Załóż i zarejestruj z Nami spółkę w stolicy Podkarpacia czyli Rzeszowie i poznaj naszą ofertę, w zakresie księgowości i wirtualnego biura już od 39 zł miesięcznie. 

Założymy i zarejestrujemy dla Ciebie spółkę, a potem poprowadzimy jej księgowość w cenie od 450 zł miesięcznie i wirtualne biuro od 39 zł.


Wirtualne biuro dla Sądu Arbitrażowego

Na czym polega sądownictwo arbitrażowe?

W dzisiejszych czasach sądownictwo arbitrażowe, inaczej zwane polubownym jest bardzo popularne. Wynika to przede wszystkim z faktu, ze gospodarka naszego kraju się rozwija, a co za tym idzie również złożoność stosunków gospodarczych. Złożone stosunki gospodarcze generują dużą ilość bardzo skomplikowanych sporów. Sądownictwo powszechne jest podstawową formą rozwiązywania sporów. Warto jednak zwrócić uwagę że w Sądach powszechnych wniesienie sprawy łączy się z obowiązkiem wniesienia stosunkowy wysokich opłat. Oczywiście w przypadku sądów powszechnych istnieje możliwość zwolnienia z kosztów sądowych. Dotyczy to jednak wyłącznie osób, które nie są w stanie ich ponieść bez uszczerbku dla niezbędnego utrzymania siebie oraz rodziny. Dodatkowo w przypadku sądownictwa powszechnego barierą są sztywno określone minimalne stawki za czynności radców prawnych oraz adwokatów.

Zasady postępowania przed Sądem arbitrażowym

Ponadto arbitraż w stosunku do sądownictwa powszechnego cechuje się znacznie mniejszym formalizmem procesowym oraz mniej skomplikowana procedurą, która ustanawiana jest w ramach regulaminy tego Sądu. Nie należy mylić arbitrażu z mediacją, gdyż ta drugą najczęściej generuje bezcelowe koszty nie załatwiając istoty sporu. Inaczej jest w przypadku arbitrażu, gdyż wyrok tego Sądu ma taką samą moc jak wyrok Sądu państwowego. Posiedzenia Sądu arbitrażowego mogą odbywać się również w wirtualnym biurze na Podkarpaciu. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej redukuje koszty sądownictwa polubownego. Jednocześnie wirtualne biuro jest miejscem neutralnym dla obydwu ze stron co jest przejawem zasady równości, która musi obowiązywać w postępowaniu przed Sądem polubownym.

Oferta wsparcia organizacyjnego dla Sądów arbitrażowych

W przypadku skorzystania z oferty wirtualnego biura jedyne znaczące koszty strony postępowania mogą ponieść na wynagrodzenie orzekających w takim Sądzie sędziów. Osoby takie nie muszą spełniać specjalnych wymogów formalnych, wystarczające jest bowiem posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych. Nie zmienia to faktu, że zalecane jest aby osoby takie przynajmniej posiadały wystarczające wyższe wykształcenie prawnicze co umożliwi im zrozumienie istoty sporu. W ramach obsługi administracyjnej w wirtualnym biurze w Rzeszowie, Jarosławiu lub Przeworsku może być prowadzona obsługa sekretarska takiego Sadu. W ramach tych czynności może być prowadzona bieżąca obsługa spraw w aspekcie administracyjnym oraz wykonywanie innych czynności na zlecenie sędziego. Pracownik wirtualnego biura może również z upoważnienia sędziego zawiadamiać strony o wyznaczonych posiedzeniach i wzywać do uzupełnienia braków podobnie jak sekretarz w sądownictwie powszechnym. Serdecznie zapraszamy Sądy Arbitrażowe do współpracy.


Chcesz z Nami współpracować? Zadzwoń lub napisz.

Formularz  kontaktowy 

Podane przez Państwa dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Skontaktuj się z nami

Poznaj doktora Adama Orłowskiego – eksperta w branży coworkingowej i współautora naszego Bloga

Doktor Adam Orłowski, pełniący rolę Prezesa Zarządu w Conventia sp. z o.o., jest doświadczonym liderem w sektorze usług coworkingowych. Jego bogata, ośmioletnia praktyka w zarządzaniu podmiotami branżowymi zdobyła uznanie na rynku, czego dowodem są liczne innowacyjne projekty i inicjatywy, które miały miejsce pod jego kierownictwem. 

Przed objęciem roli prezesa spółki  Adam Orłowski zdobywał doświadczenie akademickie, prowadząc zajęcia na Uniwersytecie Rzeszowskim. Jego głębokie zrozumienie teorii zarządzania oraz praktyczne podejście do biznesu przyczyniły się do rozwijania kreatywnych i efektywnych przestrzeni pracy wspólnej, które odpowiadają na potrzeby współczesnych przedsiębiorców i freelancerów.


O Firmie

Conventia Sp. z o.o. to firma działająca w sektorze biurowych usług administracyjnych i księgowych. Spółka została założona 30 lipca 2018 roku i od tego czasu oferuje różnorodne usługi związane z administracyjnym wsparciem biura, przetwarzaniem danych, oraz działalnością wspomagającą ubezpieczenia i fundusze emerytalne (Aleo)​.
Conventia jest wpisana na listę Działalności na rzecz spółek i trustów prowadzoną przez Dyrektora Izby Skarbowej pod numer RDST-243 (slaskie.kas.gov.pl).

Firma wykazała stabilny wzrost przychodów netto ze sprzedaży, który w 2022 roku osiągnął 17,96%, a także znaczący wzrost całkowitych aktywów o 48,87%  (EMISdatalinq). 

Conventia Sp. z o.o. zarządzana jest przez  Adama Orłowskiego. 

Wśród oferowanych przez firmę usług znajduje się też szeroka gama działalności związanych z obsługą biura, które obejmują dostarczanie usług wirtualnego biura, księgowości oraz inne specjalistyczne działania wspomagające prowadzenie biura.

Znajdź Nas