać. Nie jest to problem i dokument jest oczywiście ważny, a sama
wizualizacja podpisu nie ma mocy prawnej. Jeden dokument może podpisać kilka
osób. W takim przypadku, po podpisaniu
dokumentu przez pierwszą osobę, należy go pobrać i ponownie załadować już
podpisany dokument w celu złożenia kolejnego podpisu. Taką procedurę można
powtarzać dowolną ilość razy, tak aby wszystkie osoby, które mają podpisać
dokument, mogły to zrobić. Istnieje też
możliwość udostępniania dokumentu na platformie ePUAP, a wówczas nie trzeba za
każdym razem ponownie pobierać i załadowywać pliku.
Po podpisaniu umowy o
wirtualne biuro w Warszawie przez
wszystkie osoby, można go przesłać na adres naszego wirtualnego biura w
Warszawie. W odpowiedzi na tę wiadomość prześlemy umowę podpisaną z naszej
strony. Po podpisaniu umowy lub w trakcie tego procesu poprosimy także o
wypełnienie i podpisanie oświadczeń wskazujących dane beneficjentów
rzeczywistych oraz potwierdzającego, że nie zajmują one eksponowanych stanowisk
politycznych. Jeszcze nie zdarzyło się nam, aby jakiś nasz klient takie
stanowisko zajmował, ale jeżeli by się tak zdarzyło, będziemy musieli żądać
dodatkowych wyjaśnień.
Kiedy
będą mógł używać adresu wirtualnego biura w Warszawie
Po podpisaniu umowy jeszcze tego samego dnia możesz użyć
adresu, w celu rejestracji spółki lub zmiany siedziby spółki. W przypadku, gdy
spółka jeszcze nie istnieje, praktykujemy jednak rozwiązanie polegające na udzieleniu zgody na użycie adresu bez
zawierania umowy, a dopiero po uzyskaniu numeru KRS dopełniamy wszelkich
formalności. Zdajemy sobie sprawę, że naszym klientom zależy przede
wszystkim na czasie, dlatego też tak ważne jest dla nas to, aby mogli załatwić
wszelkie formalności tego samego dnia, a najlepiej w ciągu kilku, kilkunastu
minut. Przedsiębiorcy i tak mają dużo formalności na głowie, dlatego pragniemy
im trochę ulżyć i sprawić, aby zawarcie umowy o wirtualne biuro w Warszawie do
takich formalności nie należało.
Bezprawne użycie adresu wirtualnego biura w
Warszawie – możliwe konsekwencje
Nadal zdarzają się osoby, które podają przy
wniosku o rejestrację do KRS adres siedziby, do którego nie posiadają tytułu
prawnego. Prawdopodobnie
wynika to z przekonania, że nikt nie weryfikuje posiadania tytułu prawnego do
adresu. Tak oczywiście nie jest. Urząd Skarbowy wymaga przedłożenia tytułu
prawnego do lokalu już przy składaniu formularza NIP-8. Co prawda numer NIP
jest nadawany automatycznie po rejestracji podmiotu, podobnie numer REGON.
Przedsiębiorca musi jednak złożyć formularz zawierający dodatkowe dane. W
przypadku gdy tego nie zrobi lub podana w nim fałszywe dane, np. adres
siedziby, do którego nie ma żadnych praw to Urząd Skarbowy nieodłącznie uchyli
numer NIP. Bez numeru NIP spółka, czy inny podmiot nie może prowadzić żadnej
działalności. Jest on niezbędny. Z uwagi na ten fakt tak ważne jest
dopilnowanie formalności związanych z zawarciem umowy o wirtualne biuro w
Warszawie, jeżeli korzystamy z jego adresu. W przypadku bezprawnego posługiwania się adresem nie będzie też
możliwości zarejestrowania podatnika do VAT. Urząd Skarbowy włączy z
firmami, które nie prowadzą rzeczywistej działalności, a brak posiadania tytułu
prawnego do lokalu bezsprzecznie świadczy o tym, że sytuacja taka ma miejsce. Ponadto pracownicy wirtualnego biura także
weryfikują to, czy ktoś nie posługuje się naszym adresem w sposób bezprawny.
Można to łatwo zweryfikować posługując się rejestrem REGON, do którego wpisane
są wszystkie organizacje, w tym spółki, fundacje, stowarzyszenia, JDG, a nawet
działalności nierejestrowane. Jeżeli
jakiś podmiot posługuje się bez tytułu prawnego adresem wirtualnego biura w
Warszawie taka sytuacja zostaje niezwłocznie zgłoszona do Krajowego Rejestru
Sądowego lub CEIDG (Ministerstwa Gospodarki, który prowadzi ten rejestr), w
zależności od tego w którym rejestrze lub ewidencji podmiot jest wpisany.
Dodatkowo fakt ten zgłaszany jest do Urzędu Skarbowego.
Istotne jest również to, aby regularnie opłacać
usługę wirtualnego biura w Warszawie. Brak zapłaty z jednej strony prowadzi do wypowiedzenia umowy
przez wirtualne biuro, a z drugiej strony już sam fakt nieuregulowania takich
należności stanowi dla Urzędu Skarbowego podstawę
do uchylenia numeru NIP lub odmowy nadania numeru VAT. Urząd skarbowy
weryfikuje te okoliczności. Podmiot, który nie płaci za wynajem wirtualnego
biura jest dla skarbówki podejrzany. W przypadku rozwiązania umowy o wirtualne
biuro należy wykreślić adres ze wszystkich miejsc. Chodzi tutaj nie tylko o państwowe i sądowe rejestry, ale także różnego
rodzaju bazy firm. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na usunięcie adresu z
usługi Google Moja Firma. Jeżeli umowa podnajmu wygasła w żadnym wypadku w
wizytówce Google nie może się pojawić adres wirtualnego biura w Warszawie.
Za bezprawne używanie adresu wirtualnego biura w Warszawie
uważa się także posługiwanie się adresem przez osoby bardziej lub mniej związane
z Klientem. Dla przykładu jeżeli spółka
wykupuje adres wirtualny w Warszawie to nie mogą się nim posługiwać członkowie
jej zarządu, czy też jej pracownicy. Takie osoby powinny, jeżeli chcą
korzystać z adresu podpisać umowę o wirtualne biuro, w tym przypadku wystarczy
najtańszy pakiet mini. Zdarzają się także sytuacje, że adresy są używane przez
wspólników spółki cywilnej, gdy umowa o wirtualne biuro dotyczy wyłącznie samej
spółki cywilnej. W takim przypadku jeżeli wspólnik spółki cywilnej także chce
korzystać z adresu powinien zawrzeć dodatkową umowę. Do takich przypadków
podchodzimy w indywidualny sposób, raczej nie zgłaszamy od razu tego rodzaju
zachowań do właściwych organów, tym bardziej, jeżeli wynikają one z niewiedzy,
tj. są nieumyślne. Niezwłocznie jednak trzeba wyprostować stan prawny, aby był
zgodny z obowiązującymi przepisami i zawartą umową.
Cennik wirtualnego biura w Warszawie
Ceny za usługę wirtualnego biura są zróżnicowane, ale pakiet
standardowy, który gwarantuje adres do rejestracji, korespondencji i możliwość
fizycznego korzystania z lokalu za dodatkową opłatą zwykle kosztuje od
kilkudziesięciu do 100 zł. W naszym
wirtualnym biurze w Warszawie wysokość opłaty za wirtualne biuro jest zależna
od przyjętego okresu rozliczeniowego oraz wybranego pakietu.
W pakiecie standard koszt wirtualnego biura
wynosi 60 zł miesięcznie, w
przypadku płatności za 24 miesiące z góry. Jeżeli Klient płaci tylko za 12
miesięcy z góry wówczas opłata jest o 20 zł wyższa i wynosi 80 zł. Istnieje
także możliwość opłacania wirtualnego biura w Warszawie przy wykorzystaniu
okresu rozliczeniowego trwającego 1 miesiąc. W takim przypadku Klient płaci za
każdy miesiąc kwotę 100 zł. Oczywiście podajemy ceny netto, gdyż większość
naszych Klientów to czynni podatnicy VAT i kwota netto stanowi dla nich realne
obciążenie. Pakiet standard gwarantuje
wszystko to co jest potrzebne przedsiębiorcy na start. W ramach tego
pakietu udostępniamy adres do rejestracji
siedziby, oddziału firmy, a także adres do korespondencji. W ramach tego
pakietu korespondencja jest odbierana bez dodatkowych opłat. Chodzi tutaj
zarówno o listy polecone, zwykłe, przesyłki kurierskie. Pracownik wirtualnego
biura odbiera także przekazy pocztowe oraz przesyłki z potwierdzeniem odbioru. Również powiadomienia mailowe i otrzymanie
korespondencji nie są dodatkowo płatne tak jak osobisty odbiór korespondencji.
Nie pobieramy też opłat za przesyłanie korespondencji na wskazany adres,
oczywiście Klient musi ponieść koszty pocztowe i kurierskie, ale samo nadanie
przesyłki jest bezpłatne. Skanowanie korespondencji w tym pakiecie wymaga
dodatkowej opłaty w wysokości 2 zł netto od strony. Oczywiście nie musimy
skanować listy, możesz je odbierać osobiście bez dodatkowych opłat. W pakiecie
tym istnieje także możliwość fizycznego korzystania z lokalu. Koszt takiej
usługi wynosi 40 zł netto za godzinę.
W pakiecie premium koszt wirtualnego biura w Warszawie jest nieco
wyższy, ale także zależny od przyjętego okresu rozliczeniowego. W przypadku
płatności za 24 miesiące opłata wynosi w
tym przypadku 100 zł miesięcznie, w przypadku płatności za rok 125 zł
miesięcznie i przy płatności za miesiąc 150 zł miesięcznie. Podobnie jak w
pakiecie standard podajemy ceny netto. Pakiet premium gwarantuje wszystkie
usługi przewidziane dla pakietu standard, a ponadto gwarantuje duży pakiet
skanów, który każdego miesiąca jest odnawiany. Jeżeli do Twojej firmy przychodzi stosunkowo dużo korespondencji to
najlepszą opcją jest pakiet premium wirtualnego biura w Warszawie. Ponadto
w pakiecie premium Klienci korzystają z priorytetowej rezerwacji sali
konferencyjnej. Pakiet ten jest doskonały dla osób, które cenią sobie wygodę i
brak dodatkowych opłat. Pakiet skanów na pewno wystarczy, dlatego też Klienci w
tym pakiecie dokładnie wiedzą ile zapłacą za wirtualne biuro w Warszawie i
kwota ta co miesiąc jest taka sama.
W pakiecie mini koszty są najniższe. Przy płatności za 24
miesiące można mieć wirtualne biuro w
Warszawie już za 39 zł netto miesięcznie. Można także skorzystać z
płatności miesięcznej i rocznej, w tym przypadku opłata za korzystanie z
wirtualnego biura w Warszawie wynosi odpowiednio 49 zł netto i 59 zł netto.
Pakiet ten nie zapewnia jednak adresu do rejestracji firmy, spółki,
stowarzyszenia lub fundacji. Pakiet ten
jest odpowiedni wyłącznie dla osób prywatnych, a więc studentów, członków
zarządu, rady nadzorczej spółki lub też jej wspólników. Z takiego pakietu
mogą korzystać także pracownicy, którzy wykonują swoje obowiązki w sposób
zdalny. Jest to typowy pakiet do odbioru korespondencji, dlatego też nie nadaje
się do wykorzystania go na potrzeby firmowe.
Nasz cennik jest prosty i przejrzysty, zależało nam na tym
dlatego, bo chcemy, aby Klient nie miał problemu z wyborem pakietu i
porównaniem ofert. Wiele wirtualnych
biur oferuje pozornie niską cenę, jednak potem okazuje się, że aby taka cena
była aktualna trzeba spełnić wiele dodatkowych kryteriów i warunków.
Jeżeli chodzi o rabaty to jak najbardziej istnieje możliwość
ich naliczenia. Dotyczy to Klientów, którzy korzystają z wirtualnego biura w
kilku miastach lub też zawarli umowę o
wirtualne biuro w Warszawie dla kilku podmiotów. W takim przypadku istnieje
możliwość naliczenia rabatu w sposób indywidualny. Nie praktykujemy
negocjowania cen przy standardowych warunkach współpracy. Oferowana przez nas cena wirtualnego biura jest uczciwa i adekwatna w
stosunku do nakładu pracy i kosztów, jakie ponosimy. Nie jest to też cena
wygórowana.
Aktualizacja cennika wirtualnego biura w
Warszawie
W umowie o wirtualne biuro w Warszawie przewidujemy możliwość
aktualizacji cennika. Cena nie może
jednak być podniesiona dowolnie, a jedynie w zakresie, w jakim wzrosły ceny towarów i usług od ostatniej
zmiany cennika, czyli o wskaźnik ogłaszany przez Prezesa GUS. Takie zapisy
umowy pozwalają na automatyczną aktualizację cennika bez konieczności
podpisywania aneksu do umowy, a ponadto zabezpieczają interesy Klientów
wirtualnego biura w Warszawie, którzy wiedzą, jakiej podwyżki mogą się
spodziewać. Wskaźnik GUS jest najbardziej miarodajnym
wskaźnikiem służącym do aktualizowania cenników, dlatego też zapisy w
naszej umowie są uczciwe i gwarantują zabezpieczenie interesów Klienta. Klient
może też wypowiedzieć umowę, jeżeli nie zgadza się z aktualizacją cennika
wirtualnego biura. Ostatnia podwyżka cen wirtualnego biura oferowanego przez
naszą firmę nastąpiła w 2024 r., więc nie
należy się spodziewać kolejnej podwyżki przed 2026 r.
Okres trwania umowy o wirtualne biuro w
Warszawie
Nasza usługa jest elastyczna. Nie
wiążemy Klientów długimi umowami na czas oznaczony, których nie można
rozwiązywać wcześniej. Stawiamy na umowy
na czas nieokreślony z możliwością wypowiedzenia. Dodatkowo, okres
wypowiedzenia jest bardzo krótki, gdyż wynosi tylko jeden miesiąc. Ponadto, nie
jest wymagane złożenie wypowiedzenia w formie pisemnej. Wystarczy zwykła
wiadomość e-mail, to wszystko. Możesz zatem skutecznie wypowiedzieć umowę o
wirtualne biuro w Warszawie, korzystając z telefonu lub komputera. Nie musisz w
tym celu szukać wzorów wypowiedzenia, wypełniać danych firmy, drukować
dokumentów, a potem jeszcze zapakować i nadawać na poczcie. To wszystko nie jest
wymagane. Wystarczy, że wyślesz zwykłego maila i sprawa jest załatwiona.
Pracownik wirtualnego biura w Warszawie tego samego dnia potwierdził przyjęcie
wypowiedzenia. Umowa wygasa zawsze z
końcem miesiąca. Stosujemy takie rozwiązanie ze względów rozliczeniowych,
aby Klient nie musiał obliczać płatności za część miesiąca. Jeżeli zatem
zdecydowałeś się na wypowiedzenie, to warto je złożyć przed końcem miesiąca,
tak aby okres wypowiedzenia trwał jak najkrócej. Dla przykładu, jeżeli
wypowiesz umowę o wirtualne biuro w Warszawie w dniu 1 stycznia, to umowa
wygaśnie dopiero 31 marca, jeżeli natomiast wypowiesz tę samą umowę o dzień
wcześniej, tj. 31 stycznia, to umowa wygaśnie już 28 lutego i za marzec nie
będziesz musiał płacić. Z nami możesz
korzystać z usług wirtualnego biura wtedy, gdy tego potrzebujesz.
Jak wygląda procedura odbioru i skanowania korespondencji
w wirtualnym biurze?
Pracownik wirtualnego biura w Warszawie odbiera wszelką
korespondencję adresowaną do naszych Klientów. Po odebraniu korespondencji, Klient jest zawiadamiany mailowo.
Czasami pracownik wirtualnego biura dodatkowo dzwoni do Klienta. W przypadku
pakietu premium, korespondencja jest domyślnie skanowana, zaś w przypadku
innych pakietów, Klient powinien w wiadomości mailowej sprecyzować, czy chce
skorzystać z takiej usługi. Korespondencja jest archiwizowana i czeka na odbiór
przez Klienta. Nie wyznaczamy określonego terminu do odbioru korespondencji.
Dobrze, gdy jest ona odbierana przynajmniej raz w roku, zwłaszcza gdy jest jej
dużo. Magazynowanie korespondencji nie jest dodatkowo płatne, ale jeżeli Klient
ma taką możliwość, to zalecamy odbiór listów przynajmniej raz w roku.
Oczywiście można odbierać listy częściej, nawet każdorazowo. W przypadku
większych paczek wymagamy ich odbioru do tygodnia czasu. Nigdy nie ma z tym problemu,
gdyż zazwyczaj takie przesyłki są naszym Klientom potrzebne i odbierają je
jeszcze tego samego dnia. Skanujemy dokładnie każdy list, tak aby
przedsiębiorca mógł je przekazać do poszczególnych pracowników firmy, jeżeli
takich zatrudnia. Do skanowania używamy najnowocześniejszych narzędzi, które
zapewniają wysoką jakość digitalizacji dokumentów i automatyzm. Po zeskanowaniu dokumentu, każdorazowo
badamy, czy plik zawiera wszystkie strony oraz czy są one zeskanowane wyraźnie
oraz w całości. W sytuacji, gdy skan ma wady, wykonujemy operację
skanowania ponownie, tak aby Klient otrzymał najwyższej jakości elektroniczną
kopię dokumentu.
Wysyłka korespondencji na wskazany adres
Niektóre dokumenty zwarte w listach lub paczkach są
przedsiębiorcom korzystającym z usług wirtualnego biura w Warszawie potrzebne w
oryginale. W takim przypadku skan nie
wystarczy. W naszej firmie istnieje
możliwość odesłania tych dokumentów na wskazany przez Klienta adres fizyczny.
Usługa taka nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, oprócz tych które trzeba opłacić
na poczcie lub w przy nadaniu paczki u kuriera. Klient może też sam zamówić
kuriera, który odbierze zapakowaną przez pracownika wirtualnego biura w
Warszawie przesyłkę. Możemy też odesłać cała otrzymaną korespondencję na wskazany adres w sposób automatyczny.
Klient może złożyć taką dyspozycje mailowo.
Doradztwo gospodarcze w wirtualnym biurze w
Warszawie
Zakładając własną firmę lub spółkę, na pewno masz wiele pytań
co do zasad funkcjonowania biznesu w Polsce. Jako doświadczeni przedsiębiorcy, możemy Ci udzielić zupełnie bezpłatnych
porad w tym zakresie. Obsługujemy przedsiębiorców z różnych branż, dlatego doskonale
znamy rynek w Polsce. Dzięki naszym poradom możemy Cię uchronić przed wieloma
błędami, jakie popełniają początkujący przedsiębiorcy. Za takie doradztwo nie
pobieramy żadnych opłat, zależy nam na rozwoju działalności naszych Klientów,
gdyż wówczas także się rozwijamy.
Jakie podmioty mogą skorzystać z usługi wirtualnego biura w
Warszawie?
Z wirtualnego biura w Warszawie możesz skorzystać
niezależnie od formy prowadzenia działalności gospodarczej. Jeżeli chodzi o
podmioty zarejestrowane w Polsce, to oferujemy usługę wirtualnego biura dla:
- Działalności nierejestrowanych fizycznych,
- Jednoosobowych działalności
gospodarczych,
- Spółek cywilnych,
- Spółek jawnych,
- Spółek partnerskich,
- Spółek komandytowych,
- Spółek komandytowo-akcyjnych,
- Spółek z ograniczoną odpowiedzialnością,
- Spółek akcyjnych,
- Prostych spółek akcyjnych,
- Stowarzyszeń zarejestrowanych przez Starostę,
- Stowarzyszeń zarejestrowanych w KRS, które nie prowadzą
działalności gospodarczej,
- Stowarzyszeń rejestrowych, które
prowadzą działalność gospodarczą,
- Fundacji,
- Oddziałów spółek osobowych i kapitałowych,
- Oddziałów przedsiębiorstw zagranicznych,
- Przedstawicielstw przedsiębiorstw zagranicznych,
- Osób nieprowadzących działalności gospodarczej, w tym studentów,
pracowników i menedżerów,
- Klubów, zrzeszeń i innych organizacji nieformalnych – w takim
przypadku umowę zawierają ich członkowie.
Oferujemy także wirtualne biuro dla podmiotów
zagranicznych, w tym spółek europejskich, angielskich spółek LTD, niemieckich spółek GmbH, amerykańskiej spółki LLC i
innych podmiotów gospodarczych zarejestrowanych za granicą.
Jakich dokumentów potrzebuję
do zawarcia umowy o wirtualne biuro w Warszawie w imieniu podmiotu
zagranicznego?
Jeżeli podmiot ten jest osobą fizyczną, wystarczający
będzie paszport. Jeżeli natomiast
podmiot jest osobą prawną lub jednostką organizacyjną posiadającą zdolność
prawną, to potrzebujemy odpisu z rejestru, w którym jest on zarejestrowany,
umowy lub statutu podmiotu określającego,
kto i na jakich zasadach jest upoważniony do reprezentowania tego podmiotu.
Nie wymagamy tłumaczenia przysięgłego dokumentu, jednak wymagane jest
przedłożenie wskazanych dokumentów w wersji elektronicznej, dzięki czemu
będziemy mogli przetłumaczyć dokument we własnym zakresie. W przypadku oddziału
przedsiębiorcy zagranicznego nie wymagamy przedłożenia dodatkowych dokumentów,
gdyż informacje o zasadach i osobach reprezentacyjnych znajdują się w
powszechnie dostępnych rejestrach. Jeżeli chodzi o zagraniczne podpisy elektroniczne,
to uznajemy wyłącznie kwalifikowane
podpisy elektroniczne oraz podpisy zwykłe, które posiadają certyfikację zgodnie
z rozporządzeniem eIDAS 910/2014. W przypadku krajów UE zwykle nie ma z tym
problemów. Jeżeli przedsiębiorca zagraniczny chce podpisać umowę bez przyjazdu
do Polski, to wymagamy natomiast poświadczenia podpisu pod umową o wirtualne
biuro w Warszawie u zagranicznego notariusza, zawierającego informację o
weryfikacji przez notariusza tożsamości osoby składającej podpis. W przypadku, gdy
w danym kraju nie istnieje możliwość notarialnego poświadczenia podpisu,
wymagamy sporządzenia umowy o wirtualne biuro w formie aktu notarialnego.
Przedsiębiorcy, którzy są zarejestrowani w krajach, w których nie funkcjonuje
notariat (np. USA), mogą zawrzeć umowę o wirtualne biuro bez przyjazdu do
Polski, jeżeli posiadają podpis elektroniczny zgodny z wskazanym powyżej
rozporządzeniem unijnym. Te wymogi
wynikają z konieczności stosowania środków bezpieczeństwa finansowego, do czego
jesteśmy zobowiązani na gruncie ustawy o przeciwdziałaniu praniu brudnych
pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.
Wirtualne biuro, a
tradycyjny wynajem- co wybrać?
Oba rozwiązania mają swoje zalety
i wady. Nie narzucamy Klientom podjęcia decyzji. Jeśli ktoś chce korzystać z
lokalu w sposób fizyczny na wyłączność, to wirtualne biuro nie będzie dobrym
rozwiązaniem. Jeżeli jednak przedsiębiorca działa w terenie lub online, wynajem
tradycyjnego lokalu będzie go narażał tylko na niepotrzebne wydatki. W dzisiejszych czasach wiele firm na stałe
przestawiło się na tryb zdalny. Pracownicy nie są chętni, aby wrócić do biur.
Z uwagi na ten fakt, nie warto ponosić wysokich kosztów wynajmu biura, skoro i
tak korzysta się z niego tylko czasami. Ponadto, dzięki wirtualnemu biurowi nie
musisz ponosić kosztów zatrudniania sekretarki lub innego pracownika
administracyjnego. Możesz płacić za usługi pracownika biurowego tylko, gdy
takich potrzebujesz, a nie musisz zatrudniać kogoś na pełen etat. Warto
zdecydować się na obniżenie wydatków firmy i przeznaczyć zaoszczędzone
pieniądze na rozwój, a nie na koszty operacyjne, które nie są niezbędne. Dzięki wirtualnemu biurowi nie musisz także
martwić się o zapłatę rachunków za media i inne formalności, które są
codziennością przy wynajmie tradycyjnym. Wiele osób ceni sobie to, że może
wejść do biura i wyjść po spotkaniu, nie martwiąc się o to, czy zakręciło wodę,
zamknęło drzwi itd. Zapewniamy pełną obsługę, dzięki czemu będziesz mógł się
skupić na swoim biznesie.
Wirtualne biuro – większa wiarygodność i
prestiż
Posiadanie biura w samym centrum Warszawy to nie tylko
wygoda, ale także zwiększenie wiarygodności firmy w oczach kontrahentów i
klientów oraz podniesienie jej prestiżu. Minęły czasy, gdy posiadanie biura
wirtualnego było czymś nieznanym i podejrzanym. Aktualnie wręcz przeciwnie, podmioty, których siedziba znajduje się w
wirtualnym biurze, podlegają ścisłej weryfikacji, dlatego są bardziej
wiarygodne od tych, które korzystają z tradycyjnych lokali. Można
powiedzieć, że jest to paradoks, ale przepisy AML (przeciwdziałanie praniu
pieniędzy) spowodowały, że tak właśnie się stało.
Czy wirtualne biuro jest legalne?
Jak wcześniej wspomniano, wirtualne biura działają w ścisłych
określonych ramach prawnych. Podmioty udostępniające adres dla osób prawnych i
jednostek organizacyjnych muszą uzyskać wpis w Rejestrze Działalności na Rzecz Spółek i Trustów, a także
przestrzegać przepisów AML, które
nakazują między innymi dokładną weryfikację tożsamości klientów. Siedziba w
wirtualnym biurze to stan akceptowany
przez Sąd Rejestrowy i Urząd Skarbowy.
Wirtualne biuro dla osób prywatnych
Jak najbardziej istnieje możliwość skorzystania z usług
wirtualnego biura przez osoby prywatne. Nie musisz prowadzić firmy, aby
korzystać z prestiżowego adresu do korespondencji. W tym przypadku polecamy pakiet mini, który nie umożliwia rejestracji
firmy tak jak pozostałe pakiety, ale do samego odbioru korespondencji jest
wystarczający.
Dane naszej firmy
Wirtualne biuro Warszawa sp. z o. o.
24wirtualne-biuro.pl/warszawa
warszawa@24wirtualne-biuro.pl
tel.: 782 468 654
Numer KRS
0001129089
NIP
5170451649
REGON
529729480
godziny otwarcia:
poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek: 08:00 - 16:00
środa: 08:00 - 16:00
czwartek: 08:00 - 16:00
piątek: 08:00 - 16:00
sobota: nieczynne
niedziela: nieczynne
święta i inne dni ustawowo wolne od pracy: nieczynne