Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla syndyka

Na czym polega zawód doradcy restrukturyzacyjnego?

Zawód doradcy restrukturyzacyjnego jest zawodem wymagającym odporności na stres i umiejętnościami zarządzania w sytuacjach kryzysowych. Potocznie zawód ten określa się mianem syndyka (jest to de facto jednak z funkcji jaką może pełnić doradca restrukturyzacyjny, ale nie jedyna, dodatkowo może pełnić funkcję nadzorcy sądowego i zarządcy w postępowaniu upadłościowym). Do zadań syndyka należy wykonywanie czynności w postępowaniu upadłościowym. Do czynności tych należy w szczególności spis inwentarza czyli spis wszystkich przedmiotów wchodzących w skład masy upadłości i oszacować masę upadłości. Syndyk działa zarówno w przypadku postępowania upadłościowego dotyczącego przedsiębiorców, w tym spółek prawa handlowego, jak i w przypadku upadłości osób nieprowadzących działalności gospodarczej (tzw. upadłość konsumencka). Rola syndyka jest bardzo ważna, bowiem dużo zależy od podejmowanych przez niego czynności. Doradca restrukturyzacyjny jest również uprawniony do doradztwa w zakresie sprawa upadłościowych. W związku z nowelizacją w zakresie upadłości konsumenckiej coraz więcej osób fizycznych wnosi o ogłoszenie takiej upadłości.

Wymagania do pełnienia funkcji syndyka 

Aby wykonywać zawód syndyka należy spełnić dość wysokie wymagania kwalifikacyjne. Przede wszystkim należy honorować się polskim obywatelstwem lub obywatelstwem państwa członkowskiego EFTA lub Szwajcarii. Należy również znać język polski w wystarczającym stopniu, aby wykonywać funkcję syndyka, nadzorcy sądowego lub zarządcy. Doradca restrukturyzacyjny musi także posiadać wykształcenie wyższe i honorować się odpowiednim doświadczeniem w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Osoba taka nie może być także karana lub widnieć w Krajowym Rejestrze Długów. Ostatnim wymaganiem jest konieczność zdania egzaminu kwalifikacyjnego. Egzamin ten obejmuje zagadnienia z zakresu prawa, ekonomii oraz zarządzania. Jego poziom trudności jest stosunkowo wysoki. Najczęściej do egzaminu tego przestępują absolwenci wyższych studiów prawniczych, nie ma jednak wymogu, aby syndyk był prawnikiem. Równie dobrze zawód syndyka może wykonywać absolwent ekonomii, tym bardziej, że aspekty ekonomii w pracy syndyka często mają bardzo istotne znaczenie.  

Rejestracja firmy w wirtualnym biurze

Syndyk może jak najbardziej korzystać z usług wirtualnego biura i zarejestrować swoją Kancelarię restrukturyzacyjną w wirtualnym biurze. Rozwiązanie to pozwala zaoszczędzić znaczne koszty. Zapraszamy do współpracy doradców restrukturyzacyjnych z całej Polski, ze szczególnym uwzględnieniem miast, w których znajdują się nasze biura, tj. Przeworska, Jarosławia, a także Rzeszowa.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas